HIUKSET

onko pysyneet

vai joko kalju paistaa läpi?

entäs tytöt onko väri oma vai purkista ja mikä on tyylisi,nuttura vai saparot #=)(==#==0

19

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies*

      pysy samassa päässä kuin...

      • HTZA

        mutta ei, näköjään, tarvitsekaan.


    • Heikunkeikku

      ..pääs ihan pitämättä :)
      Yleensä pidän hiukset auki, mutta esim. nyt olen ne kietaissut löyhäksi "nutturaksi", kun olin pesemässä ikkunoita tuolla ulkona.
      Väriä olen laittanut päähäni kerran, muistaakseni 14 vuotiaana. Minulla on punaiset hiukset ja värjäsin hiukseni hyvin tumman ruskeaksi. Harmitti silloin, kun sanottiin punapääksi. Kotiväki meinas saada "slaagin", kun näkivät hiukseni.
      Hiukseni ovat pöyristyttävän, hirveän, kammottavan näköiset aamuisin, kun herään. Kuin heinäseipäällä mojuvat ylivuotiset heinät.
      Pakko pestä kevyesti ja föönata suoraksi.

    • silema

      Hiusten väri on purkista. Ei sitä vielä tämän ikäisenä halua olla harmaapää.

      • HTZA

        minä en saa värjätä ohimoita, enkä viiksiä.
        Missä on tasa-arvo?

        Tästä oli tosin juttua muutama viikko sitten.


      • silema
        HTZA kirjoitti:

        minä en saa värjätä ohimoita, enkä viiksiä.
        Missä on tasa-arvo?

        Tästä oli tosin juttua muutama viikko sitten.

        Saahan sitä jokainen värjatä huiksensa sukupuolesta ja iästä huolimatta. Niin.. mikä se tasa-arvo on?


      • HTZA
        silema kirjoitti:

        Saahan sitä jokainen värjatä huiksensa sukupuolesta ja iästä huolimatta. Niin.. mikä se tasa-arvo on?

        olen täydellinen näin.
        Mutta itse kyllä neitoset värjäävät.
        Pahinta seksuaalista häirintää.
        Eivät pidä naiset tuota tasa-arvokysymyksenä.
        Mutta koitapa alkaa keskustelua vahauksesta, ja minä sanon että se on hygieenistä ja nostaa miehistä kyvykkyyttä niin jo se taas on tasa-arvojuttu.
        Minä kun kehtaisin mutta he eivät. Pitäisi kuulema maksaa joku "kauneusleikkaus" joku "ulkosynnytinjuttu"
        :)


    • Lisbet

      Pysyneet, vaan valtava ohentuminen tapahtui viimeisenvuoden aikana.

      Kävin kilpirauhaskokeessa, vaan ei häikkää.

      Huolesta, pelosta reagoivat, mutta miten "onnellinen olenkaan" kun 3-4cm uutta kasvua jo kovasti nähtävissä.

    • purkista ja malli on lyhyt, muodikas ja toivottavasti nuorekas. Sellainen minun oloinen. Olisin ilman purkkiväriä aika harmaa, enkä halua

    • voe tokkiinsa

      on pudonnut päästäni mutta onneksi aina kasvaa uusia tilalle.

    • Tällä hetkellä yli mallin kasvanut pehko, niinkuin kuvastakin näkyypi.

      Minulla on ohut hiuslaatu, mutta sitä on kohtalaisen paljon.

    • väriä

      En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen yhä tyytyväinen väriin, vaikka nyt on vähän harmaatakin ilmestynyt. Malli on vaihdellut hyvin lyhyestä pitkään, nyt sellainen polkka, jota meinaan venyttää pitkäksi. Minulla hiukset kasvaa valtavaa vauhtia, eli syksyllä saan varmaan taas jonkinlaisen nutturan tehtyä.

    • stressi

      tukan vie kuin ikä. Toisaalta eihän me vaaleat edes kelotuta.

    • helisevä

      miehillä oli aikoinaan niin koomista, mutta nykyään osaavat kaljunsa kantaa.

      Omaa tukkaa on ja riittää.
      Värjäyttänyt olen, niin yli 20-vuotta, ensin raitoja ja nyt sitä sun tätä.
      Melko harmaa varmaan oisin , ellei näin olisi.

      Jos tulee kunnon lama ja nailonit muotiin niin voi lähettää hiuksiani , saatte korjailla sukkianne )) jouhillani.

    • k/k

      tämän vuoden aikana ilmestynyt muutamia harmaita joukkoon,murheest varmaa.
      Ne harvat harmaat kannan kunnialla,ne on mitalleja arjen sankaruurest,paikkani oon täyttänyt.

      • helisevä

        on niin upeet tummissa hiuksissa ja etenkin miehillä.
        kuten tiedämme pieniä on murheet jos vain harmaita miettii, kun pakkaa välillä oleen mustaa.


    • w-g

      kiitos kysymästä, ja ihan oma on väri.

      • jartsev

        sinulle parhaiten sopii ja on omasi :) Minulla on tukkaa, harmaata sävyä on tullut ohimoille, kasvaakin, on käytävä välillä leikkauttamassa.


    • namisuku

      ...linssit (rillit) tai niiden sangat on sen verran leveet, että korvallisilta on lähtenyt Hiuksia....Nuijaa...=(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe