Moi
Sööri ei enään soita Mathaun bändissäkään.
Mitähän miehelle mahtaa kuulua?
Mitä Söörille kuuluu?
3
1200
Vastaukset
- lila
Ei sillä kovin vahvasti mee.Eiköhän sen tiedä kaikki jotka tuntee.Valitettavaa, mutta totta.
- minätällävain
Sillähän on ollu jotain päihde ongelmia(muitakin kuin tupakan kanssa...) ennenkin ja sittenhän puhuttii, että se käyttäis jotai huumeita, mut se olikin vaa kuulemma joku aprillipila??? Mä e oo varma tajusinko ton jutun... Ei ainakaa sitä kohtaa mitenkää kiva pila. Ja sehän oli jossain ulkomaillaki tammi-helmikuussa... ja perusti siellä jonku suomalais hemmo kaa uude bändi jonka nimi on Black Jezus. kokoonpano on seuraava
Heijasteen Eero-rummut
Macceus-laulu, ainakin laulanu sister shotgunissa
Raffe-kitara
Sirri-kitara
Gärf-basso
Keikalla oli kuulemma ollu hirveesti taukoja ja kaikki ei ollu samaa aikaa lavalla. Kattoo ny.
Voi olla, et se on myös vierotuksessa, luulis et se on siel ainaskii jossai vaihees kävässy...
Noist päihteis en sit oo iha varma.
Jonne sano, jossai haastattelussa että jos Chreistus selviää ne saattas ottaa sen takas, mutta ainalin suosikissa se sanao ettei ne tuu ikinä soittamaan samassa bändissä, ainakaan Negativessä... Ristiriitaista?
http://www.myspace.com/blackjezusband
tuolta voi käydä kattoo netti sivut. Ois jännä kuulla niiden musikkia. Nillä on ainaski kolme omaa biisiä ja jotai Rollari covereita. Ja Matthau on tuurannu Raffea ainski välil.
Toivottavasti tästä sai selvää... - minätäällävain
minätällävain kirjoitti:
Sillähän on ollu jotain päihde ongelmia(muitakin kuin tupakan kanssa...) ennenkin ja sittenhän puhuttii, että se käyttäis jotai huumeita, mut se olikin vaa kuulemma joku aprillipila??? Mä e oo varma tajusinko ton jutun... Ei ainakaa sitä kohtaa mitenkää kiva pila. Ja sehän oli jossain ulkomaillaki tammi-helmikuussa... ja perusti siellä jonku suomalais hemmo kaa uude bändi jonka nimi on Black Jezus. kokoonpano on seuraava
Heijasteen Eero-rummut
Macceus-laulu, ainakin laulanu sister shotgunissa
Raffe-kitara
Sirri-kitara
Gärf-basso
Keikalla oli kuulemma ollu hirveesti taukoja ja kaikki ei ollu samaa aikaa lavalla. Kattoo ny.
Voi olla, et se on myös vierotuksessa, luulis et se on siel ainaskii jossai vaihees kävässy...
Noist päihteis en sit oo iha varma.
Jonne sano, jossai haastattelussa että jos Chreistus selviää ne saattas ottaa sen takas, mutta ainalin suosikissa se sanao ettei ne tuu ikinä soittamaan samassa bändissä, ainakaan Negativessä... Ristiriitaista?
http://www.myspace.com/blackjezusband
tuolta voi käydä kattoo netti sivut. Ois jännä kuulla niiden musikkia. Nillä on ainaski kolme omaa biisiä ja jotai Rollari covereita. Ja Matthau on tuurannu Raffea ainski välil.
Toivottavasti tästä sai selvää...Ja sit sillä on melkein puolikalju, sen pään päällä ja toisella sivulla on viel hiuksia... Se peitti sitä kaljuu kohtaa semmosella hatulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882