Alfa on ykkös-auto!

Janicah-Alfa

Täällä eräs Alfa-naaras, joka on vannoutunut Alfa Romeo-fani. Meikäläistä huvittaa ihan kamalasti tällä palstalla kirjoitteleva tyyppi,joka yrittää kaikintavoin omalla kierolla huumorintajullaan mollata kyseistä automerkkiä. En sitten tiedä, mikä kyseistä ihmistä vaivaa; Onko jotakin henkilökohtaisia ongelmia, pieni kikkeli vai onko kenties kateutta ilmassa? Eihän kaikilla ole varaa ostaa tai ylläpitää tätä Italian kauneutta.
Saan kyseisen ihmisen jutuista aina suurenmoiset naurut, ja välillä ihmettelenkin,miksi niin monet meistä vastaavat hänen viesti ketjuunsa. Jos kukaan ei moisiin vastaa, niin eiköhän häirikkö vaikene. (Toki sitten jäisi makoisat naurutkin saamatta....)
Itse ajalen Alfallani rinnat rottingilla, ylpeänä ja katseita keräten!
Iloista kesän odotusta kaikille Alfisteille!:)

13

1941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veneziano

      Moinen mollaaminen on kateellisen provokaatiota!
      ps:laitoin sulle muuten viestiä edelliseen keskusteluumme....

      • Janicah-Alfa

        Jep,kävin vastailemassa tuonne toiseenkin keskusteluumme.
        Olis muuten tosi kiva nähdä kuvia teikäläisen Alfasta,esimerkiksi sähköpostissa. Vai onkos se edes mahdollista?


    • 156 V6 Fun

      Samoin myös sinulle iloista kesän odotusta!!!
      Mukavaa, että löytyy myös Alfa-naaraita meidän Alfa-urosten juttuseuraksi ja iloksi... :)
      Kyllä täällä Lahden seudulla on jo ollut pari kivaa kesäpäivää. On ollut kiva ajella ikkuna auki ja kuunnella V6:sen matalaa murinaa.
      Vielä kun ilmestyisi kauniit tytöt lyhyessä kesämekossaan katukuvaan niin jopas... ;)
      Alfa on juuri saanut uuden vahauksen ja huoltoaika pitäisi tilata Mäntsälän CarPojilta jotka tietävät myös Alfojen päälle jotain.
      Ja ne jotka Alfaa yleensä mollaavat eivät ole autoa koskaan omistaneet ja eivätkä täten siitä mitään tiedä.
      Alfisti vähät piittaa mitä muut ajattelee. Nautitaan me vaan hienosta autosta jossa on muutakin kuin neljä pyörää!!

      • Janicah-Alfa

        Vai sellainen Alfa siellä päristelee... Voih,mäkin tahdon V6-Alfan, niin siinä tukka heilahtaa... ;)
        Joo,mä olen ainakin ollut tyytyväinen Alfan ostopäätökseen.En ole katunut. Tosin hirveä autokuume on iskenyt näin kesän kynnyksellä,mutta merkkiä ei tarvitsisi ainakaan miettiä.
        Mä just tuossa tänään mietin,että millaistakohan porukkaa täällä Alfa-palstalla liikkuu? Millaisia ihmisiä Alfa Romeoiden omistajat ovat?
        Täällä ainakin on 26-vuotias neitokainen, joka on töissä Suomen Itellassa, ja tekee joskus mallinhommia. Koirat ja eläinten hyvinvointi ovat meikäläiselle oikea sydemen asia!


