Silmiäni kutisi aivan hirvittävästi, joten hieroin niitä. Nyt oikeanpuoleisen silmän ulkonurkassa tuntuu olevan roska, vaikka todellisuudessa siellä ei ole mitään. Silmämunan päällä oleva "lima" on paksua, ja kun silmän reunasta painaa, se menee kurttuun, aivan kuin alla olisi ilmakupla tms. Mitä ihmettä tämä on? Olen käyttänyt silmätippoja tänäänkin, mutta nyt en uskalla enää laittaa..
Normaalia siitepölyallergiassa?
4
1431
Vastaukset
- ovat
ärtyneet ja sidekalvo silmän päällä on turvonnut (=kemoosi). Se voi joskus turvota niin pahasti että silmää ei meinaa saada kiinni. Allergiatipat kannattaa laittaa silmiin, koska ne vähentävät ainakin sitä allergiasta johtuvaa turvotusta, vaikkeivat silmien hieromisesta johtuvaan voikaan vaikuttaa. Kannattaa jatkossa välttää silmien hieromista, mulla ainakin allergia-aikana ne on erityisen herkät hieromiselle ja mulle on kans muutaman kerran tullut kemoosia.
- reaktio
Itselläni kävi niin, että keräsin pihalta koivun ja pajun oksia paljain käsin. Sitten hieraisin silmääni paljaalla kädellä. Tätä seurasi kova kutina ja tuli vesirakko silmään, laskeutui onneksi ajan kanssa. Eli tuollainen kurttu silmässä voi olla suoraan allerginen reaktio, tai silmät voivat varmaan ärtyä tuosta hieromisestakin.
- gfdsggfdsgsdfg
Mulla on joskus tulehtunut silmät kun oon hieronut niitä liikaa allergia-aikana. Sain sitte lääkäriltä tipat tulehdukseen. Allergiatipat ei tulehdukseen auta.
- oire
Mulla oli eilen sama juttu, silmä vuoti ja tuntu kuin ois ollu roska silmässä. Annoin silmän olla ja kun nukuin yön yli niin aamulla se oli taas normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802