Silmiäni kutisi aivan hirvittävästi, joten hieroin niitä. Nyt oikeanpuoleisen silmän ulkonurkassa tuntuu olevan roska, vaikka todellisuudessa siellä ei ole mitään. Silmämunan päällä oleva "lima" on paksua, ja kun silmän reunasta painaa, se menee kurttuun, aivan kuin alla olisi ilmakupla tms. Mitä ihmettä tämä on? Olen käyttänyt silmätippoja tänäänkin, mutta nyt en uskalla enää laittaa..
Normaalia siitepölyallergiassa?
4
1426
Vastaukset
- ovat
ärtyneet ja sidekalvo silmän päällä on turvonnut (=kemoosi). Se voi joskus turvota niin pahasti että silmää ei meinaa saada kiinni. Allergiatipat kannattaa laittaa silmiin, koska ne vähentävät ainakin sitä allergiasta johtuvaa turvotusta, vaikkeivat silmien hieromisesta johtuvaan voikaan vaikuttaa. Kannattaa jatkossa välttää silmien hieromista, mulla ainakin allergia-aikana ne on erityisen herkät hieromiselle ja mulle on kans muutaman kerran tullut kemoosia.
- reaktio
Itselläni kävi niin, että keräsin pihalta koivun ja pajun oksia paljain käsin. Sitten hieraisin silmääni paljaalla kädellä. Tätä seurasi kova kutina ja tuli vesirakko silmään, laskeutui onneksi ajan kanssa. Eli tuollainen kurttu silmässä voi olla suoraan allerginen reaktio, tai silmät voivat varmaan ärtyä tuosta hieromisestakin.
- gfdsggfdsgsdfg
Mulla on joskus tulehtunut silmät kun oon hieronut niitä liikaa allergia-aikana. Sain sitte lääkäriltä tipat tulehdukseen. Allergiatipat ei tulehdukseen auta.
- oire
Mulla oli eilen sama juttu, silmä vuoti ja tuntu kuin ois ollu roska silmässä. Annoin silmän olla ja kun nukuin yön yli niin aamulla se oli taas normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773618
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262670Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542506- 1462351
- 672026
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3091927- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381357Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161265