BMI 18-19

jippu..

Paljonko kaloreita olette syöneet, joilla BMI 18-19, jotta laihtuisitte? Mulla energiankulutus on n.1700-1800. Kauanko mennyt, että on kilot lähteny?
Kertokaa!!! Oon hiukkasen epätoivonen... Ja kuulun tälle palstalle, en laihdutus- palstalle.

17

3725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bana--

      sillon ku olin päässyt 19 bmi:hin niin aloin syömään 500 kcal/päivä ja hulluna liikuntaa, sen jälkeen 300, sitten 200 joka on nytkin rajana mutta tuntuu silti välillä niin isolta määrältä...
      tuolla lailla pääsin alimmillaan 16.6 bmi:hin mutta nyt on kyllä tullut talven aikana vähän lisää painoa... sitten ku pääsen nykyseen tavoite painooni 45kg niin bmi olis 15.6

      • anemone_nemorosa

        En ymmärrä, miks joku viittii kituttaa tollaisilla energiamäärillä ja tuhota kehonsa. Mun BMI oli ennen jotain 19 ja alimmillaan 16,1 ja söin joka päivä ainakin 1500 kcal, usein enemmänkin. Liikuin n. 1-1,5 h päivässä, kävelyä, jumppaa, vesijumppaa.. Mut totuus on se, et oikeesti se kulutus on aika suuri ja tollakin määrällä laihtuu, kun syö monipuolisesti ja paljon. Ei sillä 200 kcal mitään voita, päin vastoin. Keho menee säästöliekille ja kaikki paikat hajoo. Ei mulla tossa painossa siltikään ollu hyvä olla, vaikka olin syöny aika hyvin. Nyt BMI 17,7 ja tarkoitus ois nostaa painoa, että jaksais paremmin. Tavallaan en haluis, koska tykkään mun vartalosta näin, mutta liikunta on mulle tärkeempää ja haluan pystyä liikkumaan ilman, että joka paikkaa särkee ja lihakset kramppaa.


      • koskaan
        anemone_nemorosa kirjoitti:

        En ymmärrä, miks joku viittii kituttaa tollaisilla energiamäärillä ja tuhota kehonsa. Mun BMI oli ennen jotain 19 ja alimmillaan 16,1 ja söin joka päivä ainakin 1500 kcal, usein enemmänkin. Liikuin n. 1-1,5 h päivässä, kävelyä, jumppaa, vesijumppaa.. Mut totuus on se, et oikeesti se kulutus on aika suuri ja tollakin määrällä laihtuu, kun syö monipuolisesti ja paljon. Ei sillä 200 kcal mitään voita, päin vastoin. Keho menee säästöliekille ja kaikki paikat hajoo. Ei mulla tossa painossa siltikään ollu hyvä olla, vaikka olin syöny aika hyvin. Nyt BMI 17,7 ja tarkoitus ois nostaa painoa, että jaksais paremmin. Tavallaan en haluis, koska tykkään mun vartalosta näin, mutta liikunta on mulle tärkeempää ja haluan pystyä liikkumaan ilman, että joka paikkaa särkee ja lihakset kramppaa.

        kokeillut pienenmmillä kaloreilla, ja miten se sinulla painoon/rasvan palamiseen vaikutti? Itsekkin haluaisin uskoa, että korkeammilla kaloreilla laihtuisi paremmin, mutta niin pitkään 800-1000kcal syöneenä en enää uskalla nostaa.. :(


      • suklaapallo

        sulla suunnilleen meni, kun laihduit tuolla alimmillesi? Minunkin pitäis kehitellä joku tuon tyylinen, ehkä siten saisin nämä ylimääräiset lihotut kilot pois. Ainiin ja mikä sun bmi on tällä hetkellä? Mulla on jotain 19, oon 168/53 eli läski. Pakko olis nyt laihtua edes jotenkin, paastota en kuitenkaan kehtaa kun tiedän sortuvani ahmimaan. :(


