Matkahälytin?

Espanjaan.

Onko joku ostanut sellaisen hälyttimen, joka pistetään hotellihuoneen/terassin oveen hälyttämään, jos se aukaistaan esim. yöllä nukkuessa?

Olen yrittänyt tuollaista löytää, mutta aika vähän näyttää olevan tarjolla, ainoastaan parista tuntemattomassa nettikaupassa.
Olisiko jollakin kokemuksia tai muita vinkkejä tuollaisista?

9

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota mielummin

      Kalasnikovi mukaan ja posauta sillä kaikki ei-toivotut vieraat kylmiksi.

    • en tajua

      ko laitteesta on sillä kun pärähtää niin raiskaaja tai rosvo on jo sisällä. Kyllä myös Espanjassa on lukot ovissa ja voithan ottaa mukaan susikoiran kun noin olet arka. Jos totta puhutaan niin ovikellon olen kuullut mutta matkahälytin on aika outo kapistus?

      • Espanjaan.

        Kyllä tuollanen hyödyllinen on ja maailmalla erittäin käytetty.
        Se asennetaan terassin tai ulko-oven ja karmin väliin, kun joku aukaisee ovea vähänkin, se pärähtää heti lujaa soimaan. Ja aika varmasti tunkeutuja ei sen jälkeen sisälle tule, vaan juoksee karkuun. Varsinkin terassien/parvekkeiden ovet ovat monessa maassa todella heikot ilman lukkoja, ja todella yleinen tapa murtautua yöllä huoneeseen. Ei välttämättä missäään Aurinkomatkojen hotellissa Kanarialla, mutta monessa paikassa kyllä.


      • en oikein
        Espanjaan. kirjoitti:

        Kyllä tuollanen hyödyllinen on ja maailmalla erittäin käytetty.
        Se asennetaan terassin tai ulko-oven ja karmin väliin, kun joku aukaisee ovea vähänkin, se pärähtää heti lujaa soimaan. Ja aika varmasti tunkeutuja ei sen jälkeen sisälle tule, vaan juoksee karkuun. Varsinkin terassien/parvekkeiden ovet ovat monessa maassa todella heikot ilman lukkoja, ja todella yleinen tapa murtautua yöllä huoneeseen. Ei välttämättä missäään Aurinkomatkojen hotellissa Kanarialla, mutta monessa paikassa kyllä.

        toimmi silloin kun ei olla "kotona" sillä ei huoneita yöllä ryöstetä kun porukat ovat nukkumassa. En ole koskaan kuullut edes että nukkuessa olisi rosvot käyneet? En oikein näy laitteelle käyttöä mutta jos se jotain sielulle turvaa antaa niin sitten voi joku laittaa. Hyötyä siitä ei takuulla ole.


      • Espanjaan.
        en oikein kirjoitti:

        toimmi silloin kun ei olla "kotona" sillä ei huoneita yöllä ryöstetä kun porukat ovat nukkumassa. En ole koskaan kuullut edes että nukkuessa olisi rosvot käyneet? En oikein näy laitteelle käyttöä mutta jos se jotain sielulle turvaa antaa niin sitten voi joku laittaa. Hyötyä siitä ei takuulla ole.

        Yöllä noita juuri ryöstetään! Eli silloin kuin "isäntäväki" on nukkumassa. Tuota tapahtuu koko ajan maailmalla. Itsekin olen ollut todistamassa samassa hotellissa.
        Seuraas vähän paremmin uutisia maailmalta! :)Suomen uutiskynnystä nuo ei juuri ylitä, ellei suomalainen ole uhrina ja itse siitä iltapäivälehtiin soita.

        Tuotahan ei voi edes käyttää silloin, kun ei ole hotellihuoneessa. Eikä ainakaan itselläni tarvettakaan, kaiken maallisen saa kaupasta ostettua uuksiksi.


      • ei ikinä
        Espanjaan. kirjoitti:

        Yöllä noita juuri ryöstetään! Eli silloin kuin "isäntäväki" on nukkumassa. Tuota tapahtuu koko ajan maailmalla. Itsekin olen ollut todistamassa samassa hotellissa.
        Seuraas vähän paremmin uutisia maailmalta! :)Suomen uutiskynnystä nuo ei juuri ylitä, ellei suomalainen ole uhrina ja itse siitä iltapäivälehtiin soita.

        Tuotahan ei voi edes käyttää silloin, kun ei ole hotellihuoneessa. Eikä ainakaan itselläni tarvettakaan, kaiken maallisen saa kaupasta ostettua uuksiksi.

        sillä tuo on sinun mielikuvitusta että öyllä kun ihmiset nukkuu niin heidät ryötetään. Ja kyllä tuo vekotin laitetaan sisäpuolelle että se toimisi. Vai luuletko että on niin tyhmä rosvo ettei huomaa jos laite on ulkopuolella? Nuo ryöstöhommat ovat ihmisen mielikuvitusta ja ei ainakaan minua ole koskaan ryöstetty enkä ole ikinä kuullut moisesta että joku olisi nukkuessa putsattu.


      • sinulle ei niin
        ei ikinä kirjoitti:

        sillä tuo on sinun mielikuvitusta että öyllä kun ihmiset nukkuu niin heidät ryötetään. Ja kyllä tuo vekotin laitetaan sisäpuolelle että se toimisi. Vai luuletko että on niin tyhmä rosvo ettei huomaa jos laite on ulkopuolella? Nuo ryöstöhommat ovat ihmisen mielikuvitusta ja ei ainakaan minua ole koskaan ryöstetty enkä ole ikinä kuullut moisesta että joku olisi nukkuessa putsattu.

        ole tapahtunut, niin ei sitten kukaan ole tullut yöllä ryöstetyksi?

        Ihan kelpo laite tuo hälytin, itse hankin sen jälkeen kun serkun perhe ryöstettiin yöllä, tosin hotellissa USA:ssa. Poliisi totesi vain että hyvä kun ette heränneet, voisi muutoin olla ryöstömurhia tutkittavana.


      • Espanjaan.
        ei ikinä kirjoitti:

        sillä tuo on sinun mielikuvitusta että öyllä kun ihmiset nukkuu niin heidät ryötetään. Ja kyllä tuo vekotin laitetaan sisäpuolelle että se toimisi. Vai luuletko että on niin tyhmä rosvo ettei huomaa jos laite on ulkopuolella? Nuo ryöstöhommat ovat ihmisen mielikuvitusta ja ei ainakaan minua ole koskaan ryöstetty enkä ole ikinä kuullut moisesta että joku olisi nukkuessa putsattu.

        Luetun ymmärtämisessä taitaa olla pieniä puutteita?

        >Ja kyllä tuo vekotin laitetaan sisäpuolelle että se toimisi. Vai luuletko että on niin tyhmä rosvo ettei huomaa jos laite on ulkopuolella?>

        Juuri kirjoitin, että pitää olla sisäpuolella (eli hotellihuoneessa), että tuota voi käyttää. Tulee oven ja karmin väliin, kun ovi aukeaa vähänkin, hälytin pärähtää soimaan. Ei ole ihme, jos uutiset ovat menneet ohi, jos noinkin lyhyt viesti meni ohi :)


    • laittaisit

      oven taakse tyhjän kaljapulllon tai jonkun muun vielä särkyvämmän ja isomman pullon. Kyllä helähtää kun rosmo yrittää sisään - ja varmasti juoksee pakoon yhtälailla kuin sun hälyttimelläs!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe