Valohoito

psori-tyttö

Minulla valohoito kuuri on auttanut pieni läiskäiseen psoriin tosi hyvin. Sillä saa ihon ihan puhtaaksi ja on tosi hyvä hoito ns aktiivivaiheessa olevaan ihottumaan missä pieniä läiskiä tulee vaan joka puolelle koko ajan lisää. Itsekkin olen syönyt helokkiöljyä, kalaöljyä, sinkkiä ja muita vitamiineja jo useita kuukausia mutta sillä ei sinänsä ole ollut vaikutusta minun ihooni. Ei kai niistä kuitenkaan haittaakaan ole. Ruokavaliota haluaisin kokeillä... syön tosi paljon rasvaista ja suolaista ja mausteista ruokaa ja tosi vähän vihanneksia yms. Tykkään pastasta ja perunasta yms. Olen kylläkin suht hoikka ja laihdun helposti, joten en tiedä mitä terveellinen kasvisruokavalio tekisi minulle... Te joilla on kokemusta ruokavalion auttamisesta niin auttaisiko se jos ei ihan kokonaan jättäisi lihaa esim pois vaan kääntäisi ruokaavaliota pikkuhiljaa terveellisemmäksi?

3

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksilöllistä, mutta

      olen kokeillut Zone menetelmää kolme vuotta ja elävää ravintoa vuoden.
      Ja suureen vaivannäköön nähden tulokset eivät olleet kummoisia.
      Paremmaksi olen havainnut normaalin elämisen täydennettynä samoin kuin Sinä kerroit. Omalla kohdallani valohoito tarpeen mukaan-yleensä 1-2 krt vuodessa, samoin meidän psorilaisten aurinkokylpymatkat.
      Psoria tutkitaan paljon koko ajan, ja kerran eräs huippu ihotautilääkäri totesi kysymykseeni ravitsemuksesta ja vitamiineista ja hivenaineista jne., että mustalaisen hevonenkin oppi juuri olemaan syömättä mutta sitten se kuoli.

      • typerä

        Kyseessä ollut todella typerä lääkäri,ottaisin
        heti viran pois tuollaisia kommentoineelta


    • Reccu-

      lisäksi mukaan piihappogeelin. Se imeytyy paremmin kun pillerimuodossa. Sitä voi laittaa suoraan ihollekin mutta en ole kokeillut muuta kuin sisäisesti. Täytyy sanoa että ripsetkin ovat vahvistuneet. Ja sehän vaikuttaa suotuisasti, ihoon,hiuksiin,kynsiin ja limakalvoille. Ei ole ollut kuoppiakaan kynsissä kun olen syönyt nyt kolme pullollista. Yksi pullollinen menee kuukaudessa.

      http://www.silicea.fi/page.aspx?SectionId=4981

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe