Elätkö

elämääsi

järjellä vai tunteilla?

24

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plenh

      molemmilla viimeiseen hengenvetoon asti.

    • vaikka järki

      tuppaa tulemaan mukaan.

    • t.l.

      Järjelle. Nuorempana tunteet olivat enemmän mukana, vanhemmiten "järki sanelee" tällä elämänpolulla.

    • HTZA

      tänäänkin lihakeittoa ja jäätelö.
      Sitten vähän kirjoittelua, tunteella.

    • namisuku

      ...Sydän.men Kautta, Perheen Ape ...noooh...suhtkoht Järjellä?=D

      • namisuku

        ...ettei Järkeä (välillä)? Ollenkaan....heh...pitäiskö?


    • on vallannut vanhemmiten tunteilun.

      • kawe

        on näin yksineläjänä (uusios.)pakko hoitaa järjellä.
        Tunteille ei pidä sanoa ei........


    • Lisbet

      Ei yksinkertaisesti enää löydy sitä hörhöilyä,
      vaan riittäviin sitäkin on ollut.(huok.)

      Kyllä se on katsottava monelta kantilta miten
      mitäkin touhuaa.

    • on jyrkkä

      KYLLÄ!

    • cami.lla

      Vaikka olen tunneihminen ja joskus
      nuorempana tuneet ohittivat järjen,
      en enää sorru siihen, toivottavasti ;)
      Jalat tukevasti maassa, pää pilvissä !

    • Hurpula

      tunteella, välillä järjellä tilanteesta riippuen...

    • helisevä

      tunnetta on eloni ollut sekä hyvässä että pahassa ja siitä kiitollinen .

      • -tiina

        kun just samaan aikaan kirjoitin omaa vastaustani ketjun alottajalle ja mietin miten osaisin asiani ilmaista.


    • -tíina

      mutta järjellä niissä tapauksissa missä on pakko mutta monesti pärjää paremmin tunteella semmoisessakin tapauksessa missä odotetaan järjenkäyttöä.

    • olen ankara - ymmärrän myös armahtaa...

      Ympäristööni suhtaudun enemmän tunteella ja joskus ihan pakahduttavalla rakkaudella ;D

    • RosaLiiin

      ...tuppaan tunteilemaan ja joskus suorastaan haihattelen.

      Järjen käyttökin on vain varovaisuutta uusien asioiden edessä.

    • Anskuliini

      pinnassa järjellä.

    • susa51

      Mielestäni elämässä on kumpikin puoli, järki määrää elämän kulun. Tunteet silti on toinen puoli, ilman kunnossa olevaa tunne-elämää, mikään ei tunnu miltään.
      Eihän rakkaudessakaan ole järki yleensä määräävä tekijä, ainakaan toivottavasti.
      Elämän perusasioista pitäisi puhua jo koulussa.

      • teeskentelijöitä taas matkassa

        Kun kysyttiin tunne vai järki alkoi tää "välissä" selitys.

        Jos on järkeä tulee vasta sen jälkeen tunteet, tai päinvastoin.

        Ei kysytty sekä ettää!

        Kaikillahan noi määrää, mutta milloin vastataan siihen mitä kysytään?


    • 55 vuotias

      Jalat maassa,mutta tunteet mukana.

    • Se on järjellä elää. Jos alkaa tunteella elämään ei mistään tule mitään.
      Kun ei ole enää ihan nuori niin on pakko kaikki järjen kanssa ajatella ja elää.
      Ihanaahan se olisi jos voisi elää vaan tunteella! Mutta miten elämä ja arki sitten sujuisi, en tiedä.
      Jalat tukevasti maassa, se on hyvä ohje.

    • wilma60

      Minä olen tainnut aina elää järjellä. Tunteisiin en tässä iässä enää edes usko.

    • kuurankukka

      Molemilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe