järjellä vai tunteilla?
Elätkö
24
1300
Vastaukset
- plenh
molemmilla viimeiseen hengenvetoon asti.
- vaikka järki
tuppaa tulemaan mukaan.
- t.l.
Järjelle. Nuorempana tunteet olivat enemmän mukana, vanhemmiten "järki sanelee" tällä elämänpolulla.
- HTZA
tänäänkin lihakeittoa ja jäätelö.
Sitten vähän kirjoittelua, tunteella. - namisuku
...Sydän.men Kautta, Perheen Ape ...noooh...suhtkoht Järjellä?=D
- namisuku
...ettei Järkeä (välillä)? Ollenkaan....heh...pitäiskö?
on vallannut vanhemmiten tunteilun.
- kawe
on näin yksineläjänä (uusios.)pakko hoitaa järjellä.
Tunteille ei pidä sanoa ei........
- Lisbet
Ei yksinkertaisesti enää löydy sitä hörhöilyä,
vaan riittäviin sitäkin on ollut.(huok.)
Kyllä se on katsottava monelta kantilta miten
mitäkin touhuaa. - on jyrkkä
KYLLÄ!
- cami.lla
Vaikka olen tunneihminen ja joskus
nuorempana tuneet ohittivat järjen,
en enää sorru siihen, toivottavasti ;)
Jalat tukevasti maassa, pää pilvissä ! - Hurpula
tunteella, välillä järjellä tilanteesta riippuen...
- helisevä
tunnetta on eloni ollut sekä hyvässä että pahassa ja siitä kiitollinen .
- -tiina
kun just samaan aikaan kirjoitin omaa vastaustani ketjun alottajalle ja mietin miten osaisin asiani ilmaista.
- -tíina
mutta järjellä niissä tapauksissa missä on pakko mutta monesti pärjää paremmin tunteella semmoisessakin tapauksessa missä odotetaan järjenkäyttöä.
olen ankara - ymmärrän myös armahtaa...
Ympäristööni suhtaudun enemmän tunteella ja joskus ihan pakahduttavalla rakkaudella ;D- RosaLiiin
...tuppaan tunteilemaan ja joskus suorastaan haihattelen.
Järjen käyttökin on vain varovaisuutta uusien asioiden edessä. - Anskuliini
pinnassa järjellä.
- susa51
Mielestäni elämässä on kumpikin puoli, järki määrää elämän kulun. Tunteet silti on toinen puoli, ilman kunnossa olevaa tunne-elämää, mikään ei tunnu miltään.
Eihän rakkaudessakaan ole järki yleensä määräävä tekijä, ainakaan toivottavasti.
Elämän perusasioista pitäisi puhua jo koulussa.- teeskentelijöitä taas matkassa
Kun kysyttiin tunne vai järki alkoi tää "välissä" selitys.
Jos on järkeä tulee vasta sen jälkeen tunteet, tai päinvastoin.
Ei kysytty sekä ettää!
Kaikillahan noi määrää, mutta milloin vastataan siihen mitä kysytään?
- 55 vuotias
Jalat maassa,mutta tunteet mukana.
Se on järjellä elää. Jos alkaa tunteella elämään ei mistään tule mitään.
Kun ei ole enää ihan nuori niin on pakko kaikki järjen kanssa ajatella ja elää.
Ihanaahan se olisi jos voisi elää vaan tunteella! Mutta miten elämä ja arki sitten sujuisi, en tiedä.
Jalat tukevasti maassa, se on hyvä ohje.- wilma60
Minä olen tainnut aina elää järjellä. Tunteisiin en tässä iässä enää edes usko.
- kuurankukka
Molemilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428