440 nykii

Loppuun ajettu

440 1,7l kaasari koneella, nykii tasaisella kaasulla, pienillä kierroksilla 1 ja 2 vaihteella (1500-2200 kier). Se on voimakasta nykimistä, nenä on tuulilasissa kiinni. Tyhjäkäynnillä ei ongelmia eikä isommilla vaihteilla eikä 1 ja 2 vaihteella kun pitää kierrokset yli 2500. Kiihdyttäessäkään ei ole mitään ongelmia. Auto on jo melko loppuun ajettu yli 350tkm. Ilmavuotoja ei ole löytynyt eikä muutakaan järjellistä syytä,mikä avuksi? Vieläkö on toivoa vai vienkö kaatopaikalle?

8

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volvo Puranen

Tarkista sähköpuoli virran jakajan kansi pyörijä ja sytytysjohdot milloin tulpat vaihdettu..Ilmoittele auttoko mennään eteen päin.

• Jarmo

Miekällä tekee silloin tällöin samanlailla. Alkaa hurjasti nykimään kun mennään ykkösellä varovaisesti. Olen vaihtanut tulpat, johdot, virranjakana kannen, pyörijän ja vielä johdon puolalle. Ne tein tosin käynnistysongelmien vuoksi, nykimiseen ei ole vaikuttanut. Ei se tosin minua kovasti häiritse, kytkin vain pohjaan hetkeksi niin taas rullaa kokeasti. M

• Volvo Puranen
        Jarmo kirjoitti:

Miekällä tekee silloin tällöin samanlailla. Alkaa hurjasti nykimään kun mennään ykkösellä varovaisesti. Olen vaihtanut tulpat, johdot, virranjakana kannen, pyörijän ja vielä johdon puolalle. Ne tein tosin käynnistysongelmien vuoksi, nykimiseen ei ole vaikuttanut. Ei se tosin minua kovasti häiritse, kytkin vain pohjaan hetkeksi niin taas rullaa kokeasti. M

Mitenkä seokset ettei olisi liian laihalla milloin katsastuksessa kävit siitä paperissa näkyy arvot ilmoittele.

• Jarmo
        Volvo Puranen kirjoitti:

Mitenkä seokset ettei olisi liian laihalla milloin katsastuksessa kävit siitä paperissa näkyy arvot ilmoittele.

Taisi olla huhtikuussa tai maaliskuun alkupuolella. Hoppa oli huossa juuri määräaikaishuollossakin, tosin eipä noita taideta paljoa katsoa ellei erikseen pyydä. Katsastuslappu ei nyt ole tässä että voisin luvut pongata...

• Volvo Puranen
        Jarmo kirjoitti:

Taisi olla huhtikuussa tai maaliskuun alkupuolella. Hoppa oli huossa juuri määräaikaishuollossakin, tosin eipä noita taideta paljoa katsoa ellei erikseen pyydä. Katsastuslappu ei nyt ole tässä että voisin luvut pongata...

Moro onko kaasaris kaksi kurkkuinen kun ilmaputsarin ottaa pois niin näkyy kun ei ole kokemusta ranskanpojan peleistä.Ilmaputsarit on ok ja Bensaputsari ok. Eli vaidettu .Jos Ensiökurkun suutin on tukossa eikös ollu hieno sana eli suomeksi 1 kurkku suuttimessa roska pitäisi ottaa kaasarista suutin pois ja PUHALTAA puhtaaksi.Periaateessa auto pitään käydä kun saa ilmaa, bensaa ,ja sytytysvirtaa on kohallaan.Jatkelepa sekkausta ja ilmoittele työn edistymisestä .Missä päin asustelet minä tässä 40km hesasta pohjoiseen.

• Jarmo
        Volvo Puranen kirjoitti:

Moro onko kaasaris kaksi kurkkuinen kun ilmaputsarin ottaa pois niin näkyy kun ei ole kokemusta ranskanpojan peleistä.Ilmaputsarit on ok ja Bensaputsari ok. Eli vaidettu .Jos Ensiökurkun suutin on tukossa eikös ollu hieno sana eli suomeksi 1 kurkku suuttimessa roska pitäisi ottaa kaasarista suutin pois ja PUHALTAA puhtaaksi.Periaateessa auto pitään käydä kun saa ilmaa, bensaa ,ja sytytysvirtaa on kohallaan.Jatkelepa sekkausta ja ilmoittele työn edistymisestä .Missä päin asustelet minä tässä 40km hesasta pohjoiseen.

Niin mulla ei ole kaasarikone vaan ruisku. Tuolla alkuperäisellä kysyjällä on kaasari. Luulen että tuo meikän hopan "nykimnen" johtuu vain siitä että ruisku katkaisee paolttoaineen syötön välillä kun pienellä vaihteella matelee, näin ainakin luulisin...

• Volvo Puranen
        Jarmo kirjoitti:

Niin mulla ei ole kaasarikone vaan ruisku. Tuolla alkuperäisellä kysyjällä on kaasari. Luulen että tuo meikän hopan "nykimnen" johtuu vain siitä että ruisku katkaisee paolttoaineen syötön välillä kun pienellä vaihteella matelee, näin ainakin luulisin...

Moro toivottavasti ensiksi kysyjä katsoi meidän vinkit niillähän pitäisi mennä eteenpäin.Jos ei muu auta sitten autoja ostelemaan.Syksyjä vain.

• Loppuun ajettu
        Volvo Puranen kirjoitti:

Moro toivottavasti ensiksi kysyjä katsoi meidän vinkit niillähän pitäisi mennä eteenpäin.Jos ei muu auta sitten autoja ostelemaan.Syksyjä vain.

Kiitos vinkeistä. Tässä ollut vähän kiireitä, ei ole kerennyt trassaamaan autoa. Tuttu sanoi että voi olla neula jumissa. Aloitan ainakin kaasuttimen puhdistamisella, on aika likainen. Ilmoittelen jos vika löytyy, ilmoitelkaa vain uusia vinkkejä jos tulee mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe