Kaksois N ja Häkä M

Anticho

Eli miten kaksoisnaisella ja härkä miehellä sujuisi?

6

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiphoo

kaksos naisella ja härkä miehellä sujuu tosi mukavasti.härkä mies tykkää kaksosen vilkkaudesta kun itse on rauhallinen.ja kun kaksosen tempperamentti on vielä mukana niin se tuo suhteeseen ilon pisaroita.

• vastaa...

Hyvin sopii....ihailen härkien jalat maassa olevaa piirrettä ja sitä itseluottamusta tietyissä asioissa.
        Kunnioitan myös monia muitakin härkämäisiä piirteitä, vaikka jokainen tietenkin on erilainen härkä.
        Jotenkin olen aina vetänyt härkiä puoleeni ja saanut ne myös raivoihinkin :)

• Kokemusta on

Ite oon kaksosnainen ja tuntuu et tukehun välillä tohon härkämiehen jatkuvaan *hillittyyn* elämäntapaan. Suuttumaan sen saa , vaikka hyvin harvoin ja kovalla yrityksellä :) Mies on nii jalat maassa, sitte ku ite on nii mielissää et vois lentää nii toine vaa hymähtää. sehän on ihmisestäki kii kyllä.. mt todella luotettava ja hyväsydäminen on , ei kaipaa mitää luksusta ,arvostaa onnellisuutta ylikaiken:)

• sovitaan

niinhän me ,kaksonen ja härkä sovitaan loistavasti yhteen.todella ihana suhde.

• Juha82

jotain positiivista härkämiehistä(:

että täällä niinku härkämiehet ollaan ikäänkuin pantu ristille, tuomittu alempaan helvettiin.

• kaksonenkaksonen

Seksi on MAHTAVAA!! Mutta mitään yhteistä muuten ei valitettavasti ole. Härkä on itsepäinen ja jotenkin juro ja kaksosnainen on iloinen ja kekseliäs. Itselläni on ollut kaksi edellistä miesystävää härkiä ja suhteet ovat kaatuneet samoihin asioihin... Silti on jaksanut yrittää, sillä vällyjen välissä toimii! Kaikki vastakkaisuudet mitä kaksosella ja härällä on purkautuu intohimona... Kai pitkäkin suhde saattaa toimia, mutta myrskyisä se luultavasti tulee olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8421
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4127
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1926
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1440
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1438
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1169
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1140
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      867
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      842
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe