ailahtelevaisuus

oiNasTyttö30

oinasmiesten ailahtelevaisuudesta kysyisin.
ensinnäkin, miten olette aloitelleet suhdetta oinasmiesten kanssa?
onko se sitä kissa ja hiiri leikkiä aikansa, sitten kun se vaihe on ohi niin miten sen jälkeen? onko teidän oinasmiehet tehneet sen että alun hyvin tiiviin yhteydenpidon jälkeen yht´äkkiä hän saattaakin olla pari kolmekin päivää ilmoittelematta itsestään mitään, siinä sitä ehtiikin jo miettiä kaikenlaista siitä miehestä ): mutta kummasti hän sieltä ilmaantuu ihan niinkuin mitään muutaman päivän taukoa ei olisi ollutkaan!??!??!
eli alun tiiviin yhteydenpidon jälkeen hän alkaa hakemaan sitä omaa tilaa ja näyttää että haluaa säilyttää itsenäisyytensä?!? miten olette tuona aikana selvinneet??
tuntuu että oinasmies on niin ailahtelevainen että huh huh...tänään ollaan ihanan lämpimiä ja helliä, huomenna siitä ei tietoakaan...?!?
tietyllä tavalla herättää kyllä sellaista haastetta ja mielenkiintoakin!!!
ilmeisesti "paras ase" oinasmiehen kanssa olisi kärsivällisyys????
pahinta oinasmiehen kanssa on se kokoajan mielessä pyörivä epävarmuus...ainakin suhteen alussa...
mitenkä oinasmiehet puhuvat tunteistaan??
minusta tuntuu että heti kun tulee hieman lähemmäksi häntä, hän ottaakin askeleen taakse, mutta jonkinajan kuluttua onkin taas lähellä...
soutaa ja huopaa!!!
???????????????????????????????????????
hmmmm...
miten ihmeessä kuitenkin niin ihanan tapauksen kanssa kannattaa edetä!?!??

20

4552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttua

      moikka..just tollasen kanssa olin 3kk..tarvii omaa tilaa ja aina menossa..ei oikein paikallaan pysy..kaipaauusia juttuja koko ajan..sit suuttuu ja häipyy..mulla tuli ero 6päivää sitte suuttu taas ja ei oo kuulunut mitään..enkä kyl ootakkaan..ei halua sitoutuakkaan..hellyyttä kaipaa mut ku se on tehty häipyy ja ei välitä enää..=(harmi ku itte tykästyin jo siihen ..no parempi onni ens kerralla mut ei oinasta mulle...joo ei vastaa viesteihin ku muutaman tunnin kuluttuakuin hänelle passaa..ei siis mikään unelma tollanen ..ku itte kaipaa sanoja ja tekoja..

      • tuttua tuttua

        ei vastaa viesteihin...ja jos suuttuu tai möksähtää,niin saattaa yhtäkkiä häipyä,ilman sanomatta..sit sulkee puhelimet tai ei vastaa kun yrittää soittaa...
        aina menossa,aamusta iltaan...eikä osaa näyttää tunteita,oma-alotteisesti,aina pitää lypsää..
        pihi kans rahojen suhteen..
        Mut kaikista eniten ärsyttää toi sen meneminen..kokoajan pitää olla johonkin menossa.."asioita hoitaa"...
        olen eronnut 2kk sit muuta haluaisin tuon ryökäleen takaisin


      • miuku miu
        tuttua tuttua kirjoitti:

        ei vastaa viesteihin...ja jos suuttuu tai möksähtää,niin saattaa yhtäkkiä häipyä,ilman sanomatta..sit sulkee puhelimet tai ei vastaa kun yrittää soittaa...
        aina menossa,aamusta iltaan...eikä osaa näyttää tunteita,oma-alotteisesti,aina pitää lypsää..
        pihi kans rahojen suhteen..
        Mut kaikista eniten ärsyttää toi sen meneminen..kokoajan pitää olla johonkin menossa.."asioita hoitaa"...
        olen eronnut 2kk sit muuta haluaisin tuon ryökäleen takaisin

        tänään mulle tulee viikko erosta.,..vaikka se on kummallinen otus ni ikävä oli eilen mut eipä oo ottanut yhteyttä..enkä mäkää oo häirinnyt..huvitti ku sanoit et haluisit ryökäleen takas..kyllä se vois mullaki olla tiukkaa et en päästäis yöksi jos soittaa joskus..vaik hallaa itelle teen jos päästäisin..kännis se voi soittaa muuten se ei kehtaa..ku ei pysty puhuu asioista...joo tosiaan suuttuu ja lähtee nuin vaan..ihan ku puhuisit samasta miehestä=)reissaako sun mies ..


    • Voin kertoa et oinas sanoo katotaan ja et on kiire koska tutut aina pommittaa. Se oinas kuitenkin olettaa ettette ole valmiita tarpeeks pitää yhteyttä koska oinas odottaa liki aina et siihen otetaan yhteyttä kerta toisensa perään kun kaikki jo muutenkin ottavat yhteyttä ja kilpailijoita voi olla monta eli kasa naisia peräs, niin kuin itsel ollut ukkoja;)
      Joten ei muuta kuin puhelin käteen ja soittamaan sille oinas miehelle ja kahden kesken voi selvinkin päin onnistua puhuminen tai viestein;)
      Ymmärsittekö?;)

      • ap.

        sellainen kuva minullekin on tullut, välillä se vain on aikas "turhauttavaa" olla aina se joka ottaa yhteyttä...mutta kummasti se oinasmies aina jostain tupsahtaa, hetken "piilossa" olon jälkeen.
        jos oinasmiehen haluaa, pitää valmistautua epävarmaan fiilikseen. ):
        tai sitten asennoitua herraan "vähemmän vakavasti". tai jotain... !!??!!??
        täytyy sanoa että aina ei ymmärrä ja välillä miettii kannattaako tällaista peliä jatkaa!!!??
        mutta ehkä se sitten niin on oinasmiehen kanssa että hiljaa hyvää tulee, kärsivällisyyttä peliin ja lopputulos toivottavasti hyvä ja onnellinen!!


      • ap. (vielä)

        onko se sitten se oikea tapa valloittaa oinasmies, eli sinnikkäästi ottaa yhteyttä kerta toisensa jälkeen, vaikka itsestä se tuntuisikin turhauttavalta!?!??!
        vai käykö siinä niin että se vain ahdistaa oinasmiehen jos on aktiivinen yhteydenpitäjä!?!??!


      • ap. (vielä) kirjoitti:

        onko se sitten se oikea tapa valloittaa oinasmies, eli sinnikkäästi ottaa yhteyttä kerta toisensa jälkeen, vaikka itsestä se tuntuisikin turhauttavalta!?!??!
        vai käykö siinä niin että se vain ahdistaa oinasmiehen jos on aktiivinen yhteydenpitäjä!?!??!

        No oinas on niin vaikea sanoa, mutta onko oinasmies esim. Kertonnut että häiritseekö sitä jokin teidän välillä tai sinussa? Eli jos teidän välillä on pienikin epäilys, ei oinas etene asioissa. Yhteyttä ottamalla ja tapaamalla, niin et voi jutella rauhassa oinasta askarruttava asia pois päivä järjestyksestä tapahtuu korkeintaan muutos johonkin suuntaan hyvässä tai pahassa. Kun tärkeintä on et oinas luottaa ja toinen on et oinas on mailman laiskin suunittelemaan asiota esim. tapaamisen suhteen, jos soitat mitä kuuluu, vastaus on et tässähän tämä. suora puhuminen ja avoimuus on asia joilla voi päästä eteenpäin asioissa;)Eli ota härkää sarvista kiinni. Oinas pitää esim. Lenkkeilystä, uimisesta, salil käynnistä, mökkeilystä ja sellasesta mis saa viettää aikaa kahden kesken. Kun muuten on jo ihan tarpeeks paljon näkyvillä, joskus on kyl myös pakko päästä nollamaan pää, koska kaikki kaataa asiat niskaan ja silloin oinas vetäytyy omaan koloonsa, eikä jaksa tavata ketään välttämättä, ennen kuin saa ajatuksensa selväksi ja kannattaa muistaa, et oinas voi tietää sinusta sellaisia asioita, mitä et välttämättä itse tiedä hänen tietävän;)


      • ap.
        rockmisu kirjoitti:

        No oinas on niin vaikea sanoa, mutta onko oinasmies esim. Kertonnut että häiritseekö sitä jokin teidän välillä tai sinussa? Eli jos teidän välillä on pienikin epäilys, ei oinas etene asioissa. Yhteyttä ottamalla ja tapaamalla, niin et voi jutella rauhassa oinasta askarruttava asia pois päivä järjestyksestä tapahtuu korkeintaan muutos johonkin suuntaan hyvässä tai pahassa. Kun tärkeintä on et oinas luottaa ja toinen on et oinas on mailman laiskin suunittelemaan asiota esim. tapaamisen suhteen, jos soitat mitä kuuluu, vastaus on et tässähän tämä. suora puhuminen ja avoimuus on asia joilla voi päästä eteenpäin asioissa;)Eli ota härkää sarvista kiinni. Oinas pitää esim. Lenkkeilystä, uimisesta, salil käynnistä, mökkeilystä ja sellasesta mis saa viettää aikaa kahden kesken. Kun muuten on jo ihan tarpeeks paljon näkyvillä, joskus on kyl myös pakko päästä nollamaan pää, koska kaikki kaataa asiat niskaan ja silloin oinas vetäytyy omaan koloonsa, eikä jaksa tavata ketään välttämättä, ennen kuin saa ajatuksensa selväksi ja kannattaa muistaa, et oinas voi tietää sinusta sellaisia asioita, mitä et välttämättä itse tiedä hänen tietävän;)

        tuo on totta mitä sanoit tuosta asioiden suunnittelusta jne. hänelle pitää heittää ehdotuksia, kyllä hän niihin innolla aina mukaan lähtee mutta valmiiksi pitää suunnitella (;
        ei hän ole kertonut että välillämme olisi jokin epäilys tms. joskus vain kun tapaamme voimme viettää hetken sellaista "hiljaista" hetkeä jossa ilmeisesti kumpikin vähän pohditaan että mitä nyt pitäisi tehdä jne...vähän sellaista "ujoa" meininkiä...mitenkään se hetki ei ole epämiellyttävä!!!
        eniten kyllä mietityttää nämä yhteydenpito asiat, eli välillä ollaan paljon yhteyksissä, sitten taas voi tulla päivien jollei viikonkin tauko! kummallista.


      • ap. kirjoitti:

        tuo on totta mitä sanoit tuosta asioiden suunnittelusta jne. hänelle pitää heittää ehdotuksia, kyllä hän niihin innolla aina mukaan lähtee mutta valmiiksi pitää suunnitella (;
        ei hän ole kertonut että välillämme olisi jokin epäilys tms. joskus vain kun tapaamme voimme viettää hetken sellaista "hiljaista" hetkeä jossa ilmeisesti kumpikin vähän pohditaan että mitä nyt pitäisi tehdä jne...vähän sellaista "ujoa" meininkiä...mitenkään se hetki ei ole epämiellyttävä!!!
        eniten kyllä mietityttää nämä yhteydenpito asiat, eli välillä ollaan paljon yhteyksissä, sitten taas voi tulla päivien jollei viikonkin tauko! kummallista.

        Mietippä jos sinun puhelinta pommittais työn ja muiden liäksi monta ystävää, niin ei aina kerkee olla joka paikassa vaik haluais keretä kaikkea tehdä, mut vuorokaudes on tunteja rajallinen määrä ja jos keksit itsellesi esim ohjelmaa, lenkkeilyä, kavereiden kans menoa jne.... Niin varmasti oinas mies huomaa, et hei, jos en järkkää aikaa, niin jokuhan voi vaik viedä mun naisen, älä ole aina heti tavoitettavissa;)


      • ap.
        rockmisu kirjoitti:

        Mietippä jos sinun puhelinta pommittais työn ja muiden liäksi monta ystävää, niin ei aina kerkee olla joka paikassa vaik haluais keretä kaikkea tehdä, mut vuorokaudes on tunteja rajallinen määrä ja jos keksit itsellesi esim ohjelmaa, lenkkeilyä, kavereiden kans menoa jne.... Niin varmasti oinas mies huomaa, et hei, jos en järkkää aikaa, niin jokuhan voi vaik viedä mun naisen, älä ole aina heti tavoitettavissa;)

        meidän kohdalla se on kyllä niin että tällä oinasmiehellä on paljon paljon enemmän menoja ja velvollisuuksia kun minulla, joten tilanteeseen on hieman ajauduttukin.
        sitä vain niin helposti ajautuu miettimään että jos on kiinnostunut niin sitä aikaa tekee melkein väkisten...mutta taitaa olla niin että oinasmies on tässäkin asiassa ihan toinenlainen.
        ehkäpä tuo tietynlainen ailahtelevaisuus ja sitäkautta aavistuksen erilaisuus on juuri ne tekijät jotka tekevät oinasmiehestä niin kiinnostavan ja vastustamattoman, että jaksaa olla kärsivällinen!! ?? (;


      • ap. kirjoitti:

        meidän kohdalla se on kyllä niin että tällä oinasmiehellä on paljon paljon enemmän menoja ja velvollisuuksia kun minulla, joten tilanteeseen on hieman ajauduttukin.
        sitä vain niin helposti ajautuu miettimään että jos on kiinnostunut niin sitä aikaa tekee melkein väkisten...mutta taitaa olla niin että oinasmies on tässäkin asiassa ihan toinenlainen.
        ehkäpä tuo tietynlainen ailahtelevaisuus ja sitäkautta aavistuksen erilaisuus on juuri ne tekijät jotka tekevät oinasmiehestä niin kiinnostavan ja vastustamattoman, että jaksaa olla kärsivällinen!! ?? (;

        Niin minulla jos sattuu olemaan kumppani, niin saan kuula et aikani ei riitä mihinkään, vaikka omasta mielestä yritän parhaani mukaan sitä järjestää. Oinas ei ole pitkänajan kanssa niin riippuvainen kumppanista, kuin kumppani siitä. Alussa kylläkin ja toinen puoli ettei oinas osaa sanoa ystäville sanaa ei tai en kerkee, koska tuntuu siltä, ettei asiaa sitten hoida kukaan, mutta jos on mahdollista, kysyppä voitko välillä lähteä mukaan johonkin, niin kuluu se aika niinkin;)


    • ap.

      että tykkää metsästää, tahtoo piirittää vaikka pidemmänkin aikaa, koska helppoon ei saa mennä...helppo saalishan on tylsä.
      sitten kun oinas pääsee toisen kuoren läpi, kokee saaneensa saaliin koukkuun, alkaakin samantein se "vieroittaminen"...eli heti kun kokee voittaneensa lopettaa sen loppujen lopuksi ihan mukavan ja hauskan piirittämisen kuin seinään...vaikka se ei tarkoitakaan sitä että kiinnostus loppuisi...ei,vaan se tarkoittaa oinaalle että nyt saalis koukutettu eikä tarvitse olla enää epävarma siitä saako häntä vai ei, koska tottahan toki oinaaseen jää koukkuun eikä ilman oinasta voi elää. (;
      oinas selviää onnellisena voittajana.
      mutta mikä fiilis jää saaliille...
      epävarmuus kasvaa koska oinas ottaa ja menee niinkuin tykkää, koskaan ei tiedä onko päivän vai kaksi "kadoksissa"...vastaa kyselyihin silloin kun tykkää/ehtii...jossakin vaiheessa...
      saalis odottaa...
      ja odottaa...
      ja lopulta kärsimättömimmät tippuvat koska ei jaksa odottaa.
      ja sitähän oinas ihmettelee... (;
      koska ei se hiljaisuus ja etäisyys tarkoita etteikö kiinnostaisi tai tykkäisi...!!! (;
      kyllä oinas tykkää, mutta tasan omilla ehdoilla!!!
      ja pitäähän sitä välillä kiusaa tehdä ... (;

      huh...voiko hankalampaa merkkiä olla !??!? (;

      • Sellaista se elämä on oinaan kanssa, mutta yleensä kyllä oinas päästää senkin perään lähelle, jos toinen jaksaa pysyä menossa mukana ja jos järkkäät ajan niin et kerkeet mukaan juttuihin;)


      • näin se on
        rockmisu kirjoitti:

        Sellaista se elämä on oinaan kanssa, mutta yleensä kyllä oinas päästää senkin perään lähelle, jos toinen jaksaa pysyä menossa mukana ja jos järkkäät ajan niin et kerkeet mukaan juttuihin;)

        moro...mulla oli sellanen oinas..et soitti voiko tulla mun tykö..et tulevat 2h sisään..no sit jätkä olikin baaris soittelemassa et tuu baariin ..sanoin et en tuu..haukku paskaksi mua ja sanoin sille et sä tuut ja meet muilta kysymättä..vastas mulle et niin se kuule on ja tulee aina olemaan etten kysele keltään mitään..=/sillo mulle riitti ja luuri korvaan ja kiitti mulle riitti..mua nuin kohella...


