Onko millaisia kokemuksia japaninpystykorvista? Älykkyys, karvanlähtö, tottelevaisus ym. kiinnostavaa. Itselläni on neljäkuukautinen narttu.
Japaninpystiksistä
4
303
Vastaukset
- Iituska
Itselläni melkein kolme vuotias japsi neiti ja voin sanoa, että omistat mitä ihanimman rodun. Itselläni olisi tarkoitus ottaa toinen neiti joulun jälkeen.
Karvanlähdöt alkavat nartuilla noin 8 viikkoa juoksun jälkeen. Meillä neiti pudottaa kesäisin kaiken karvan, eli sitä löytyy joka paikasta. Talven karvanlähtö on iisimppi. Siihen tottuu, että karvoja löytyy kaikkialta.
Se miten japsi sopii tokoon tai agiin, riippuu täysin siitä millainen on koirasi. Meidän koira on hirmu aktiivinen ja usein se tympääntyy tokoon. Agissa se pääsee sitten loistamaan. - Shira
Moi! Mulla on 8kk japsiuros. Olen käynyt sen kanssa kerran Match Showssa, ja hyvin meni. Se käyttäytyi tosi nätisti. Ne oppivat todella nopeasti, niin että ainakin oman koirani koulutus on sujunut hyvin.
Se pysyy myös aina pihassa vaikka on irti.
Karvaa ei lähde paljoa muuten kuin harjatessa.
Jos haluat mailailla, osote on [email protected] - -hl-
Itselläni japsi ja mitteli. Jos vertailen niitä, huomaan että mitteli on japsia paljon vilkkaampi, eloisampi ja nopeampi oppimaan. Silti en japsia vaihda, kyllä jokaisessa talossa täytyy ainakin yksi japsi olla!
nim. aina japsi talossa vuodesta -98- Japsitar
Meille on vasta tulossa japsi, syntynee kuun lopulla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780