tuulilasin pyyhkimet

ave d4d vm.00

tuulilasin pyykimet jää väärään kohtaan.eli kun ne lopettavat pyyhkimisen niin jäävät melkein keskelle lasia.toimivat muuten normaalisti.paitsi tihkulla pysähtyvät vähän aikaa ennen kuin käy alhaalla.(samassa kohdin mihin lopettaa toiminnan)onko jollakin tietoa asiasta?-kiitos-

7

9066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe II

      Sulla on jäätynyt sulat kiinni ja pyyhkijät kytketty. Palautusnastan kärki on sulanut silleen ettei sa kosketusta, tai levyn pinnoitteessa on katkos. Romuttamosta uusi tilalle.

      • ave d4d vm.00

        sijaitsee se palautusnasta?pitääkö paljon purkaa että käsis pääsee?


      • Jeppe II
        ave d4d vm.00 kirjoitti:

        sijaitsee se palautusnasta?pitääkö paljon purkaa että käsis pääsee?

        Pyyhkijän moottorissa on päädyssä litteä osa mihin johdot on liitetty. Jotkut on ruuvattu, toiset niitattu. Sisällä on levy missä useita piirejä ja nastoja. Tämän yhden piirin tehtävä on palauttaa pyyhkijät alkuasentoon. Siinä on katkos. Itselläni ei ole ave joten tarkan sijainnin en tiedä. Yleensä rintapellissä moottoritilassa kuljettajan puolella kytkettynä vivulla suoraan pyyhkijään. On korjattavissa, mutta hankala homma.


      • ave d4d vm.00
        Jeppe II kirjoitti:

        Pyyhkijän moottorissa on päädyssä litteä osa mihin johdot on liitetty. Jotkut on ruuvattu, toiset niitattu. Sisällä on levy missä useita piirejä ja nastoja. Tämän yhden piirin tehtävä on palauttaa pyyhkijät alkuasentoon. Siinä on katkos. Itselläni ei ole ave joten tarkan sijainnin en tiedä. Yleensä rintapellissä moottoritilassa kuljettajan puolella kytkettynä vivulla suoraan pyyhkijään. On korjattavissa, mutta hankala homma.

        paljon.pitää ruveta tutkimaan asijaa tarkemmin,josko vika löytyis?


    • ave00'

      Oli joskus reilut 10 vuotta sitten samanlaista ongelmaa silloisen auton kanssa. Siinä syyksi paljastui se, että sulat olivat jäätyneet kiinni lasiin ja kun niitä käytti, niin pyyhkimien varren kiinnitys antoi periksi ja moottori ehti pyörähtää vähän ennenkuin pyyhkijät liikahtivat. Tällöin varret jäivät puoleen väliin, kun moottori pysähtyi.

      Eli tsekkaa, ovatko pyyhkijän varsien kiinnitysmuutterit tai vastaavat löysällä.

    • olehyvä

      Jos sinulla aina jää samaan paikkaan ne sulat, niin tässä sulle oikea neuvo. Yllä olevat puhuvat sen verran asiaa, että ne on todennäköisesti jumittaneet pakkasella, mutta ei se itse moottorin pysähdyspaikka muutu, eikä ne pyyhkijä varren mutterit oo löystynyt (muuten se pyyhkisi osittain tuulilasin vierestä ilmasta tai törmäisi konepeltiin).

      Sinulla on pyyhkijän moottorin akselilla oleva kampi pyörähtänyt. Nyt kun sinulla on sulat siinä keskellä, löysäät vain moottorin kammen mutterin (ei pyyhkijän varsien mutteria) ja käännät sulat kohdalleen. Sitten vain kiristät mutterin, ja työ on valmis.

      • kemokemo

        Olipa muuten omassa stilossa juurikin tuo vikana, etsin ja etsin mutta kun löysäsin kammen ja siirsin sopivaan kohtaan... johan alkoi toimimaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe