Moi
Ostin juuri kyseisen kannettavan ja heti ilmeni muutamia kysymyksiä.
Löytyisikö mistään seuraavia:
- Tekakka-asema
- Ulkoinen korppuasema
- USB-liitäntä
Ps.Mistä mahta johtua että osoitin ryömii kuvaruudulla itsestään kohti oikeaa ylänurkkaa
Kysynyksiä IBM ThinkPad 560
2
261
Vastaukset
- Myös IBM
Minulla on käsittääkseni töissä suunnilleen tuollaisilla luvuilla numeroitu IBM.
Mistähän tyyppinumeron selvittää.
Koneessa on USB liitin, irrallinen korppuasema on jostain tarttunut ja samoin telakka.
Ryömimisen syytä on joskus keskusteltu, tuloksetta. Ulkoinen hiiri lopettaa ainakin minulla.- Lap Dancer
Tyyppinumero löytyy koneen pohjasta tyyppikilvestä, "Type xxx".
Kohdistimen kulkeminen johtuu tietysti TrackPoint-ohjainsauvan virheestä, eli sauva ei "tunne" olevansa keskellä. Yleensä tämä taas johtuu liasta. Punaisen hatun peseminen, imurointi/puhallus, uuden hatun hankkiminen - joku näistä saattaa auttaa.
USB-liittimen saa koneeseen kuin koneeseen PCMCIA (eli PC-Card) -kortilla, jos vaan sellainen vapaana koneesta löytyy. Käyttöjärjestelmän on oltava Win98 tai uudempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872