Silmiäni kutisi aivan hirvittävästi, joten hieroin niitä. Nyt oikeanpuoleisen silmän ulkonurkassa tuntuu olevan roska, vaikka todellisuudessa siellä ei ole mitään. Silmämunan päällä oleva "lima" on paksua, ja kun silmän reunasta painaa, se menee kurttuun, aivan kuin alla olisi ilmakupla tms. Mitä ihmettä tämä on? Olen käyttänyt silmätippoja tänäänkin, mutta nyt en uskalla enää laittaa..
Normaalia siitepölyallergiassa?
4
1457
Vastaukset
- ovat
ärtyneet ja sidekalvo silmän päällä on turvonnut (=kemoosi). Se voi joskus turvota niin pahasti että silmää ei meinaa saada kiinni. Allergiatipat kannattaa laittaa silmiin, koska ne vähentävät ainakin sitä allergiasta johtuvaa turvotusta, vaikkeivat silmien hieromisesta johtuvaan voikaan vaikuttaa. Kannattaa jatkossa välttää silmien hieromista, mulla ainakin allergia-aikana ne on erityisen herkät hieromiselle ja mulle on kans muutaman kerran tullut kemoosia.
- reaktio
Itselläni kävi niin, että keräsin pihalta koivun ja pajun oksia paljain käsin. Sitten hieraisin silmääni paljaalla kädellä. Tätä seurasi kova kutina ja tuli vesirakko silmään, laskeutui onneksi ajan kanssa. Eli tuollainen kurttu silmässä voi olla suoraan allerginen reaktio, tai silmät voivat varmaan ärtyä tuosta hieromisestakin.
- gfdsggfdsgsdfg
Mulla on joskus tulehtunut silmät kun oon hieronut niitä liikaa allergia-aikana. Sain sitte lääkäriltä tipat tulehdukseen. Allergiatipat ei tulehdukseen auta.
- oire
Mulla oli eilen sama juttu, silmä vuoti ja tuntu kuin ois ollu roska silmässä. Annoin silmän olla ja kun nukuin yön yli niin aamulla se oli taas normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803