Olen vuosikausia elänyt lukemalla vain aikakauslehtiä. Jokunen aika sitten iski inspiraatio lukea kirja, ja nyt olenkin ahminut niitä melkoisella vauhdilla. Olen lukenut jännityskirjoja. Osaatteko suositella jotain kirjailijaa jonka kirjat osaavat olla juoneltaan mukaansa tempaavia ja joissa erotiinkankaan osalta ei ole kainosteltu? En etsi erityisiä jännityskirjoja, mutta luen niitä kuitenkin mielelläni... ainoa kriteeri on että mitään 'lässynlässyn-romantiikkahömppää' en voi sietää.
Vinkkejä tulemaan!
Jännitystä ja seksiä?
5
1088
Vastaukset
- Bateman
Bret Easton Ellis: Amerikan Psyko tai Glamorama voisi olla sellaisia...
Nää ei ainakaan ole mitään nössöilyä. - tobin
tulee mieleen Reijo Mäen Vares-kirjat ...
- Mystification
Jos jännitystä kaipaa suosittelen ehdottomasti Dean R. Koontzin kirjoja, tosin erotiikkaa niistä puuttuu, joka on korvattu älyllä.
Muita mukaansa tempaavia jännityskertomuksia, eroottisia sellaisia ovat mm:
-Tanith Lee, Pedon sydän.
-Federico Andahazi, Hurskaat sisaret.
Pedon sydän on vahvasti eroottinen, eikä jännitystäkään puutu.
Hurskaat sisaret on hyvin lyhyt kertomus, mutta yllättää juonteenkäänteillään ja groteskilla aiheellaan.
Suosittelen.- löytyykyllä
Bret Easton Ellis ja Reijo Mäki ovat hyviä. Myös Tuomas Vimmalta löytyy paljon seksiä ja toimintaa.
Sattumalta tutustuin kirjalilijaan nimeltä G.W. Dahlquist. Esikoisteostaan kuvattiin markiisi de Saden kirjoittamaksi Sherlock Holmes -seikkailuksi, ja koko lailla semmoinen kirja se Glass Books of the Dream Eaters olikin. Synkkiä salaliittoja ja juonitteluja, vaarallisia miehiä ja kohtalokkaita naisia, rappeutunutta meininkiä ja turmiollista seksiä. Mainio kirja, nyt olen lukemassa jatko-osaa Dark Volume ja sama meno jatkuu. Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179