Kokemuksia tästä paikasta?

Piikeli1000

Onko kellään kokemuksia täältä tilaamisesta? Ei äkkiä katsottuna näyttäisi kovin pahalta nuo hinnat.

www.globalmediapro.com

5

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkana kuin porkkana

Jos on liian hyvää ollakseen totta, niin se ei oo totta. Noihin kun lasket tullit ja alvit päälle, niin rupeaa olemaan oikea hinta. Ainakin viime syksynä kun foorumeita luin, niin tarvara lähti monesti uudesta-seelannista joskus kanaalisaarilta yms. kuitenkin _eu:n veroalueen ulkopuolelta_. Eli tilaa vaan, mutta tiedä, että tulli saattaa haluta omiaan. Lisäksi manuaalit ja takuut... Itse kalkuloin d300 hinnan suunnilleen saksan tasolle, kun alvit yms. lyötiin päälle. Eikä tarvitse takuuasioissa toiselle puolelle palloa lähettää. Rahdit suomesta poispäin yksityisille maksaa helposti 10x enemmän kuin isolle firmalle ulkomailta suomeen... ja ainakin toiseen suuntaan takuuasioissa maksat rahdit, jos eu:n ulkopuolelta olet ostanut, siihen kannattaa varautua.

• yksinkertaisuus

Äkkiä katsottuna firmasta ei löydy mitään oleellisia tietoja. Sinne vaan rahat kankkulan kaivoon jos siltä tuntuu. Noilla tiedoilla täytyy olla melkoisen sinisilmäinen jos edes harkitsee ostamista. Todennäköisesti kaupankäynti on yksisuuntaista. Rahat menee, tavara ei tule. Eikä mitään saa takaisin.

• jem57
    • pölvästiä

Melkoisen pölvästiä touhua edes harkaita tuolta ostamista. Myyjästä on yhtä paljon tietoa kuin katukaupustelijasta.

• ja toimitettu

Itse ostin muutama vuosi sitten Globalmedia Pro:sta yli 4000 euron videokameran ja harvoin on kauppatapahtuma ollut niin sujuva, nopea ja informatiivinen kuin sieltä. Oli toimituksen vaiheista nettiseuranta ym. Toki pitää laskea tullit ja muut päälle, mutta silloin ainakin säästin yli tuhat euroa. Ainahan kannatta ostaa Suomesta, jos mahdollista, mutta tässä tapauksessa säästö oli niin suuri, että ostin sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3555
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      108
      2387
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2266
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      74
      1664
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1512
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1401
    Aihe