...se ei saa olla hopean värinen, määrää hallitus. Näitähän myydään ao. Meseistä n.90%. Anna mielipide aiheesta & perustelu, thänks. Värejä löytyy täältä: http://www.mercedes-benz.fi/mercedes.html
Gallup: mikä uudelle E-sarjan farmarille väriksi?
8
749
Vastaukset
- Jaska
"määrää hallitus"
Olet pahasti tossun alla, suosittelen muijan vaihtoa auton sijasta!- Mouses
...mäiskin vielä lättyyn terveisiksi. Oikein loistava idea, miten ei tullutkaan mieleen...
- metalliväri
toimii melkeinpä autossa kuin autossa, ja varsinkin Mersussa. Ilmastoinnin kanssa ei aurinkokaan tuota ongelmia.
- Ekku
minun mielestäni musta javalkoinen on kyllä vihon viimeisiä värejä, jotka minä autoon kelpuuttaisin uutta autoa hankittaessa.
Kai niitä hopean värisiä on ostettu ihan sen takia että se pysyy pitempään siistin näköisenä eli pöly ja mahdolliset naarmut ei heti ota silmään. - JM.
Eihän musta tai valkoinen ole edes värejä...
Hautausautot ovat mustia!!!
- farkku
Metallin sininen/violetti. On arvokkaan näköinen ja aina tyylikäs!
- ranevaan
Shampanja tai musta jos ei hopea käy... Hopeisen kuitenkin itse ottaisin vähän erikoisemmilla vanteilla. Onhan se paras väri Mersulle.
- meseilijä
...punainen! Minä ainakin ottaisin, mutta todennäköisesti ostan vähän käytetyn joten en pääse valitsemaan väriä vaan joudun tyytymään tylsän harmaaseen, valkoiseen tai mustaan :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786