Puolitoistaviikkoa sitten alkoi kevät flunssan oireet.
Ääni oli paksu pari päivää, kurkku kipeä, ja nenän ja nielun välillä liikkui limaa, mutta mitään ei juurikaan valunut nenästä ulos, mikä onkin ihmeellistä. Tämä olo kesti n. neljä päivää, jonka jälkeen alkoi helpottaa. Neljännen päivän kohdalla, kun tauti alkoi helpottaa..alkoi kamalat päänsäryt!!!!!!!!
Siitä asti onkin särkenyt otsalohkoa, tuntuu ettei buranakaan oikein auta. Myös nenän "takana" on sellainen outo paineen tunne. Parina aamuna ollut nyt kurkku kipeä(taas), ja nyt päivälläkin sellainen karhea tunne kurkussa ja keuhkon yläosassa, niinkuin olisi flunssa tulossa päälle.
Nielu tuntuu tosi paksulta, väsyttää ja jotenkin tosi sumuinen olo, niinkuin "pää ei toimisi kunnolla".
Jos laitan pään alas päin, niin en tunne varsinaisesti kipua,mutta paineen tunne otsassa lisääntyy.
Todella kurja olo:=(
Vetämätön ja väsynyt..Koko ajan särkee tota nuppia.
Voiskohan tässä olla kysymys poskiontelontulehduksesta?
Muistelen että mulla on monena vuotena keväällä ollut tällainen raju päänsärky kausi, mitä on lopulta hoidettu poskiontelontulehduksena.
Ehkä tämä on osittain allergiaa?! voisko olla, että siitepöly saa ontelot turpoamaan/ärtymään, vaikka nenä ei varsinaisesti vuoda?
Miehelläni on koivu allergia, ja hän sen sijaan aivastelee ja niistää jatkuvasti, kurkkua ja nielua kutittaa, sekä silmät punoittaa.Sellaista minulla ei ole..Mutta allergiahan voi oireilla monella tapaa.
Allergiaa, vai poskiontelu tulehdus???
Pää halkiaa
1
359
Vastaukset
- Pää halkiaa
Lisäksi tunnen muuten itseni tosi masentuneeksi.
Tämä alkoi samoiihin aikoihin flunssa oireiden kanssa:=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446