Silmiäni kutisi aivan hirvittävästi, joten hieroin niitä. Nyt oikeanpuoleisen silmän ulkonurkassa tuntuu olevan roska, vaikka todellisuudessa siellä ei ole mitään. Silmämunan päällä oleva "lima" on paksua, ja kun silmän reunasta painaa, se menee kurttuun, aivan kuin alla olisi ilmakupla tms. Mitä ihmettä tämä on? Olen käyttänyt silmätippoja tänäänkin, mutta nyt en uskalla enää laittaa..
Normaalia siitepölyallergiassa?
4
1450
Vastaukset
- ovat
ärtyneet ja sidekalvo silmän päällä on turvonnut (=kemoosi). Se voi joskus turvota niin pahasti että silmää ei meinaa saada kiinni. Allergiatipat kannattaa laittaa silmiin, koska ne vähentävät ainakin sitä allergiasta johtuvaa turvotusta, vaikkeivat silmien hieromisesta johtuvaan voikaan vaikuttaa. Kannattaa jatkossa välttää silmien hieromista, mulla ainakin allergia-aikana ne on erityisen herkät hieromiselle ja mulle on kans muutaman kerran tullut kemoosia.
- reaktio
Itselläni kävi niin, että keräsin pihalta koivun ja pajun oksia paljain käsin. Sitten hieraisin silmääni paljaalla kädellä. Tätä seurasi kova kutina ja tuli vesirakko silmään, laskeutui onneksi ajan kanssa. Eli tuollainen kurttu silmässä voi olla suoraan allerginen reaktio, tai silmät voivat varmaan ärtyä tuosta hieromisestakin.
- gfdsggfdsgsdfg
Mulla on joskus tulehtunut silmät kun oon hieronut niitä liikaa allergia-aikana. Sain sitte lääkäriltä tipat tulehdukseen. Allergiatipat ei tulehdukseen auta.
- oire
Mulla oli eilen sama juttu, silmä vuoti ja tuntu kuin ois ollu roska silmässä. Annoin silmän olla ja kun nukuin yön yli niin aamulla se oli taas normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu766056Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275647Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832684
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2742614- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3861519- 751374
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171246