Eli miten kaksoisnaisella ja härkä miehellä sujuisi?
Kaksois N ja Häkä M
6
1751
Vastaukset
- jiphoo
kaksos naisella ja härkä miehellä sujuu tosi mukavasti.härkä mies tykkää kaksosen vilkkaudesta kun itse on rauhallinen.ja kun kaksosen tempperamentti on vielä mukana niin se tuo suhteeseen ilon pisaroita.
- vastaa...
Hyvin sopii....ihailen härkien jalat maassa olevaa piirrettä ja sitä itseluottamusta tietyissä asioissa.
Kunnioitan myös monia muitakin härkämäisiä piirteitä, vaikka jokainen tietenkin on erilainen härkä.
Jotenkin olen aina vetänyt härkiä puoleeni ja saanut ne myös raivoihinkin :)
- Kokemusta on
Ite oon kaksosnainen ja tuntuu et tukehun välillä tohon härkämiehen jatkuvaan *hillittyyn* elämäntapaan. Suuttumaan sen saa , vaikka hyvin harvoin ja kovalla yrityksellä :) Mies on nii jalat maassa, sitte ku ite on nii mielissää et vois lentää nii toine vaa hymähtää. sehän on ihmisestäki kii kyllä.. mt todella luotettava ja hyväsydäminen on , ei kaipaa mitää luksusta ,arvostaa onnellisuutta ylikaiken:)
- sovitaan
niinhän me ,kaksonen ja härkä sovitaan loistavasti yhteen.todella ihana suhde.
- Juha82
jotain positiivista härkämiehistä(:
että täällä niinku härkämiehet ollaan ikäänkuin pantu ristille, tuomittu alempaan helvettiin.
- kaksonenkaksonen
Seksi on MAHTAVAA!! Mutta mitään yhteistä muuten ei valitettavasti ole. Härkä on itsepäinen ja jotenkin juro ja kaksosnainen on iloinen ja kekseliäs. Itselläni on ollut kaksi edellistä miesystävää härkiä ja suhteet ovat kaatuneet samoihin asioihin... Silti on jaksanut yrittää, sillä vällyjen välissä toimii! Kaikki vastakkaisuudet mitä kaksosella ja härällä on purkautuu intohimona... Kai pitkäkin suhde saattaa toimia, mutta myrskyisä se luultavasti tulee olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820