Puhelinhäiriköinti.

Hermorauniona

Ottaa pattiaivoon kun numerosta 0985686100 soitetaan. Puhelin pirahtaa muutamankerran ja loppuu juuri kun saat puhelimen käteen. Muutamankerran olen
vastannut eka pirauksen jälkeen mutta kukaan ei puhu mitään.

Pistää jo vituttamaan kun ei puhuta edes mitään. Miten ton äälinumeron saa banniin. Se on joku suoramarkkinointi/asiakstutkimusnumero. Onkos niillä joku soittomääriin perustuva palkkaus kun eivät edes puhu mitään kun vastaa?

29

13147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermorauniona
      • hanna

        hei! mullekin soitettiin tosta numerosta just äsken ja eilen soitettiin? kumma juttu?


    • -riikka-

      mulle soitettiin tänään kyseisestä numerosta.mikä ihmeen numero tuo oikein on?

      • fffffffffffffffffffffffffff...

        sama homma mulle, puheluita tulee vähän väliin tosta numerosta.. vastaajaankin jääny pariin otteeseen viestit, mutta niissäkin kuuluu pelkkää tyyttäystä, ei siis mitään puhetta tai muutakaan järkevää.. aika
        raivostuttavaa kyllä.


      • Johkup
        fffffffffffffffffffffffffff... kirjoitti:

        sama homma mulle, puheluita tulee vähän väliin tosta numerosta.. vastaajaankin jääny pariin otteeseen viestit, mutta niissäkin kuuluu pelkkää tyyttäystä, ei siis mitään puhetta tai muutakaan järkevää.. aika
        raivostuttavaa kyllä.

        Mulle on soiteltu ja soiteltu tuosta numerosta. Häiriöksi asti, aina ei voi vastata kun puhelin ei ole käden ulottuvilla, mutta ne jaksaa kyllä rimputtaa ja rimputtaa. Puheluita tulee mihin vuorokauden aikaan tahansa. Ja vastaaja vastaa kun yrittää tiedustella asiaa :(


      • mippelina
        fffffffffffffffffffffffffff... kirjoitti:

        sama homma mulle, puheluita tulee vähän väliin tosta numerosta.. vastaajaankin jääny pariin otteeseen viestit, mutta niissäkin kuuluu pelkkää tyyttäystä, ei siis mitään puhetta tai muutakaan järkevää.. aika
        raivostuttavaa kyllä.

        sama juttu kävi minulle pari minuutteja sitten. soitin sinne ja ; numero virhellinen jne ... mikä tämä on


    • qeddu

      Mulle tuli kaksi puhelua tänään ensimmäistä kertaa tuosta numerosta. Olin laittanut eka kerran jälkeen numeron jo muistiin tekstillä "älä vastaa" ja muuttanut soittoäänen. Vituttaa silti armottomasti, koska teleyhtiö ei voi kuulemma estää kyseistä numeroa soittamasta minulle. Ja näitä numeroita on ollut ainakin kaksi aiemmin, jotka ovat soitelleet.
      Lopettaakseen tällaisen on vaihdettava itse numeronsa ja sekään ei takaa mitään. Kiva homma, kun sama numero on ollut toistakymmentä vuotta käytössä, prkl!!!!
      Aion olla kyllä poliisiin yhteydessä asian tiimoilta, joku rikoshan tähän liittyy...

    • sddasdasdasd

      Tänne kans tulee puheluita KO. vitun paska numerosta. tänään jo 3x soittanut. Aina kun vastaa niin kuuluu vain "piipiipii" ja loppuu siihen. Saunan taakse tuommoset

      • 78119

        Soitot alkoivat tämän kuun 19. päivä, niitä tuli silloin 5 kappaletta. Tänään näköjään jatkuvat, 3:s tuli juuri. En ole vastannut, enkä aioikaan. Laitoin ko. numeron puhelimestani estettävien listalle, mutta se soi silti. Missäköhän vika??


    • joita palvelupuhelimet (2 euroa/minuutti 10 euron minimimaksu) tekivät ja varmaan osa tekee edelleen.

      Eli, soitetaan ja annetaan pirahtaa kerran pari ja katkaistaan yhteys.

      Tämä siinä toivossa, että vastaanottaja soittaa takaisin ja saa siitä ilosta suuren puh.laskun.

    • rasittavaasanoisin

      Jaahas, näköjää kannattaa nykysi googlettaa kaikki oudot numerot, juuriki sain kyseisestä nrosta puhelun.. Tiedänpä olla vastaamatta nyt sit. Tuohonkaa en vastannu ku en huomannu mut koska täs viimesen parin viikon ajan oudot nrot pommittanu (ja kaikista löytyy pitkät keskustelut joka paikasta) menee tämäkin älävastaa osastoon.

      • Sikku8

        Ihan sama homma täällä. Samasta numerosta soitettiin just äsken, enkä todella vastannut vaan googletin. Perhana tuollasia! No, tietää olla vastaamatta jatkossakaan, kun tallentaa juuri tuolla Älä vastaa -nimellä.


    • Mikaaaaaaa
      • Vähintään3Merkkiä

        Kiitos vaan, näinhän se kävi. Mulla soi puhelin parina yönä (olen tällä hetkellä PST:ssä) ja alkoi ärsyttää kun ei voinut soittaa takaisin. Soitto Sannalle ja homma edistyi. Kyseessä on siis joku tietokone joka soittelee 100 eri firman puolesta, ei sen mystisempää.


    • heidiiie

      siihen ei vissiin kannata vastata tai tulee hirveet laskut yms.

    • Zaphod jep jep

      Neljä kertaa hälyttänyt tänään, tällä viikolla joka päivä soittanut ainakin kerran.

      0985686100
      358985686100
      09-8568 6100
      09 856 86100

      Numerot hakukoneiden takia, jotta eri kirjoitus tyylejä kokeilevatkin löytävät.

      • Hegemonya

        Meitsillekin soittanut tänään kolmesti. Kun ihmettelin niin päätin googlettaa....


      • myös..
        Hegemonya kirjoitti:

        Meitsillekin soittanut tänään kolmesti. Kun ihmettelin niin päätin googlettaa....

        Prkl.. Onpas näköjään pitkään jatkunut ongelma. Äsken soitti tuo numero minulle ensimmäistä kertaa, vastasin kun odotin tärkeää puhelua eikä sieltä kuulunut kuin jotain kohinaa jonka jälkeen puhelu katkesi. Numerohaulla ei mitään löytynyt, googlettamalla mm.tämä keskustelu ja useita samanlaisia.


      • Se soittelee minulle nyt
        myös.. kirjoitti:

        Prkl.. Onpas näköjään pitkään jatkunut ongelma. Äsken soitti tuo numero minulle ensimmäistä kertaa, vastasin kun odotin tärkeää puhelua eikä sieltä kuulunut kuin jotain kohinaa jonka jälkeen puhelu katkesi. Numerohaulla ei mitään löytynyt, googlettamalla mm.tämä keskustelu ja useita samanlaisia.

        Tänään soitti taas kerran...


      • täällä valheita
        Se soittelee minulle nyt kirjoitti:

        Tänään soitti taas kerran...

        kumma,että minulle ei ole soitettu!älä jaksa jauhaa tota paskaa.hanki elämä!!


      • tuosta numerosta.
        Se soittelee minulle nyt kirjoitti:

        Tänään soitti taas kerran...

        Eka puhelu oli tullut kun olin töissä, ja äsken soitettiin, vastasin mut ei kuulunut mitään. Suututtaa kyl tuollainen :(


    • ainakin nokialaisissa

      Jolla voit laittaa eri numerot soimaan eri äänillä, kuten minulla on vuosia ollut. esim työkaverit eri soittoäänellä, kuin sukulaiset. Laita numero muistiin ja valitse soittoäneksi äänetön. Eipähän häiritse enään.

    • Ihmeissääm

      totta..sain juuri puhelun ko. numerosta. On soittanut aiemmin jo muutaman kerran. Laitoin "mute" päälle ja annoin olla linjan auki..on kyllä aivan ihme touhua

      • zarzar

        Soitin juuri äsken DNA:n asikaspalveluun, ja alussa (automaatti) kysyttiin, haluanko osallistua puhelinpalvelua koskevaan kyselyyn. Lupauduin. Niinpä, asiani hoidettua, minulle soitettiin ja numero oli juuri tämä 09 856 86100. Siellä automaatti kyseli, kuinka DNA onnistui asiakaspalvelussaan, ja minä vastailin puhelimen numeroilla.


      • dukemanlllllllllllll
        zarzar kirjoitti:

        Soitin juuri äsken DNA:n asikaspalveluun, ja alussa (automaatti) kysyttiin, haluanko osallistua puhelinpalvelua koskevaan kyselyyn. Lupauduin. Niinpä, asiani hoidettua, minulle soitettiin ja numero oli juuri tämä 09 856 86100. Siellä automaatti kyseli, kuinka DNA onnistui asiakaspalvelussaan, ja minä vastailin puhelimen numeroilla.

        Kyllä DNA.
        Minäkin soitin asiakaspalveluun ja lupauduin vastaamaan kyselyyn - tuosta numerosta automaattinen soitto.


      • kiva tietää
        zarzar kirjoitti:

        Soitin juuri äsken DNA:n asikaspalveluun, ja alussa (automaatti) kysyttiin, haluanko osallistua puhelinpalvelua koskevaan kyselyyn. Lupauduin. Niinpä, asiani hoidettua, minulle soitettiin ja numero oli juuri tämä 09 856 86100. Siellä automaatti kyseli, kuinka DNA onnistui asiakaspalvelussaan, ja minä vastailin puhelimen numeroilla.

        Saako siitä jonkun palkinnon, jos vastaa.


    • outoa on

      Minullakin näyttäisi olevan sama numero soitellut.

      Mikähän numero se mahtaa olla.

      • lumia800__

        Tännekkin soitti..en jaksanut vastata ja nyt löytyi tämä..hämärää..


    • naisetkuriinvahtimas

      Minulle kerran soitti eräs häirikkö, no oli nuori nainen, jossa on nyt hyvä sitten että nämä naikkosetkin saadaan kuriin ja vankilaan nämä häiriköivät ihastuneet blondit lähinnä.

      Useampia sellaisia soittoja alkoi tulemaan tuntemattomasta numerosta, no sitten loppui kun annoin puhelimen naapurissa asuvalle sotilaspoliisille, että vastaapas sinä huvikseen numeroon, kun taas tulee häiriösoitto :)

      Silloin loppui soittelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe