HIUKSET

onko pysyneet

vai joko kalju paistaa läpi?

entäs tytöt onko väri oma vai purkista ja mikä on tyylisi,nuttura vai saparot #=)(==#==0

19

839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies*

pysy samassa päässä kuin...

• HTZA

mutta ei, näköjään, tarvitsekaan.

• Heikunkeikku

..pääs ihan pitämättä :)
      Yleensä pidän hiukset auki, mutta esim. nyt olen ne kietaissut löyhäksi "nutturaksi", kun olin pesemässä ikkunoita tuolla ulkona.
      Väriä olen laittanut päähäni kerran, muistaakseni 14 vuotiaana. Minulla on punaiset hiukset ja värjäsin hiukseni hyvin tumman ruskeaksi. Harmitti silloin, kun sanottiin punapääksi. Kotiväki meinas saada "slaagin", kun näkivät hiukseni.
      Hiukseni ovat pöyristyttävän, hirveän, kammottavan näköiset aamuisin, kun herään. Kuin heinäseipäällä mojuvat ylivuotiset heinät.
      Pakko pestä kevyesti ja föönata suoraksi.

• silema

Hiusten väri on purkista. Ei sitä vielä tämän ikäisenä halua olla harmaapää.

• HTZA

minä en saa värjätä ohimoita, enkä viiksiä.
        Missä on tasa-arvo?

Tästä oli tosin juttua muutama viikko sitten.

• silema
        HTZA kirjoitti:

minä en saa värjätä ohimoita, enkä viiksiä.
        Missä on tasa-arvo?

Tästä oli tosin juttua muutama viikko sitten.

Saahan sitä jokainen värjatä huiksensa sukupuolesta ja iästä huolimatta. Niin.. mikä se tasa-arvo on?

• HTZA
        silema kirjoitti:

Saahan sitä jokainen värjatä huiksensa sukupuolesta ja iästä huolimatta. Niin.. mikä se tasa-arvo on?

olen täydellinen näin.
        Mutta itse kyllä neitoset värjäävät.
        Pahinta seksuaalista häirintää.
        Eivät pidä naiset tuota tasa-arvokysymyksenä.
        Mutta koitapa alkaa keskustelua vahauksesta, ja minä sanon että se on hygieenistä ja nostaa miehistä kyvykkyyttä niin jo se taas on tasa-arvojuttu.
        Minä kun kehtaisin mutta he eivät. Pitäisi kuulema maksaa joku "kauneusleikkaus" joku "ulkosynnytinjuttu"
        :)

• Lisbet

Pysyneet, vaan valtava ohentuminen tapahtui viimeisenvuoden aikana.

Kävin kilpirauhaskokeessa, vaan ei häikkää.

Huolesta, pelosta reagoivat, mutta miten "onnellinen olenkaan" kun 3-4cm uutta kasvua jo kovasti nähtävissä.

• purkista ja malli on lyhyt, muodikas ja toivottavasti nuorekas. Sellainen minun oloinen. Olisin ilman purkkiväriä aika harmaa, enkä halua

• voe tokkiinsa

on pudonnut päästäni mutta onneksi aina kasvaa uusia tilalle.

• Tällä hetkellä yli mallin kasvanut pehko, niinkuin kuvastakin näkyypi.

Minulla on ohut hiuslaatu, mutta sitä on kohtalaisen paljon.

• väriä

En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen yhä tyytyväinen väriin, vaikka nyt on vähän harmaatakin ilmestynyt. Malli on vaihdellut hyvin lyhyestä pitkään, nyt sellainen polkka, jota meinaan venyttää pitkäksi. Minulla hiukset kasvaa valtavaa vauhtia, eli syksyllä saan varmaan taas jonkinlaisen nutturan tehtyä.

• stressi

tukan vie kuin ikä. Toisaalta eihän me vaaleat edes kelotuta.

• helisevä

miehillä oli aikoinaan niin koomista, mutta nykyään osaavat kaljunsa kantaa.

Omaa tukkaa on ja riittää.
      Värjäyttänyt olen, niin yli 20-vuotta, ensin raitoja ja nyt sitä sun tätä.
      Melko harmaa varmaan oisin , ellei näin olisi.

Jos tulee kunnon lama ja nailonit muotiin niin voi lähettää hiuksiani , saatte korjailla sukkianne )) jouhillani.

• k/k

tämän vuoden aikana ilmestynyt muutamia harmaita joukkoon,murheest varmaa.
      Ne harvat harmaat kannan kunnialla,ne on mitalleja arjen sankaruurest,paikkani oon täyttänyt.

• helisevä

on niin upeet tummissa hiuksissa ja etenkin miehillä.
        kuten tiedämme pieniä on murheet jos vain harmaita miettii, kun pakkaa välillä oleen mustaa.

• w-g

kiitos kysymästä, ja ihan oma on väri.

• jartsev

sinulle parhaiten sopii ja on omasi :) Minulla on tukkaa, harmaata sävyä on tullut ohimoille, kasvaakin, on käytävä välillä leikkauttamassa.

• namisuku

...linssit (rillit) tai niiden sangat on sen verran leveet, että korvallisilta on lähtenyt Hiuksia....Nuijaa...=(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      70
      2567
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2090
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      72
      1899
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      251
      1589
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1395
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      298
      1337
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1248
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1153
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      124
      1083
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      1005
    Aihe