Mui kaikille..Mulla olis pikkunen ongelma..Mä olen ollut ihastunut / rakastunut itteeni 2 vuotta nuorempaan pojuun..Ite olen 17 ja tiedän ettei tää ole täysin yksipuolista.Tekstaillaan ja näin mutta en saa sellasta kunnollista vastakaikua ja se tuntuu aika pahalta..En haluis kirjottaa tänne ja valittaa omista asioistani mutta en keksi muutakaan.Oon ollu myös jo vuosia masentunu ja niin poispäin ja sorrun tosi helposti tekemään ittelleni jotain pahaa..Oon tällänen hevarityttö ja vähän yksinäinen..On mulla tietysti kavereita muttei sitä yhtä jolle voisi puhua kaikkea ja kaikesta.Heh..asiasta muuten kolmanteen,vanha kaava toistuu..
pieni ongelma(ko)
-wildchild-
2
177
Vastaukset
- mie
ootko kysyny tältä jätkältä että mitä se susta haluaa/ajattelee?ootko myöskään kertonu omista tunteistas?jos se jätkä onkin sitä mieltä että tykkää susta vaan kamuna niin älä teee mitään pahaa itelles..pää vaan pystyyn ja yritä jatkaa :)
mä pidän sulle peukkua pystyssä! ;) - aurink*
Rohkeesti vaan mukaan, ei tollasella ikäerolla ole merkitystä (omakohtainen kokemus). Kysy suoraan pojan tunteista, jos ei muu auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760