Ajattelinpa kertoa oman kokemukseni tältä viikonlopulta kyseisestä paikasta. En kyllä itse koskaan tule tuonne paikkaan enää menemään.
Kerrottakoon sen verran, että olen itse moottoriurheilun parissa hyvin paljon tekemisissä erinnäisissä luottotehtävissä ja sitä kautta hyvin tuttu kartingin sekä muun moottoriurheilun kanssa.
Olin tuossa Vantaan rata-alueelle perjantaina (toisella radalla) harjoittelemassa koko päivän ja päivän päätteeksi tuttavani soitti, että olisi vailla muutamaa tarviketta jotka minulla oli autossa. Olin juuri lähdössä radalta, joten sovittin että nähdään "siinä kulmassa" sen (VM) karting centerin pihassa.
Pihassa ei ollut asiakkaiden autoja, kulmassa pelkästään omistajan sekä muutaman työntekijän autot. Paikka oli auki. Ajoin auton siihen pihaan parkkiin ja odottelin kaveriani siinä kuten sovittu. Meni muutama minuutti kunnes paikan omistaja (ulkomaalainen) alkoi huutelemaan ilman mitään syytä toisesta päästä parkkialuetta "Get the fuck out" jne tekstiä. Siis todella törkeää. Kaveri ilman mitään syytä alkoi heti raivoamaan kun ajoin pihaan odottamaan tuttavaani joka oli tulossa muutaman minuutin päähän siitä hakemaan tarvikkeita. En voi käsittää.
Omistaja jatkoi huutelua hetken aikaa sieltä ja sitten käveli luokseni ja alkoi ihan samaa asiaa huutamaan minulle siinä naamaani vasten. "Get the fuck out NOW" .. "this is my property" jne. Ilmeisesti tämä paikka ei todellakaan kaipaa asiakkaita kun pihaan parkkeeraavat autot häädetään samantien pois tällä tapaa. Hetken siinä kuuntelin tuota ja sitten häippäsin. Tietysti kaveri ei esitellyt itseään laisinkaan, kertonut kuka hän oli taikka esittänyt mitään todisteita siitä että edes omistaisi paikan.
Aivan käsittämätöntä.
Että terveisiä vaan sinne VM Karting Centerin k*sipäälle.
VM Karting Center
3
3829
Vastaukset
- kaikki oo himassa
Perusvirheet
1. Jos olet paljon moottorurheilun kanssa tekemisissä, niin miks helvetissä sä tänne kirjoittelet. Rohkeesti vaan tuonne kartingforum.netin puolelle ja omalla nimellä.
2. Jos kerran olit vasta lähdössä toiselt radalt, niin miks helvetissä kaveri ei voinut sieltä hakee niitä kamoja.
3. Jos paikka oli kiinni, mutta portit auki, niin ei se tarkota että sinne saa mennä hengaileen. Joko ajat paikalle, meet sisään kahville, mut älä jää siihen parkkikselle, ei se ole mikään kokoontumispaikka.
4. Keskustelussa ei saa markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita, se sanotaan tossa ihan heti alusssa.
5. Jos olet moottoriurheilun kanssa tekemisissä, niin ei tuollainen painu helvettiin tekstin luulis hetkauttavan, se on vaan joidenkin tapa ilmoittaa asiasta kansainvälisesti. Varsinkin jos olet noita mopopoikia, niin siellä ei kyl kuule sivistynyttä keskustelua ikinä (juu, olen ajanut motocrossia, joten tiedän tän aika hyvin).
6. Kielimuuri: jos olet moottori-ihmisiä, niin ei omistaja voi olettaa että osaisit muuta kuin fuck off, joten sitä varmaan sitten käytti.- virheesi
Korjaan hiukan.
1. Miksei tätä palstaa voi käyttää?
2. Ehkä tämä parkkis on helpompi löytää.
Onhan sitä itsekin tullu treffattua tyyppejä jos missäkin tebiksillä yms.
3. Lue tarkemmin. "Paikka oli auki"
4. Itsekin mainostit kartingforumia tossa alussa
5. Käsittämätöntä skeidajuttua?
6. Ja sama skeida jatkuu...
haloo....
- touhua
ihmettelin kerran miksemme liput jo ostaneena pääse jo radalle - naapurimaan pikkujannu ajeli yksin kaikessa rauhassa.(ei, ei ollut lasten vuoro). Maksu hoidettiin käteisellä "korjaamon puolella". Että silleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733