PAULA ON TIMANTTI

ihailija1

Olen muutaman kerran joutunut samaan nimeltä mainitsemattomaan paikkaan ja kyllä Paula on enemmänkin taustalla oleva eikä tuo itseään esille mitenkään. haluaa varmaan itsekin olla aivan tavallinen tallaaja silloin kun ei ole estradilla. Eikä mitään vanhan näköinen tai kiristetty! Aivan normaalin näköinen ja vähän kauniimpikin kuin ikäisensä. Tyyliä löytyy ja niin ne sääret!!! Turha hahmottaa mitään muuta jos ei ole tavannut luonnossa.Paula on paikkansa ansainnut.

9

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadi eekis

      Paulalla on kauneimmat sääret,yhtäkauniit kuin Marlene Dietrichillä oli aikoinaan.Sukkanauhaliivit ja aidot sukat(saumaa----)tekevät täydellisen Paulasta.

      • fani30

        Paula on erittäin kaunis ja ihana ja seksikäs. Paulan sääret ovat upeat. Timantti on loistava levy samaten edellinen yöperhonen on hyvä levy. Paula paljon hyviä biisejä. Paula erittäin loistava esiintyjä ja osaa ottaa aina yleisön loistavasti. Olisi ihana saada joskus Paulan nimmari ja päästä halaamaan häntä.


      • Ihailija Porista
        fani30 kirjoitti:

        Paula on erittäin kaunis ja ihana ja seksikäs. Paulan sääret ovat upeat. Timantti on loistava levy samaten edellinen yöperhonen on hyvä levy. Paula paljon hyviä biisejä. Paula erittäin loistava esiintyjä ja osaa ottaa aina yleisön loistavasti. Olisi ihana saada joskus Paulan nimmari ja päästä halaamaan häntä.

        Onkohan Paulalla sukkanauhaliivit??


    • nuori fani

      Olen lapsessa asti ollut Paula fani ja olen edelleen. Paula oli ensimmäisiä naislaulaja suosikkejani ja on edelleen ihan ykkös suosikkini. Paula vaan paranee. Paula on loistava livenä. Haluasin vielä saada Paulan nimmarin.

      • ArtoK

        Mene ihmeessäPaulan keikoille ja konsertteihin, sieltä nimmari irtoaa. Paula on pikkusen diiva, kuten pitääkin olla, mutta pitää siitä kun hänet huomioidaan, rohkeesti vaan kynä käteen! Kierrämme perheen kanssa Paulan keikat, viimeksi Kauhavalla lentäjoen juhannusjuhlissa ja nyt Seinäjoen tangomarkkinoilla. Seuraava keikka täälläpäin Kalliojärvellä ja Kukonhiekassa. Että sillai!


      • Paulan
        ArtoK kirjoitti:

        Mene ihmeessäPaulan keikoille ja konsertteihin, sieltä nimmari irtoaa. Paula on pikkusen diiva, kuten pitääkin olla, mutta pitää siitä kun hänet huomioidaan, rohkeesti vaan kynä käteen! Kierrämme perheen kanssa Paulan keikat, viimeksi Kauhavalla lentäjoen juhannusjuhlissa ja nyt Seinäjoen tangomarkkinoilla. Seuraava keikka täälläpäin Kalliojärvellä ja Kukonhiekassa. Että sillai!

        keikoilla fanitavaraa myynnissä (PAITOJA)???
        Tahtoo pitää nykyään niin kiireisenä tuo työelämä ettei paljo mihinkää ehdi, mutta paidan peräs vois johonki asti kyllä lähtee vaikka millä konstilla.


      • pk-fani
        ArtoK kirjoitti:

        Mene ihmeessäPaulan keikoille ja konsertteihin, sieltä nimmari irtoaa. Paula on pikkusen diiva, kuten pitääkin olla, mutta pitää siitä kun hänet huomioidaan, rohkeesti vaan kynä käteen! Kierrämme perheen kanssa Paulan keikat, viimeksi Kauhavalla lentäjoen juhannusjuhlissa ja nyt Seinäjoen tangomarkkinoilla. Seuraava keikka täälläpäin Kalliojärvellä ja Kukonhiekassa. Että sillai!

        Ehkä meen tampereelle Kukkaisviikkojen ohjelmateltan Paulan keikalle. jos on mahdollista ja rahatilanne sallii. Siellä vois mennä pyytään keikan jälkeen Paulan nimmarii ja mahdollisesti yhteiskuvaa jos vaan voi saada. sillä on Viimeksi olin Paula juhlakonsertissa Tampere-talossa parisen vuotta sitten, tosin olin nyt keväällä iskelmä-gaalassa missä paulakin esiintyi ja palkittiin. Paula on kyl mahtava esiintyjä livenä ja osaa aina ottaa yleisön loistavasti.


      • Artok
        Paulan kirjoitti:

        keikoilla fanitavaraa myynnissä (PAITOJA)???
        Tahtoo pitää nykyään niin kiireisenä tuo työelämä ettei paljo mihinkää ehdi, mutta paidan peräs vois johonki asti kyllä lähtee vaikka millä konstilla.

        Eipä ole ollut sen jälkeen kun Paula FunClub lopetettiin. Nyt vain cd:t ja julisteet on olleet myynnissä. Aikoinaan itse ostettiin sitä sun tätä.


    • Ei kuulu kyllä mun suosikkeihini. On vähän liian lipevä mun makuuni ja esiintyminen on semmosta ärsyttävää keimailua. Muutenkin oon kuullut juttua, että osaa olla aikamoinen diivailijakin.
      Lauluääni on ihmeellistä kähinää. Onhan se toki persoonallisen kuulosta ( ja ainakin joidenkin miesten mielestä kai seksikästäkin), mut kyllä esim. Katri-Helenan ääni on mun mielestä huomattavasti parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe