onko muilla kuorsaavia koiria? omistan 11v. cavalierin, joka on kuorsannut koko ikänsä niin lujaa että se taitaa kuulua alakertaan asti kun koira nukkuu lattialla :) lääkärin mukaan tästä ei ole haittaa, mutta olen vain kiinnostunut löytyykö muita ei-niin-lyhytkuonoisia kuorsaajia. ja tämä siis ylittää ison humalaisen miehen kuorsauksen, mikä on huvittavaa kun kyseessä kuitenkin on pikkukoira :)
koiran kuorsaaminen :)
7
982
Vastaukset
- 3,5v
Cavatyttö,joka on kuorsannut myös aina ja todella lujaa.
Toinen Cavamme ei onneksi kuorsaa ollenkaan.
Välillä kun yrität illalla saada unta,niin se oikein häiritsee,sillä desibelit on todella kovat! - meiltäkin löytyi
Meilläkin oli cavalier-uros ja vastaavaa kuorsaajaa en ole ennen sitä tai sen jälkeenkään tavannut. Aloitti kuorsaamisen jo nuorena ja jatkoi sitä koko 11-vuotisen ikänsä Kannatti tosiaan yrittää nukahtaa ennen koiraa, jos aikoi saada unen päästä kiinni, kuorsaus oli nimittäin todella kovaäänistä :)
- tumpelo
Meillä sakemanni narttumme kuorsasi koko elinaikansa(13 v.). Joskus piti mennä oikein herättelemään koiraa, kun tuntui että ääni kantautuu kerrostalossa alakertaan asti. Eläinlääkärille puhuimme asiasta, eikä mitään sairautta/vikaa koirassa ollut. Se vain kertakaikkiaan oli niin kova kuorsaamaan :)
- esimerkiksi
bulldogit, ainakin jotkui jos ei kaikki. Yks ranskanbulldoggi piti kuorsaus ääntä vaik ei edes nukkunutkaan
- heikuli
Meidän sekarotuinen, 4v, kuorsaa. Ei hirveän kovaa, mutta kuitenkin häiritsevästi. :D
- nita899
heikuli kirjoitti:
Meidän sekarotuinen, 4v, kuorsaa. Ei hirveän kovaa, mutta kuitenkin häiritsevästi. :D
Mun 10 viikkonen seropi pentu on ruvennu kuorsaamaan,eka säikähin ihan hirveesti et mitä toi rohina on, mut eipä se kovin vaaralliselta vaikuta, ääni vaan josku vähä ärsyttää xD
- homssu
nita899 kirjoitti:
Mun 10 viikkonen seropi pentu on ruvennu kuorsaamaan,eka säikähin ihan hirveesti et mitä toi rohina on, mut eipä se kovin vaaralliselta vaikuta, ääni vaan josku vähä ärsyttää xD
Meillä on bulldoggi joka kuorsaa ihan hirveästi...oon yrittäny haravoida nettiä, jos löytyis joku apu tähän joka öiseen valvottajaan... Sinänsä hauskaa että meillä on 11 kuukautta vanha lapsi ja koira pitää hereillä öisin...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006