      • mmandariini
        anemone_nemorosa kirjoitti:

        En ymmärrä, miks joku viittii kituttaa tollaisilla energiamäärillä ja tuhota kehonsa. Mun BMI oli ennen jotain 19 ja alimmillaan 16,1 ja söin joka päivä ainakin 1500 kcal, usein enemmänkin. Liikuin n. 1-1,5 h päivässä, kävelyä, jumppaa, vesijumppaa.. Mut totuus on se, et oikeesti se kulutus on aika suuri ja tollakin määrällä laihtuu, kun syö monipuolisesti ja paljon. Ei sillä 200 kcal mitään voita, päin vastoin. Keho menee säästöliekille ja kaikki paikat hajoo. Ei mulla tossa painossa siltikään ollu hyvä olla, vaikka olin syöny aika hyvin. Nyt BMI 17,7 ja tarkoitus ois nostaa painoa, että jaksais paremmin. Tavallaan en haluis, koska tykkään mun vartalosta näin, mutta liikunta on mulle tärkeempää ja haluan pystyä liikkumaan ilman, että joka paikkaa särkee ja lihakset kramppaa.

        Itelläni on tällä hetkellä kans bmi 17,7 - hyi tunnen itteni niin isoks. Alaspäin!


      • bana--
        suklaapallo kirjoitti:

        sulla suunnilleen meni, kun laihduit tuolla alimmillesi? Minunkin pitäis kehitellä joku tuon tyylinen, ehkä siten saisin nämä ylimääräiset lihotut kilot pois. Ainiin ja mikä sun bmi on tällä hetkellä? Mulla on jotain 19, oon 168/53 eli läski. Pakko olis nyt laihtua edes jotenkin, paastota en kuitenkaan kehtaa kun tiedän sortuvani ahmimaan. :(

        no siitä 19bmi:stä tuohon alempaan meni vähä alle 2kk. Ei kannata alkaa noin matalille kaloreille jos tietää varmasti että kuluttaa päivässä paljon enemmän. Siis kun sanoit että pitäis saada lihotut kilot pois niin veikkaampa että sun peruskulutuski on noussut etkä oo välttämättä enää säästärillä (jos oot ikinä ollutkaa). Itekki nostasin varmasti tuota määrää jos en olis säästärillä ja siis lihois siitä nostamisesta.
        Mutta hei jos sulla joskus tuntuu että alkaa ahmituttaa nii juo vettä, kahvia tai teetä ja keksit jotai tekemistä. vaikka luet jotai hyvää lehtee/kirjaa, lähet lenkille, siivoot tai sit vaa jotai mihin niinku "uppoutuu". Ite oon tehny sellasen 1000 palan palapelin kun oon paennu ahmimiskohtauksia, ja nyt se olis tarkotus kehystää ja pistää seinälle. :>


      • bana--
        bana-- kirjoitti:

        no siitä 19bmi:stä tuohon alempaan meni vähä alle 2kk. Ei kannata alkaa noin matalille kaloreille jos tietää varmasti että kuluttaa päivässä paljon enemmän. Siis kun sanoit että pitäis saada lihotut kilot pois niin veikkaampa että sun peruskulutuski on noussut etkä oo välttämättä enää säästärillä (jos oot ikinä ollutkaa). Itekki nostasin varmasti tuota määrää jos en olis säästärillä ja siis lihois siitä nostamisesta.
        Mutta hei jos sulla joskus tuntuu että alkaa ahmituttaa nii juo vettä, kahvia tai teetä ja keksit jotai tekemistä. vaikka luet jotai hyvää lehtee/kirjaa, lähet lenkille, siivoot tai sit vaa jotai mihin niinku "uppoutuu". Ite oon tehny sellasen 1000 palan palapelin kun oon paennu ahmimiskohtauksia, ja nyt se olis tarkotus kehystää ja pistää seinälle. :>

        ... siis tällä hetkellä bmi on 17.5


      • suklaapallo
        bana-- kirjoitti:

        no siitä 19bmi:stä tuohon alempaan meni vähä alle 2kk. Ei kannata alkaa noin matalille kaloreille jos tietää varmasti että kuluttaa päivässä paljon enemmän. Siis kun sanoit että pitäis saada lihotut kilot pois niin veikkaampa että sun peruskulutuski on noussut etkä oo välttämättä enää säästärillä (jos oot ikinä ollutkaa). Itekki nostasin varmasti tuota määrää jos en olis säästärillä ja siis lihois siitä nostamisesta.
        Mutta hei jos sulla joskus tuntuu että alkaa ahmituttaa nii juo vettä, kahvia tai teetä ja keksit jotai tekemistä. vaikka luet jotai hyvää lehtee/kirjaa, lähet lenkille, siivoot tai sit vaa jotai mihin niinku "uppoutuu". Ite oon tehny sellasen 1000 palan palapelin kun oon paennu ahmimiskohtauksia, ja nyt se olis tarkotus kehystää ja pistää seinälle. :>

        Kiitos vinkeistä, kyllä mä varmaan ainakin jotenkin pystyn välttymään niiltä ahmimiskohtauksilta. Eilen kyllä lainasin muutaman hyvän kirjan kirjastosta, niin niitä olis sitten tarkoitus lueskella... Jos siinä sitten unohtuis ne ahmimiset ja ruoka. Eli kiitän neuvoista, pitää kokeilla. Ja tsemppiä sullekkin. =)


    • olet.

      ihannepainossa! kukaan ei oikeesti haluu tätä helvettiä kellekkää, joten ei tarvi alkaa tulla kysyyn muilta neuvoa "miten voisi saada anoreksian" tämä ei todellakaan ole mikään mukava sairaus ja tiedoksi että anorektikot eivät koskaan ole tyytyväisiä itseensä, vaikka aina niin luulisi tyyliin "kaks kiloo viel pois ja sit on hyvä". Hyvä ihminen sinun ei tarvitse astua tähän helvettiin!

      • AngelWhite

        Kummallista kun tääl nää "truu-anorektikot" tuntuu kuvittelevan et kaikki jotka mitään kyselee on normaaleja, päästään terveitä, hyvinsyöviä ja iloisia nuoria ihmisiä. Kun "truu-anorektikothan" ei kysele mitään, ne tietää jo kaiken.

        Sisälukutaito ois ihan hyvä opetella, vai katosiko anorexian mukana? Jos ihmisen bmi on 18-19 ja se haluu edelleen laihtuu, ja sen lisäks tietää oman energiankulutuksensa (ei kaikki normilaihduttajat tod. tiedä), niin eiks se jo kerro jotain? Kuten vaik, et se on jo jollain taval syömisvammanen?

        Ihme tarve holhota tääl ihmisil. Jokainen valitsee oman helvettinsä.


      • .............
        AngelWhite kirjoitti:

        Kummallista kun tääl nää "truu-anorektikot" tuntuu kuvittelevan et kaikki jotka mitään kyselee on normaaleja, päästään terveitä, hyvinsyöviä ja iloisia nuoria ihmisiä. Kun "truu-anorektikothan" ei kysele mitään, ne tietää jo kaiken.

        Sisälukutaito ois ihan hyvä opetella, vai katosiko anorexian mukana? Jos ihmisen bmi on 18-19 ja se haluu edelleen laihtuu, ja sen lisäks tietää oman energiankulutuksensa (ei kaikki normilaihduttajat tod. tiedä), niin eiks se jo kerro jotain? Kuten vaik, et se on jo jollain taval syömisvammanen?

        Ihme tarve holhota tääl ihmisil. Jokainen valitsee oman helvettinsä.