      • näin se on kirjoitti:

        moro...mulla oli sellanen oinas..et soitti voiko tulla mun tykö..et tulevat 2h sisään..no sit jätkä olikin baaris soittelemassa et tuu baariin ..sanoin et en tuu..haukku paskaksi mua ja sanoin sille et sä tuut ja meet muilta kysymättä..vastas mulle et niin se kuule on ja tulee aina olemaan etten kysele keltään mitään..=/sillo mulle riitti ja luuri korvaan ja kiitti mulle riitti..mua nuin kohella...

        Sellasta se elämä on;) Joskus aina tulee kinoja, mut kyl yleensä ne saa sovittua, kun puhuu asioista kaikes rauhassa;)


    • ap.

      miten oinasmiehen kanssa pitää toimia suhteen alussa ja siinä suhteen aikanakin !!??????

      • oikukas oikku

        lainaus: "miten oinasmiehen kanssa pitää toimia suhteen alussa ja siinä suhteen aikanakin !!??????"

        Mikä kysymys tämä on? Vastaus: ystävystymällä. yrittämällä ymmärtää. kuuntelemalla.

        Väännetäämpä rautalangasta: Kovin harva rakastuu ensisilmäyksellä, ja on ihan luonnollista että ihminen reagoi äkilliseen uuteen tuttavuuteen varauksella. Pelkää että toinen satuttaa. Ei oinaskaan ikuisesti ole "vaikeasti tavoiteltava", se on vain ansaittava, tavalla tai toisella. Mut silti meitä yhdistää se jonkinasteinen vapauden tarve oli se sit kuviteltua tai totuutta. Sen kun muistaa, tulee hyvin toimeen oinaan kanssa. Oinas osaa rakastaa ihmistä jonka katsoo rakkautensa arvoiseksi.


    • JaVaaka

      Oinasmiehellä ei ole mitään tunteita, tunteiden tilalla musta aukko!

    • oikukas oikku

      Oinasmiehen vastaus: Se on testi. The ultimate sellainen. Pidemmän päälle oinas ei jaksa olla ihmisen kanssa joka vaatii jatkuvaa huomiota. Ei vaikka elettäisiin parisuhteessa saman katon alla. Oinas kyllä välittää kumppanistaan, mutta suurin loukkaus oinasta kohtaan on yrittää "omistaa" hänet kokonaan. Itse ainakin suhtaudun muutenkin epäluuloisesti ihmisiin joiden asenne on "haluan tietää toisesta kaiken heti alusta alkaen", ehkä oinas haluaa pitää jotkut asiat omana tietonaan ikuisesti, se on elinehto, oinas ei halua että joku tietää kaikki kortit.

      Joka tapauksessa: Jos oinas ei ota yhteyttä pariin päivään, se ei tarkoita mitään. Ota sinä häneen yhteys! Oinas on imarreltu huomiosta! Kunhan et tee yhteydenottoa sillä tavalla että syyttelisit häntä. Tee se huolettomasti muttei kuitenkaan välinpitämättömästi.

    • oikukas oikku

      Paras ase jos haluat oinaan koukkuun: Mene hänen luo kylään ja antaudu seksiin.. :) Pätee varmasti kaikkiin miehiin( tai ainakin 90 prosenttiin mut erityisesti oinaisiin), vaikka useimmat näkee oinaan juonittelevana hulluna, sänkypuuhat todistaa hänelle et ei ole kyseessä mikään peli(oinasta kyllästyttää pelailu todellisuudessa). Sit ku suhde syvenee oinas alkaa avautumaan sulle sielustaan. Opit ehkä pitämään siitä tai sit vihaamaan sitä. Päätös on sinun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe