Hei! Te kaikki jotka keräätte pussiin koiranne kakat. Mitä teette siinä tilanteessa jos ei ole roskista missään? Varsinkin näin kesäisin, kun kakka haisee ikävästi taskussa.
Kakan kerääjät!
6
387
Vastaukset
- mää
sitä kukaan taskussa kanna? :) Mää ainakin, jos ei roskista ole matkan varrella, kannan pussia mukanani kunnes oon kotipihalla ja heitän sen siellä roskiin, siis ulkoroskikseen.
- Onni
Kakka pussiin, pussin suu kiinni ja siinähän se sitten hihnan kans kädessä pysyy niin kauan, kun tulee sopiva roskis vastaan tai viimeistään, kun tullaan kotipihan roskikselle. Ei paina paljoa, ei haise ja tuleepa samalla lisättyä pussittomien koiranulkoiluttajien paineita...
- oksalle
minä kerään ja nakkaan pussin pyörätien päälle puunoksalle roikkumaan, pussi auki tietenkin.
- näin meilläpäin näkyy
oksalle kirjoitti:
minä kerään ja nakkaan pussin pyörätien päälle puunoksalle roikkumaan, pussi auki tietenkin.
meilläpäin joku älypää ympäristöystävä kerää koiransa jätökset muovipussiin ja jättää sitten paskapussit kävelytien varteen, ilman pussia maatuisivat nopeammin.
- ???
Miten olette sitten silloin toimineet kun koiralla on ripuli??? Eihän silloin ole paljoa pussista apua, ruikulia kun on vaikea pussiin saada????
- linko
Mä linkoan kakat metsään, kun kävelytän semmosen metsäisen kävelytien varrassa. Mulla on repussa semmonen pikku lapio, jolla linkoan ne metsään. Joskus myös hautaan ne maahan..siis sinne metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750