Olisi tarkoitus asentaa verhot HT veneeseen. ostin verhovaijeria joihin verhot tulevat. Onko kokemuksia millä vaijerit saisi järkevimmin kiinnitettyä veneen sisälle? Ei huvittaisi porata läpireikiä ruuveja varten.
Verhojen kiinnitys
5
4900
Vastaukset
- asoierl
Meillä sama tilanne oman ht-veneemme kanssa. Päädyimme käyttämään ns. takiaistarraa kiinnityksessä. Huono puoli tietysti se, ettei verhoja pysty säätämään, mutta toisaalta verhot tulevat meille ihan vain yöpymispimennystä varten.
- tarramiäs
Yöpymistä varten kiinnitetään rättiä takiaistarralla ulkopuolelle.
Ajon aikana näkyvyys menee huonoksi jos verhot ovat edessä.
- näkemättä
jos sopivan kiinnikkeen löytää, niin liimasilikoonikin voi riittää. muistelisin että eräässä veneessäni oli ainakin kiinnitetty ikkunan kehyksen ruuveihin. eli ruuvi auki ja kiinnikelenksu siihen ja ruuvi kiinni. en ole varma oliko ruuveja jouduttu vaihtamaan pidempiin.
- Rippe5
Itse liimasin verhojen kiinnikkeet kuumaliimalla.Putsaa pinnat hyvin.Kuumaliima on nopea tapa kiinnittää listat yms.
- minor700
Rippe5 kirjoitti:
Itse liimasin verhojen kiinnikkeet kuumaliimalla.Putsaa pinnat hyvin.Kuumaliima on nopea tapa kiinnittää listat yms.
veneen sisäpuolella oleva materiaali pois,liimaa suoraan lasikuituun kiinni pieniä puupaloja ja siihen saa kiinni pidikkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361