Elikkäs vaihdoin kaasarin ja imusarjan väliset tiivisteet uusiin ku vanhat vuoti nestettä ja ties mitä muuta.
Noh, vaihto onnistui hyvin, tiivisteet pitävät, mutta kun auton käynnistää niin tyhjäkäynti oli laskenut 900rpm -> 500rpm. Säädin tyhjäkäynnin takaisin, mutta ongelmat ei kuitenkaan poistunu täysin, ajo pienillä kierroksilla on nykivää ja käynti "horjuvaa", ei lainkaan niin tasaista kuin se oli aiemmin vuotavilla tiivisteillä.
Esimerkiksi ykkösellä kun menee alle 2000rpm eteenpäin niin nykii aavistuksen verran ja kun tuosta painaa kaasua niin nykäisee rajusti vaikka kuinka varovaisesti polkaisee. Kierroksilla peli pelaa kuten pitääkin.
Oliskohan seoksessa jotain häikkää, jos se aiemmin on vetänyt ilmaa välistä niin seosta on joku ruuvannut rikkaammalle :\
En ole itse säädellyt, mutta viime syksynä katsastukseen ruuvailivat korjaamolla ku ei meinannu päästöt asettua.
En tehnyt siis mitään muuta kuin vaihdoin tiivisteet ja säädin tyhjäkäynnin takasin
normaaliin.
Ainiin, moottori on 4a-f.
Vituttaa tämmöiset ku muka korjaa ja meneekin huonommaksi :|
vaihdoin tiivisteen
käynti...
1
426
Vastaukset
- korjattua
Seoksissahan se vika sitten oli. Liian rikkaalle oli säädetty. En alkanut kikkailemaan vaan tein perussäädön, ruuvi kiinni ja 1,5 kierrosta auki. Nyt toimii ja käyntikin on palannut normaaliin tasaiseen hyrskytykseen :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804