Kaksois miehen hurmaaminen

kaksonen?

miten sais kaksois miehen hurmattua? olen itse oinas nainen, ei ole mitään kokemuksia kaksosista. Ja millaisia kaksoset ovat yleisesti?

3

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----!

      Kaksoset ovat todella nopeaälyisiä, ja ainakin suurin osa haluaa kaiken sujuvan mahdollisimman nopeasti, heillä on usein tällaisia ajatuksia:
      ¨Vaihtelu virkistää¨
      ¨Mitä nopeammin sitä parempi¨
      ¨Pystyn siihen ja piste!¨

      Kaksosilla on valtaa pilata toisen päivä tekemällä toinen huonotuuliseksi jos he sitä haluavat.
      Erikoisinta kaksosissa on, että he useimmiten ovat aika energisiä, mutta samalla myös laiskoja, esimerkiksi jos kaksosella on aihetta kostaa, hän kostaa vain jos hänen ei tarvitse suunnitella kostoa tai miettiä minkälainen se voi olla. Jos he eivät halua myöntää laiskuuttaan, he vain sanovat: ¨No en minä jaksa tuhlata aikaani kostaakseni jollekin idiootille¨, sillä he eivät itse pidä kauheasti laiskuudesta, eivätkä voi myöntää sitä itsessään.


      Kaksoset tykkäävät rennoista tyypeistä, rennosta luonteesta. Heitä inhottaa eniten tekopyhyys. Jos yrität esittää jotakin todella kaunista ja taitavaa, heitä ärsyttää se mielipuolisuuteen asti. Niin, ja paras vinkki on: Yritä VINKATA kaksoselle todella vähän että saatat olla ihastunut häneen, häntä alkaa vaivata se, kun hän alkaa miettimään, ja jos hän saa päähänsä että olet ihastunut häneen, hänkin alkaa pikku hiljaa ihastua SINUUN, tietäen että olet ihastunut HÄNEEN.

    • 222

      Ei meihin kaksonmiehiin kannata sekaantua! Jos haluat kahlia kaksosmiehen, rakenna sähköistetty häkki ja sulje hänet sinne poistuessasi. Muuten häntä enää näe;)

      Kyllä tämä on hauska paikka lueskella "totuuksia" omasta luonteestaan.

    • Skorpioni tyttö vm.73

      Kaksoset ovat yleensä hyvin vaihtelunhaluisia ja vapaudenkaipuisia.Eivätkä halua elää tiukassa parisuhteessa. Useimmalla tuntemallani mies kaksosella on paljon naisia ympärillään. Jonka vuoksi heidän on mahdotonta olla uskollisia parisuhteessa. Tunnen paljon kaksosmiehiä, yhdestäkään ei ole uskolliseksi puolisoleen..( Sivusta olen tilanteita seurannut ja itsekkin yrittänyt elää kaksosmieheen takertuneena..) Kaksosen saat varmasti helposti havisi mutta jos haaveilet pidempi aikaisesta kumppanuudesta suosittelen valitsemaan jonkun muun kuin kaksosmiehen. Toisaalta jos sinulle riittää pieni pala kaksosmiestä, saatat saada täydellistä kosketusta juuri tältä hurmaavalta ja ikuiselta poikamaiselta kaksoselta sillä onhan hänellä paljon paljon kokemusta siitä mistä naiset nauttivat.. ( Surullista mutta totta! )Minäkin ottaisin kaksosmiehen mutta kun olen niin omistushaluinen etten kestä kaksosten lentoa ja pettämistä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe