Myydään mieluiten yhdessä puolivuotiaat tyttö- ja poikachinchillat. Tyttö on harmaa, poika mustavalkoinen. Häkki ei tule mukana.
Hintapyyntö yksi chinchilla 100 e tai molemmat yhteensä 170 euroa. Soittaakin voi 0400877898.
Myydään kaksi chinchillaa,Tre
10
2415
Vastaukset
- Chilla
Heips!
Elikkäs onko poika kastroitu? - laydee
Onnistuisiko kuljetusta Ouluun? onko leikattu?
- husta
Onko ne vielä vapaana? Toivottavasti, sillä kiinnostuin kovasti. Ne saisivat rakastavan kodin Liedosta, pistäthän sähköpostia [email protected]
- ?????
Nuo chincillat taitavat olla jo uudessa kodissa?
- Chinchillat
Hei kaikille!
Minulla on kaksi chinchillaa myynnissä, asuvat samassa häkissä ja myydään vain yhdessä. - digimons
Chinchillat kirjoitti:
Hei kaikille!
Minulla on kaksi chinchillaa myynnissä, asuvat samassa häkissä ja myydään vain yhdessä.Olisin kiinostunut...laitatko mulle yhteystietosi ja onko mahdollisuus saada kuvaa?Hinta pyyntö?
[email protected]
- Chinsufani<3
Olisin kiinnostunut uroksesta. Onkos se vielä vapaana? :)
- ostaja
olisin kiinnostunut kanssa noista chincilloista onko yksi tyttö ja poika pari vielä saannissa [email protected] voi laittaa tietoa niistä
- chinch
Minulla on myös uroschinchilla myytävänä, ilmoitus tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10513868
Mio antaisin ilmai(seksi) kaneja kuka haluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673