jos ja kun minä sen kolmannen synnytän niin minä miettisin varmaan tälläisiä nimiä:
emilia iida amanda
iines isabella
peppi eveliina
mun vanhimman lapsen nimi on nella,ja usein mietin siihenkin uusia vaihtoehtoja,(mietin vaan)
nella maria orvokki
nella delia jasmin
nella kia katariina
nella kukka-maria
nella fanny jemina
musta on vaan joteski mukavaa miettiä nimiä kun tytöillä on niin kauniita nimiä.mun nuorempi on poika ja sen nimi on waltteri emil ilmari ja se oli todella vaikeaa löytää pojalle kiva nimi.
waltteriksi se sitten jäi kun se oli sen "työnimi"
no mutta olisi hauska kuulla teitin mielipiteitä.
näitä minä mietin...
julienna
2
274
Vastaukset
- Kaisa-Mari
Emiliasta vaan. Se on ollut viime vuosina yleisin tytönnimi, että jos haluat lapsellesi monta kaimaa tarhassa ja koulussa, niin valitse se. Juuri olin ristiäisissä, joissa tytön nimeksi tuli, yllätys yllätys, Emilia.
Nuo nimivalinnat ei ainakaan minua kovin puhuttele, joten en nyt niistä laita sen enempää. Itse kuitenkin tiedät, mikä vauvallesi sopii. - tuuli
Fanny Delia, aivan upeen erikoinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805