mikä on hyvä airsoft ase valmistaja oisin ostamasssa
uuta asetta mutta en tiedä minkä valmistajan?
MINKÄ VALMISTAJAN ASE
9
333
Vastaukset
- ihan selvä marui!
osta marui jos haluut viattoman ja laadukkaan kuularuiskun! ehdottomasti ja lämpimästi suosittelen!
- sdffosddkf
Jopa uudet cyman aseet ovat jo maruin full plastic fantastic pyssyjen tasoisia. Osta gp:n tai vfc:n tai ca:n pyssykkä.
- guitar hero
sdffosddkf kirjoitti:
Jopa uudet cyman aseet ovat jo maruin full plastic fantastic pyssyjen tasoisia. Osta gp:n tai vfc:n tai ca:n pyssykkä.
maruin aseet on ihan yhtä hyviä kuin cyman ite ainakin ostasin cyman ak47. on halvempi ja yhtä hyvä
- soft-topzu
guitar hero kirjoitti:
maruin aseet on ihan yhtä hyviä kuin cyman ite ainakin ostasin cyman ak47. on halvempi ja yhtä hyvä
itse ehdottaisin kyllä maruita.Kestää kauan jos pitää huolta.Hinta ainoa miinus
- Geheli
soft-topzu kirjoitti:
itse ehdottaisin kyllä maruita.Kestää kauan jos pitää huolta.Hinta ainoa miinus
Eli cyma vastaa nykyään maruin laatua, jos haluat kunnon aseen osta systema PTW
- AIRSOFTMIÄS
Geheli kirjoitti:
Eli cyma vastaa nykyään maruin laatua, jos haluat kunnon aseen osta systema PTW
KVC O PARAS
MUL O SE JA SE AMPUU AINASKI 200M!!!!!!!!!!!!!!!!
- airsoft ase
vitut ampuu
- kakkapoika44
@Geheli
Puolentoistatuhannen leikkipyssy? Miksi? - ¨keke85049
mulla on ASG Steyr M9-A1 hyvin pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664