Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

RapuMies

rapu-apua?

Olen ihastunut..... ja ehkä vähän enemmänkin.... Rapumieheen. Hän on kertakaikkiaan valloittava persoona; kiltti, lempeä ja syvämietteinen olematta silti vähääkään tylsä. Vaikuttaa siltä että hänkin on kiinnostunut minusta koska pitää oma-aloitteisesti yhteyttä kanssani ja sanoo viihtyvänsä seurassani. Kuitenkin, jos ilmaisen suht' selkokielisesti pitäväni hänestä hän ei kommentoi mitenkään ja muuttaa nopeasti puheenaihetta. Hän ei reagoi juurikaan kohteliaisuuksiin (ansaittuihin) joita hänelle lausun ja välillä tuntuu että ne menevät kuuroille korville. Pitääkö Rapu kaivaa väkisin ulos kuorestaan vai houkutella? Pitääkö minun vain odottaa että mies tekee jonkin ratkaisun (jonka minäkin ymmärrän) vai onko hän jo käytännössä sen tehnyt kun ylipäätään on seurassani? Tulimerkkinä ja varsin mustavalkoisena persoonana itse olen tottunut suorempaan toimintaan. Kertokaapa, Rapumiehet millä teidät saa pyydykseen?

5

2056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitsytNainen

      ei oman kokemukseni mukaan kannata yrittää "saada pyydykseen", ennemminkin sinä olet jo hänen pyydyksessään vaikket sitä ehkä huomaakaan :-)Itse olen samanlainen "mustavalkoinen" tyyppi ja myös aiemmin tottunut suorempaan toimintaan mutta nyt pari vuotta ravun kanssa räpiköityäni olen luovuttanut. Ei siten että en haluaisi olla hänen kanssaan vaan siten etten yritä muuttaa häntä ja iloitsen siitä, että hän omista oikutteluistani, joilla aiemmin yritin saada hänet tunnustamaan tunteensa, huolimatta "pitää" minusta. Olen oppinut, että se on jo hänelle paljon, jos hän myöntää pitävänsä minusta :-)

      Jos rapumiehesi pitää sinuun oma-aloitteisesti yhteyttä ja sanoo viihtyvänsä seurassasi on se oman kokemukseni mukaan hyvä merkki. Voi olla niin, että jos hän heti vannoisi sinulle tulisesti rakkauttaan, se laimenisi nopeasti. Jos hän etenee varoen, se on mielestäni merkki siitä, että hän on kiinnostunut sinusta oikeasti.

      Ja senkin olen vaistonnut, että vaikka rapumies ei tunnu reagoivan kehuihin ja tunteiden tunnustamiseen, hän kuitenkin tarvitsee näitä. Jatka siis samaan malliin, että hän oikeasti vakuuttuu sinun kiinnostuksestasi. Tiedän, tuntuu älyttömältä osoittaa itse kiinnostusta ja saada tuskin mitään vastakaikua mutta ainakin omassa tapauksessani se on kannattanut :-)

      • aloittaja

        Kiitos valaisevasta kirjoituksestasi. Vaikuttaa siltä että ihastukseni on todella "Rapumainen tyyppi" niin hyvässä kuin pahassa. Ja kyllä, kyllä; olen jo pahasti hänen pyydyksessään....... :-) En aio luovuttaa hänen suhteensa ja mihinkä minä tavoistani pääsen; aion jatkossakin kehua häntä kun siihen on aihetta, kannustaa häntä ja kertoa tunteistani niillä häntä kuitenkaan ahdistelematta. Ehkäpä tästä vielä tulee vuosisadan rakkaustarina...... Joka tapauksessa kiitos kannustavista sanoistasi.


    • Nimetön

      Olen rapunainen ja voisin sanoa tuosta ehkä sen verran (koska itse käyttäydyn joskus samalla tavoin miestä kohtaan) että ensinnäkin kohteliaisuuksia en osaa itse oikein ottaa vastaan, ehkä se on rapujen yleinen ongelma? Jos hän pitää oma-alotteisesti yhteyttä, hän on kiinnostunut, mutta ei ehkä uskalla vielä sitoutua enemmän jos vaihtaa puheenaihetta kun kerrot pitäväsi hänestä. Itselläni ollut ihan sama ongelma. Toisaalta en pidä yhteyttä / näe ihmistä kenen seurassa en halua olla. toivottavasti tästä oli apua:)

      • aloittaja

        Juu tuo tuntuu kyllä tutulta. Ja kyllä hän todella tuntuu innokkaalta pitämään yhteyttä minuun. Tuntuu vaan oudolta se kiintymys ilman mitään isompia tunteiden osoituksia! Mutta kai se sitten kuuluu asiaan.... Mitä enemmän tutustun muihin Rapuihin, sitä enemmän ymmärrän tuota kiehtovaa miestä...........


    • Striking-Fire

      Tuntuu olevan silläviisiin, että ymmärtääkseen rapua pitää itse olla rapu tai sitten paljon aikaa rapujen seurassa viettänyt. Eli tässä on kait myönnettävä, että olemme muille horoskooppimerkeille jotenkin vaikeaselkoisia otuksia. Itselleni rapujen käyttäytyminen on päivänselvää (itse sekä aurinko- että kuumerkiltä rapu ja rapu jo 3.:ssa polvessa), mutta en silti osaa sitä tyhjentävästi muille selittää.
      Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sen sanoa, että jos vastakkaisen sukupuolen edustaja osoittaa turhan intensiivisesti kiinnostustaan minua kohtaan, saan jonkinlaisen pakokauhureaktion. Eli allekirjoittaneen saa parhaiten kiinnostumaan kun ensin osoittaa pieniä kiinnostuksen merkkejä ja sitten alkaakin leikkiä vaikeastitavoiteltavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe