Treffikokemusta kahdesta neitsykästä

¤vaakanainen¤

Huolimatta vaakojen ja neitsyiden välillä leimahtaneesta sodankäynnistä sallinette minun (aiemmin horoskooppeihin uskomattoman) olennon kommentoida aiheesta jotakin.

Jepjep. Olen nyt löytänyt kaksi neitsytkooppista miestä täältä suomi24.fi-palstalta. Molemmat tänä keväänä, molemmat 40 miehiä. Molempien kanssa hyvin alkanut seurustelu on katkennut siihen, että miehet ovat jääneet palstalle roikkumaan vielä seurustelun/ seksisuhteen alkamisen jälkeenkin.

Lähdin toisen kanssa vappuna treffeille - enpä ajatellut tuota "kooppia" sen kummemmin, vaikutti niin eriluonteiselta tyypiltä kuin ensimmäinen. Mies vaikutti hullaantuneelta, tanssimme läpi yön & vietimme yön yhdessä.

Tulos: On käynyt tapaamisemme jälkeen suomi24.fi-treffipalstalla joka päivä.

Jooh.


vaakanainen

3

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielikäinen

      Mistäs sä tiedät, että ne käy s24 treffeillä joka päivä? Käytkö itsekin siellä treffeillä toteamassa asian, joka päivä? Siinähän tapauksessa ne miehetkin näkee, että sinä käyt siellä edelleen, joten luottamus olisi siinä tapauksessa menenetty molemmin puolin.

      Vai kertoiko ne miehet sulle käyvänsä päivittäin siellä s24 treffeillä?

      Kysyinpähän vain..

      Oma s24 -poikakaverini piti profiiliaan sivuilla vielä jonkin aikaa seurustellessamme, mutta yhtenä iltana minun luonani hän poisti sen ja ihan oma-alotteisesti, en ollut mitään kuulustelua aiheesta järjestänyt. Omani olin poistanut jo joitain päiviä aikaisemmin.

      No, se suhde kaatui miehen kännäämiseen. Minä kun en känninaamaa kattele kotonani.

    • codetsu

      tjaa ompas paha moka... not

      jos olisin itse tuo mies jättäisin melko nopeasti tuollaiset pilkuaviilaavat kyttääjä
      jos jotain en todellakaan siedä on kyttääminen

      vaikka itse serustelenkin
      käyn lävitse melkein joka päivä eräitäkin Treffi palstoja
      koska ne melko usein tuottavat naurun hörähdyksiä
      toiset lukee Aamulehdet tms.
      minä luen Uudet Treffi ilmoitukset
      muutamaan olen jopa vastannutkin
      minusta siinä ei ole mitään kielteistä kaikki eivät hae treffejä vain harrastakseen sexiä toisten kanssa tai tavatakseen sen "oikean"
      ihmisiä voi kohdata ihan ihmisinäkin
      tykkään tavata uusia ihmisiä ja aijon tuota tapaa jatkossakin pitää yllä

      en näe toiminnassa mitään ristiriitaa ?!?
      lukiessani viestisi ensimmäinen ajatukseni oli
      "tuo varmaan lukisi textarinikin ollessani suihkussa ja öisin postin/sähköpostinikin
      päiväkirjanikaan tuskin olisi privaatti..."

      mutta jokainen meistä tallaa sillä mitä on kotoa annettu..

      • vapaus-veljeys

        Itsekkin elän avoliitossa. Käyn läpi lehdistä päiväkaviseuraa-ilmoitukset. Kattelen myös netistä sihteeriopiston tarjonnan ja seksitreffit.

        Mukavaa katsella minkälaista maksullista seuraa olis tarjolla, eikä mulla ole aikomustakaan käydä huorissa, ei ;)... viihdettä ja ajankulua vaan...

        Miäs


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2564
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      311
      2326
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1687
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1395
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    10. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      59
      1375
    Aihe