Pitääkö pistää puut maan tasalle ja uusia tilalle,kun niin harmittaa(lievä ilmaisu)pihani viime syksynä leikatut puut.
Ne on leikattu toispuolisiksi ja osa alaoksistosta poistettu.Syinä kulkureitit ja nurmikon leikkuu ym. mielestäni aivan tekaistuja juttuja.
Kyseessä pihlaja ja koivuja.
Aiemmin olivat todella upeita ilmestyksiä!
Lisäksi vuorimännyt aivan kuolleita naapurin puolelta ja minun puoleltani kauniita. Takaa kuolleisuus johtuu raja-aidan varjostuksesta,joka myös leikattiin syksyllä.
Ottaa päähän
3
327
Vastaukset
- ihmispökkelö
Ei kai kukaan normaaliälyinen leikkele pihlajia tai koivuja muotopuiksi. Poppeleita kylläkin. Olikohan asialla taas joku ammattitaidoton talonmies tai korttelitalonmies tai jopa isännöitsijä, joilla ei ole hajuakaan puiden kasvattamisesta. Monelle sellaiselle kasvava puu on polttopuiden saamista varten. Mitään kauneutta puissa ei kyetä havaitsemaan.
- puupääpökkelö
No joo, osuit aika oikeaan.Just sellanen talonmies/metsuri!!Lupasi auttaa "avutonta naapuria", jolla ei ole kunnon välineitä kyseiseen "siistimiseen".Myös upea syreenipensas(noin nelimetrinen) alasleikattiin moottorisahalla aivan juuresta poikki syksyllä.Ei ole lähtenyt kasvuun uudestaan.
- Tarpeeksisaanut
Minulla oli rivitalossa aikoinaan samanlaisia kokemuksia. Sain sitten tilannetta siedettyäni liiankin kauan tarpeekseni ja muutin pois niin pitkälle kuin pääsin ja omakotitaloon. Nyt saan itse määrätä asioistani, puista, pensaista ja kukkapurkeistani. Tiedän tilanteen, aivan sietämätöntä. Nyt joudun huolehtimaan itse kaikista asioista (mieheni kanssa), mutta senkin uhalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782