stop maija-liisa, paita on välissä. :)
-menen nyt ulos ja katselen myöhemmin mitä tämä tuo teille mieleen. Iloista päivää, aurinko viel paistaa, mut voi olla et iltasella jo sataa meillä ja jopa ukkostaa, hui hui.
Miten ymmärrätte sanonnan
16
869
Vastaukset
- nainen 50+
koska sanontaa en ole ennen kuullut ja nyt jätettiin mahdollinen asiayhteys pois.
:) - Lisbet
No joo, kylläpä tuosta hoennasta on saanut kuulla
lapsena ihan inhoon asti;).
Tietyistä syistä :(- Lisbet
Kun jotain hyvin tarkkaa työtä tehdään ja joku alkaa hosumaan, sanotaan noin.
Eli maltillesemmin, ettei tule "sutta". - täti puskasta
Lisbet kirjoitti:
Kun jotain hyvin tarkkaa työtä tehdään ja joku alkaa hosumaan, sanotaan noin.
Eli maltillesemmin, ettei tule "sutta".malttia tarkantyön tekijälle.
- HTZA
naisten virhe.
Mehu-Maijan vesi alkaa kiehumaan ja typykkä nostaa kerrokset päälle, aamullahan se tehdään ja sinne jää sitten "Dolly"- yöpaidan lieve väliin. Se kun sojottaa ulospäin ison vatsan päältä.
:)- se on se mikä kojottaa
se yks silmänen kärmes ...ja paita on välis...
Kerro toki, mitä se tarkoittaa, jäi oikein vaivaamaan mieltä
- jo lapsena
Maija-Liisalla on siis liian kiire...
ihan täysin isännän oma syy - miksi ei nosta paidanhelmaa tarpeeksi, jos kerran niin kiire on ...;DDD
- kawe
noin, kun oikein lempi leiskuu niin paitakin unohtuu ja molemmat kärsii.
":)
sanonta miulle, - liekö paita jääny oven väliin? Hi..
- Lisbet
Eipä naurattaisi jos "liippaisi" liian läheltä ;)
Lisbet kirjoitti:
Eipä naurattaisi jos "liippaisi" liian läheltä ;)
siis työntekoon liittyvä kehoitus, luin vasta nyt edelliset vastaukset :)
Eipä tuo muuten enää, - näillä kymmenillä..jne..:)- Lisbet
Pirrejuupas kirjoitti:
siis työntekoon liittyvä kehoitus, luin vasta nyt edelliset vastaukset :)
Eipä tuo muuten enää, - näillä kymmenillä..jne..:)Ja jos sattuisit kasteessa saamaan tuon nimen :)
Johan sille naureskelen, vaan muistampa kuinka
vihainen lapsena olin, olihan se tavallaan "ilkeyttä" hokuna.
Ja einiin etteikö sopisi minunkin välillä
"muistaa" tarkoitus;). Lisbet kirjoitti:
Ja jos sattuisit kasteessa saamaan tuon nimen :)
Johan sille naureskelen, vaan muistampa kuinka
vihainen lapsena olin, olihan se tavallaan "ilkeyttä" hokuna.
Ja einiin etteikö sopisi minunkin välillä
"muistaa" tarkoitus;).Oon mä kuullu täällä pohojamaalla ku piika takkuu oli sanonu trengille notta: Pane ny jos panet tai mee pois mun päältäni. Eli liioon kahareen tapaasta, tämäki tapaus,hih.
terv. minä ja Tiitu kulta.
- ohrankukkia
...isäni joskus käytti tuota sanontaa esim. kun äiti kaatoi kahvia kuppiin, ja oli olevinaan hyvin vitsikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483