..toinen toistenne kunnioittamisessa. Minun pitäisi yrittä kunnioittaa sinua enemmän kuin mitä sinä kunnoitat minua.
Mielenkiintoinen kilpailu se onkin koska heti kun luulee olevansa siinä voitolla alkaakin olla jo pahasti häviöllä.
Kilpailkaa keskenänne..
6
279
Vastaukset
- vakas@M
8. Ja Jesus vastaten sanoi hänelle: mene matkaas minun tyköäni, saatana! sillä kirjoitettu on: Herraa sinun Jumalaas pitää sinun kumartaman ja häntä ainoaa palveleman.
- marilyn
poies
- ACIM
marilyn kirjoitti:
poies
... että se oli sinulle? ;)
- marilyn
ACIM kirjoitti:
... että se oli sinulle? ;)
>Herraa sinun Jumalaas pitää sinun kumartaman ja häntä ainoaa palveleman. <
Näkemyserot ovat.....en keksi sopivaa sanaa kuvaamaan.. - ACIM
marilyn kirjoitti:
Näkemyserot ovat.....en keksi sopivaa sanaa kuvaamaan...."mene matkaas minun tyköäni, saatana! "
Ettet vain kohdallesi tulkinnut? ;)
Sinä siis tarkoitat että kun et ole uskovainen niin et saisi olla mukana?
Minusta tällaisilla palstoilla juuri voivat erilaiset ihmiset oppia ymmärtämään toisiaan. Minusta sinunkin pitäisi jatkossakin olla täällä, koska kirjoitat asiallisia kommentteja etkä kiusaa ketään.
Joitakin tuntuu ahdistavan se että omia näkemysiä kyseenalaistetaan. Itse uskon että kyseenalaistukset ovat hyväksi koska silloin uskosta häviää sellainen mikä ei ole kestävää ja todellista. Jumala itse ei ole joku paperileijona joka pelkää keskustelua. Ihmisten illuusiot ja harhat oman uskon täydellisyydestä tarvitsevat taas välillä ravistelua. Näin luodaan perustaa todelliselle uskolle ja Jumala-suhteelle. - vakas@M
marilyn kirjoitti:
Näkemyserot ovat.....en keksi sopivaa sanaa kuvaamaan..Sitä ettemme antaisi kunniaa ihmisellle, ei etes Puhujille eikä Puheenjohtajillenkaan, niinkuin ei Pepeillekaan.
Tosin kohtuullista kunnioitusta heitäkin kohtaan, niinkuin sana sanoo; kunnioita parantajaa kohtuullisesti jotta häneltä avun saisit hädän aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827