Olisiko kenelläkään tietoa seuraavanlaisista
köynnösruusuista: Rosa "Goldfassade" ja Rosa
"Climbing Snow Princess"?
Kukkiiko saman vai edellisen vuoden versoilla?
Kaikki tieto tervetullutta. Kiitos !
köynnösruusut
3
946
Vastaukset
- Lyyti-muori
Ruusuni kasvavat hienosti, mutta minun lisäkseni
myös kirvat pitävät niistä. Te kokeneemmat
ruusunkasvattajat, kertokaa minulle, miten saatte
"elikot" pysymään kurissa. Suihkutin ehtoomyöhällä
mäntysuopavedellä ja nypin myös käsin kirvoja pois.
Mutta "pisemmän" päälle, tuntuu, että pitäisi olla
järeämpiä aineita, vai mitä mieltä olette?
Ruusunkasvattajat, voitte kertoa minulle vinkkejä,
joilla saatte ruusunne kukoistamaan ja voimaan hyvin.
Nämä ruusuni ovat peräisin Hong-Kongin puutarhamyymälästä, soitin heille, ja minulle
kerrottiin ruusujen tulevan Hollannista, ja niiden
"pitäisi" selviytyä Suomen oloissa. Kysyin heiltä
myös tarkempia ohjeita miten hoitaa, lupasivat ottaa yhteyttä, mutta mitään ei ole kuulunut.
Ruusut ovat lahja mieheltäni ja pojaltani, jotka
tietysti toivovat, että äiti hoitaa hommat. Teen
parhaani, mutta toivoisin Teiltä kokeneemmilta
kasvattajilta neuvoja.- tehokas hoito
on nokkosvesi, kerää saaviin muutamia sangollisia nokkosia, sitten vettä päälle kunnolla, anna käydä muutama päivä, siivilöi ja voit kastella joko laimennettuna tai raakana, tehoaa kirvojen lisäksi moniin muihinkin pikku häiriköihin ja lisäksi lannoittaa.
- Lyyti-muori
tehokas hoito kirjoitti:
on nokkosvesi, kerää saaviin muutamia sangollisia nokkosia, sitten vettä päälle kunnolla, anna käydä muutama päivä, siivilöi ja voit kastella joko laimennettuna tai raakana, tehoaa kirvojen lisäksi moniin muihinkin pikku häiriköihin ja lisäksi lannoittaa.
Kiitos edelliselle. Ruusuni ovat kasvaneet hyvin
ja tehneet runsaasti nuppuja, joiden avautumista
nyt odottelen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708