tietääkö joku mitä keskuksenhoitajan työnkuvaan kuuluu? puhelimeen vastaamista varmaan, entä muuta..?
keskuksenhoitaja
5
663
Vastaukset
- kiitti mutta riitti
Olin pienessä toimistossa (30-40 hlöä) keskuksenhoitajana ja puhelinhommien lisäksi mulle kuului postihommat saapuvan ja lähtevän postin kanssa. Jonkun verran jeesailin papereita arkistosta hakemalla. Loput ajat pyörittelin peukaloita:)
- ...
liksaa??
- Kukka
...saattaa kuulua yrityksen koosta ja vaihteenhoitajan fyysisen työpisteen sijainnista riippuen esim. aulaemännän tehtäviä, vierailijoiden vastaanottoa, postin käsittelyä, lähetti- ja kuljetusfirmojen tilailua lähteville lähetyksille, ym. Riippuu firmasta - mutta yleensä yritykset, joissa on erikseen henkilö puhelinvaihteenhoitajan tittelillä, ovat sen verran isoja, että työ koostuu noista em. tehtävistä. Toisaalta pienissä yrityksissä vaihteenhoito saattaa kuulua esim. toimistoassistentille jonka työhön taas kuuluu kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, mutta tästähän ei nyt kaiketi ollut kyse, vaan nimenomaisesti puhelinvaihteenhoitajan nimikkeellä tehtävästä työstä.
- santra
keskuksenhoitaja on yrityksestä antava ensi vaikutelma
- Repe alfdlflfaklöfal
Juu, pitäisi osata suomea, mm. yhteenkirjoitustaito on eduksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059