piikana bi-tytöille

mä oon mies...

Tässä sitä kuuden lapsen kanssa touhutaan,klo:21.25 perjantai-iltana.No,vain puolet mun omia,puolet muijan tyttö-ystävän.Mä, kun luulin aina olevani semmonen mahco,vai miten se sanotaan.Tässä sitä täysin nöyränä painitaan lasten kans.Kova on ollut tie tähän asti,siitä kun vaimoni bi-puoli tuli ilmi.Kaikkeen olen tottunu ja sopeutunu,varmaan tähänkin.Elämäni ei ole ollut sitä helpointa koskaan.Monet itkut on itketty myös vaimoni kanssa,lasten sairaudet,meidän omat sairaudet,ystävien kuolemat ym...Aina on pää pystyssä kuljettu,tämänkin jälkeen.Tarkoitan tällä sitä,että mikään ei enää järkytä mua.Paitsi,jos vaimoni haluaisi vielä pettää mua miehen kans.Sitä en enää sulattaisi,silloin olisi mun vuoro.Vai olisiko?

3

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies minäkin

ei varmaan ole helppoa sulla.säilytä ylpeytesi,jos mahdollista.en tiedä miten itse olisin suhtautunut samassa tilanteessa.

• bi-tyttö

no moi.olet kyllä melko uskomaton tyyppi.ei tollaseen varmaan kovin moni ukko rupee.tuollanen on kuitenkin monille niin iso juttu,et joku ois ottanut eron vähemmästäkin.sä ilmeisesti rakastat vaimoas paljon..muuten et varmaan suhtautus noin..ei muuta,ku hyvää jatkoo sulle,ja pidä hauskaa.toivottavasti ne bi-tytöt ottaa sutkin leikkeihinsä...

• palvelijaksi

Olin nuorena poikana merillä. Laivassa tunsimme tietenkin kaikki toisemme. Tutusatuin hyvin erääseen päällystöön kuuluvaan, naimisissa olevaan mieheen. Messipoikana jouduin pitämään huolta hänen hytistään ja joskus hän kutsui minut oluelle illalla. Niissä tuokioissa, pienessä sievässä hän pyysi minua näyttämään kuinka runkkailen iltaisin.

Ensin kieltäydyin, mutta kun hän näytti vaimonsa yöpukua, mitä sain pitää poskeani vasten, runkkasin siinä hänen edessään pyödälle asetetun pyyhkeen päälle.

Ja jo muutaman päivän perästä hyväksyin hänen ehdotuksensa pukeutua hänen vaimonsa alusasuihin. Sillä "hänestä tuntui niin mukavalta, ihan kun oma vaimo olisi vieressä".

Näin jatkui ja lähes joka ilta olin tyttönä hänen hytissään, mutta meni aikaa ennenkuin otin hänen kullin suuhini. Hän kyllä imi minulta.

Kaikkein ihaninta oli kun tulimme suomeen ja menin vierailulle heidän kotiinsa. Mies oli jo kertonut vaimolle, että hän oli löytänyt "vaimokkeen" ja niin olin viikonlopun heillä palvelijana. Tytöksi pukeutuneena tietenkin. Palkaksi sain siinä miehen kanssa naida nänen vaimoaan. Se oli ensimmäinen kerta kun sain pillua.
      Olin siinä laivassa lähes kaksi vuotta, mutta jälkeenkin päin kävin joskus tapaamassa isäntäni vaimoa. Vaimo kertoi rakastavansa sekä miehiä, että naisia ja minusta kehittyi kovasti Bi-seksuaalinen näinä vuosina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe