Vetävätkö vinttikoirat paljon olleenkaan kun oon huomannut, et niillä on tosi kapea hihna???
vetävätkö kovasti
6
1134
Vastaukset
- terristi
kait se vinttikin on ja harvoin ne lenksalla näyttelyhihnalla käy. Normihihna meillä ainakin on ja opetettu olemaan vetämättä, vaihtelevalla menestyksellä tosin, eli saaliiksi kuvittelemansa perään saattaa tehdä äkkinykäisyn. Vilkaiseppa joskus millainen panta vintillä on, harvoin niillä on kapeaa pantaa vaan erityinen vinttaripanta joka on paikoitellen leveämpi kuin tavallinen panta, tämä mm. estää hieman kaularangan vammoja noissa kovissa nykäisyissä.
- summerwoman_86
koirapuistossa kahdella salukilla sellaset leveät
- taas tätä
summerwoman_86 kirjoitti:
koirapuistossa kahdella salukilla sellaset leveät
Leveä vinttikoirapanta on paljon turvallisempi vinttikoiralle. Ne jotka rakastavat vinttareitaan, hankkivat sellaisen.
Vinttikoirat ovat ihan samanlaisia kuin muutkin koirat vetämisen kohdalla. Toiset vetää ja toiset eivät. - Pelle peloton
taas tätä kirjoitti:
Leveä vinttikoirapanta on paljon turvallisempi vinttikoiralle. Ne jotka rakastavat vinttareitaan, hankkivat sellaisen.
Vinttikoirat ovat ihan samanlaisia kuin muutkin koirat vetämisen kohdalla. Toiset vetää ja toiset eivät.Tarpeettoman vetämisen ym huonon käytöksen opetettua helpommin pois kuin vinttikoirilta.
- Vinttipää
Pelle peloton kirjoitti:
Tarpeettoman vetämisen ym huonon käytöksen opetettua helpommin pois kuin vinttikoirilta.
Oma vinttari kulkee nätisti, paitsi silloin kun on kylmä tai erikoisen kova hätä päästä tekmään pissat hyvään paikkaan. Nykimisestä se ei pidä ollenkaan. Valjaat hyvät jos on paljon pupuja liikenteessä niin kaulaan ei kohdistu sitä kaikkea voimaa minkä se saa aikaan parilla juoksu askelella, sitten on ihan pakko pysähtyä itsekkin.LEVEÄ vinttari mallinen panta miellyttävä ja saa myös kauniin näköisinä. Pantakin pysyy päässä. Omalla koipeliinilla on puoli kuristavakin tosin se ei pahemmin kurista vaan ylettyy tiukaksi pannaksi jos pääsee vetämään, esim kiinnostuu lentävistä roskista tai ei haluaisi mennä portaita ylös ym... jolloin tavallinen panta voi luiskahtaa suipon pään yli.
Vinttari on herkkä koira joka ei tarvitse kovaa koulutusta eikä omaa miellyttämishalua. On myös itsepäinen ja älykäs, mutta kiintynyt laumaansa ja rauhallinen sisällä, energinen ulkona. Ainakin meidän vinttipäät. - koirulu
Vinttipää kirjoitti:
Oma vinttari kulkee nätisti, paitsi silloin kun on kylmä tai erikoisen kova hätä päästä tekmään pissat hyvään paikkaan. Nykimisestä se ei pidä ollenkaan. Valjaat hyvät jos on paljon pupuja liikenteessä niin kaulaan ei kohdistu sitä kaikkea voimaa minkä se saa aikaan parilla juoksu askelella, sitten on ihan pakko pysähtyä itsekkin.LEVEÄ vinttari mallinen panta miellyttävä ja saa myös kauniin näköisinä. Pantakin pysyy päässä. Omalla koipeliinilla on puoli kuristavakin tosin se ei pahemmin kurista vaan ylettyy tiukaksi pannaksi jos pääsee vetämään, esim kiinnostuu lentävistä roskista tai ei haluaisi mennä portaita ylös ym... jolloin tavallinen panta voi luiskahtaa suipon pään yli.
Vinttari on herkkä koira joka ei tarvitse kovaa koulutusta eikä omaa miellyttämishalua. On myös itsepäinen ja älykäs, mutta kiintynyt laumaansa ja rauhallinen sisällä, energinen ulkona. Ainakin meidän vinttipäät.Oisko skotista vetokoiraksi, en tarkoita että oikee harrastettas mut potkuri ja pulkan vetoa
eihän koira siitä rasitu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517