        Tiedätkö Angel oot ihan viisas tyttö ja sul on paljon viisaitakin kommentteja mut jotenkin oot aika kova. Äläkä vastaa et elämä on ;)Jokainen toki saa tehdä mitä haluaa mutta jos joku haluaa varoitella muita ei kai siinä ole mitään pahaa? Jos jokainen saa tehdä mitä haluaa niin eikö näillä varoittelijoilla ole yhtä lailla oikeus kertoa kokemuksiaan ja mielipiteitään. Eivät he koita ketään "täällä aivopestä" niin kun ei laihduttamishaluisetkaan koita muita aivopestä laihduttamaan entistä enemmän. Harmaan sävyjä on monta... Eli vähän sympatiaa peliin ja ymmärrystä niille jotka haluavat parantua tms.


      • AngelWhite
        ............. kirjoitti:

        Tiedätkö Angel oot ihan viisas tyttö ja sul on paljon viisaitakin kommentteja mut jotenkin oot aika kova. Äläkä vastaa et elämä on ;)Jokainen toki saa tehdä mitä haluaa mutta jos joku haluaa varoitella muita ei kai siinä ole mitään pahaa? Jos jokainen saa tehdä mitä haluaa niin eikö näillä varoittelijoilla ole yhtä lailla oikeus kertoa kokemuksiaan ja mielipiteitään. Eivät he koita ketään "täällä aivopestä" niin kun ei laihduttamishaluisetkaan koita muita aivopestä laihduttamaan entistä enemmän. Harmaan sävyjä on monta... Eli vähän sympatiaa peliin ja ymmärrystä niille jotka haluavat parantua tms.

        no, ihan hvä pointti. En vaan voi sille mitään, et ärsyttää... Tulee samanlainen fiilis ku jos jotkut uskovaiset varottelee "älä mee Helvettiin! sä voit pelastuu! Jeesus rakastaa sua!" se on ärsyttävää, kiusallista, typerää...

        Nojoo.


    • tytteli:>

      Semmoset 200 kcal päivässä ja 1 tunnin lenkki niin minulla ainakin lähti 1 kg viikossa =) Tuo kalorimäärä kertyy omenoista ja näkkileivästä.

      • kyllä tajua

        miten ihmeessä pysyy enää pystyssä 200 kalorilla?! Pelkkää näkkäriä ja omena..Lähtee lihakset aika lahjakkaasti vetämään tuolla tahdilla. Kannattaisi ottaa edes se vähäinen energia proteiinista, niin säilyisi lihaksisto, jottei susta tulisi laihaa läskiä.


      • mayhrr

        pyh, sekopää touhua tommonen on, mullakin tippu nyt 1 kilo viikossa mut mä söin joka päivä 1300-1600 kcal. siitä on vaan haittaa ett kalorimäärä jää pieneks, ainakin pidemmän päälle, kun rupeet joskus syömään enemmän niin saatat lihoa paljon vaikka söisit vain 1000kcal päivässä.

        naurettavaa kituuttaa itteensä, kannattaa syödä ihan kunnon ruokaa, lihaa, kasviksia, maitotuotteita ja kananmunia, eikä mitään näkkileipiä pelkästään.

        (Ja en oo ylipainonen, joka tavallisesti syö 3000kcal päivässä. Kalorivaje tuli vaan liikunnasta.)


    • youlosemewin!

      itse nyt 44kg ja 165cm ja tarkotus nostaa painoo viel 10kg!! haluun olla kaunis ja muodokas nyt sen tajuun ja ennen kaikkea terve! en mtn osteoporoosii yms. Tappakaa vaan ittenne tolla 200kcal dieetil mä sentään nautin elämäst ja huolehdin kunnostani ja syön joka päivä reilusti yli 2000kcal!!

    • Anonyymi

      Itellä bmi 16.6-16.8 ja oon 12,6 v tyttö paino 41.5 ja pituus 157 oon aika ylpee mutts sais tippuu 39

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe