Suosikkisi Abban jäsenistä?

-Kysyjä-

Kuka on suosikkisi?

Ilmiömäinen sävelnikkari ja bändin erinomainen pianisti, BENNY ANDERSSON?

Bennyn korvaamaton lauluntekijä-partneri, Abban kitaristi ja henkinen johtaja, BJÖRN ULVAEUS?

Yhtyeen vaalea sopraano, rva Maailman seksikkäin takapuoli, AGNETHA FÄLTSKOG?

Vai kenties Abban jumalainen tumma kaunotar, uskomattoman äänen ja äänialan omaava, ANNI-FRID LYNGSTAD?

Itse olen aina tykännyt - no, tietysti koko yhtyeestä, mutta erityisesti - tästä avioparista Benny & Anni-Frid. Sympaattinen pari, joka ikävä kyllä erosi, niinkuin Björn ja Agnethakin ): Tykkään älyttömästi Fridan äänestä, jossa on syvyyttä ja sisältöä vaikka muille jakaa. Agnetha on myös ihana ja loistava tulkitsija, siitä ei pääse mihinkään. Benny&Björn -kaksikkoa on sinänsä muusintekijöinä turha ruveta erittelemään tai vertailemaan: he sävelsivät ja tuottivat biisit yhdessä saumattomassa yhteistyössä. Mutta persoonana Benny on mielestäni jotenkin... inhimillisempi, kuin Björn. Mutta mahtavia ne on kaikki neljä!

Mitäs mieltä muut ovat?

8

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo63

      Agnetha, joka oli nuoruusvuosieni ehdoton ykkönen bändissä. Kuten jo jossain yhteydessä totesin Frida muistutti liikaa äitiäni, joten hän jäi ulkonäöllisesti sen takia paitsioon - mutta oli/on äänellisesti tasavertainen Agnethan kanssa.
      Nyt jos tilanne sallisi, lähtisin Bennyn ja Björnin kanssa kaljalle rupattelemaan. Tai vaikka suomalaiskansallisesti saunomaan ja rupattelemaan ja sitten sitä kaljaa...

      • xwerytasrthujethonr

        joten Agnetha'han se on...se suosikki.Monta värisyttävää hetkeä antoi hän minulle nuoruudessani,enkä nyt tarkoita mitään sellaista...puhun musiikista !

        Menkää muualle siitä törkymöykyt. :O


    • haaa......

      -abba-sillille tuoksuvat jäsenet ovat suosikkeja. :)

      • B.A

        Bennyn sävelkynä on tosiaankin ilmiömäinen, niinkuin sanoit. Täydellisiä melodioita teki - yhdessä Ulvaeus-kollegansa kanssa - kymmenittäin: The winner takes it all, Fernando, Chiquitita, Mamma Mia, SOS, Knowing me knowing you, Dancing queen, The day before you came, Eagle, Gimme gimme gimme, Waterloo, When all is said and done, Happy new year jne. jne. jne. jne.

        Yhtyeen lahjakkain muusikko, mikä Abban kohdalla meinaa erittäin paljon: kaikki ovat oman lajinsa mestareita.


    • <<<

      OLISI UPEAA OMISTAA AGNETA FÄLTSKOGIN LEVYJÄ JA SITTEN VIELÄ MUSTA SAAB 9-5 JA SITTEN TAAS ERÄÄN VALTION YHTIÖN PÄÄJOHTAJAN AUTONKULJETTAJANA MULLA OLISI EKANA AUTONA SAAB 9000 SITTEN MERCEDES-BENZ S. SITTEN VOLVO S80. SITTEN AUDI A8 SITTEB TAAS MERCEDES-BENZ S JA SITTEN SAAB 9-5 JA SITTEN CD-SOITTIMILLA JA C-KASETTISOITIIMELLA VARUSTETTUJA AUTOJA NIIN AGNETA FÄLTSKOG TULISI ISOILLA EDUSTUSMATKOILLA TUTUIKSI JA ELIKKÄS OMA SUOSIKKINI ON AGNETA < KOSKA OLEN 34 V NUOREMPI KUIN AGNETA MUTTA < OLEN RAKASTUNUT AGNETAAN LEVYLTÄ KUULTAESSA JA VOISIN JOPA OIKEASTI VIETTÄÄ PARKETILLA AIKAA AGNETAN BIISIEN TAHDISSA

    • Anonyymi

      frida ja agnetha on kuumia

    • Anonyymi

      Agnethan ihmisläheinen tyyli ja herkkä tulkinta kova juttu! Osas myös laulaa hyvin ns duuribiisit.

    • Anonyymi

      Frida ehdottomasti ,loistava ääni ja kaunis nainen ,.tyylikäs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe