näen usein unta eräästä miehestä, johon olen joskus ala-asteella ollut ihastunut. Olimme melkein koko peruskoulu ajan samalla luokalla. unissa olen aina ihastunut häneen. Ihmettelen vain miksi näen hänestä unta, kun en ole nähnyt koko ihmistä kymmeneen vuoteen! tiedän vain, että on nykyisin täysi nisti.
Usein kyllä kun hän uniini tulee, niin mukana on silloin muitakin henkilöitä, jotka yläasteella olivat kanssamme samalla luokalla (toiset niistä olleet ala-asteellakin).
Tuntuu jotenkin hassulta. Olen alkanut miettimään onko unella jokin viesti.
toistuvia unia
2
469
Vastaukset
Minuutemme on monien ihmisten mielestä vuorovaikutussuhteessa ihmisiin,
joista meitillä ei ole välttämäti harmainta haisuakaan.
Carl Jung uskoi meillä olevan 'tiedostamattomia lankoja hyvin monin ihmisiin.
Hän käytti siitä ilmaisua > kollektiivinen tajunnantila- Cittie**
Olisiko ollut Suuri suomalainen unikirja tms. jossa selitettiin toistuvista unista jotenkin niin, että toistuvat unet kertovat mielen porukoilla tai alitajunnassa olevista selvittämättömistä asioista, jotka junnaavat siellä niin kauan, kunnes selvitämme ne. Uni siis kertoo mitä asioita on selvitettävä jotta uni on "tehnyt tehtävänsä" ja alitajunta lakkaa toistamasta sitä.
Itse näen toistuvia unia miltei jatkuvasti, koska minulla oli pitkään masennusta ja muuta, eikä päässä muuta tuntunut olevankaan kuin selvittämättömiä asioita. Silloin samoja unia toistui jopa kaksi viikkoa, ellei ylikin. Saatan myös nähdä unia, jotka loppuvat tiettyyn hetkeen, alkavat puolentoista vuoden päästä nähtävässä unessa samasta tilanteesta, mutta etenevät hieman eri tavalla kuin edellinen uni, tai sitten alkaa keskeltä ja loppuratkaisu näkyy, mikä on joskus jäänyt unen nähtyäni vaivaamaan. Uni myös saattaa näyttäytyä samassa paikassa, mutta täysin "toisella puolella" paikkaa kuin edellinen uni, tai sitten saatan nähdä kauan sitten nähdyn unen miljöön jostain kaukaa ja suunnata muualle.
Unimaailma on sitten ihmeellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287