      • naisia..
        Janicah-Alfa kirjoitti:

        Vai sellainen Alfa siellä päristelee... Voih,mäkin tahdon V6-Alfan, niin siinä tukka heilahtaa... ;)
        Joo,mä olen ainakin ollut tyytyväinen Alfan ostopäätökseen.En ole katunut. Tosin hirveä autokuume on iskenyt näin kesän kynnyksellä,mutta merkkiä ei tarvitsisi ainakaan miettiä.
        Mä just tuossa tänään mietin,että millaistakohan porukkaa täällä Alfa-palstalla liikkuu? Millaisia ihmisiä Alfa Romeoiden omistajat ovat?
        Täällä ainakin on 26-vuotias neitokainen, joka on töissä Suomen Itellassa, ja tekee joskus mallinhommia. Koirat ja eläinten hyvinvointi ovat meikäläiselle oikea sydemen asia!

        täällä: www.alfabbs.fi


      • Veneziano

        On mukavaa huomata, että niin monet ovat huomanneet Alfailun syvimmät arvot!

        Tavallisella käyttöautollahan vain liikutaan paikasta A paikkaan B ilman sen suurempia intohimoja. Se pestään ja huolletaan milloin muistetaan, samalla mietitään koska se pitäisi vaihtaa uudempaan ettei tulisi pahasti takkiin...

        Tällä palstalla olevien juttujen perusteella me Alfistit tunnumme olevan vapaita tällaisesta ajattelusta. Arvostamme ajokkimme alkuperää, sen muotoa, luonnetta ja vahvaa identiteettiä.

        On ollut myös ilo lukea, että Alfoista huolehditaan ja niitä huolletaan, se kertoo niiden omistajista paljon. Alfa on ajokki, joka ansaitsee sille kuuluvan arvostuksen!

        Alfa on myös auto, jonka persoona ansaitsee V6 -moottorin. Kun tähän ruokakuntaan hankittiin Alfaa, harkittiin myös 156 V6:sta. Tarjolla olisi ollut silloin kohtuullisen vähän ajettu (n. 75000km) vaaleansininen 156:nen.

        Vaikka väri ei oikein miellyttänyt silmää, auto muuten kiinnosti kovasti. Olin kuitenkin itselleni julma ja kävin tutkimassa sen kulutus- ja varaosien hintoja verrattuna 2.0 TS -moottoriseen.

        Oli ikävä huomata, että muhkeasta murinasta olisi saanut maksaa monelta osin jopa kolmanneksen enemmän alkaen öljynvaihdoista varaosiin ja päätyen polttoaineen kulutukseen.

        Koska Alfan ylläpito on muutenkin hieman keskivertoautoa hintavampaa (vaikkei nyt ylivoimaisen kallistakaan) katsoin, etten kuitenkaan olisi valmis maksamaan tuota lisähintaa pelkästä koneen käyntiäänestä.

        Tämä siitä syystä, ettei kutoskoneen muista eduista oikein pääse näillä leveysasteilla nauttimaan, ainakaan laillisissa merkeissä, kun tuo 2.0 TS:kin tuntuu antavan meikäläisiin oloihin tarvittaessa varsin rivakkaa kyytiä, ulkonäkö ja ajo-ominaisuudethan ovat molemmilla samanlaisia.

        Siksi tuli hankintahetkellä luovuttua V6:sen murinasta ja tyydyttyä 2.0 TS:än purinaan..... mutta Alfa ansaitsee silti V6:sen.........

        Oikein hyvää, rentoa ja hauskaa kesää kaikille Alfisteille ikään, malliin ja moottorityyppiin katsomatta :)


      • Big Jim
        Janicah-Alfa kirjoitti:

        Vai sellainen Alfa siellä päristelee... Voih,mäkin tahdon V6-Alfan, niin siinä tukka heilahtaa... ;)
        Joo,mä olen ainakin ollut tyytyväinen Alfan ostopäätökseen.En ole katunut. Tosin hirveä autokuume on iskenyt näin kesän kynnyksellä,mutta merkkiä ei tarvitsisi ainakaan miettiä.
        Mä just tuossa tänään mietin,että millaistakohan porukkaa täällä Alfa-palstalla liikkuu? Millaisia ihmisiä Alfa Romeoiden omistajat ovat?
        Täällä ainakin on 26-vuotias neitokainen, joka on töissä Suomen Itellassa, ja tekee joskus mallinhommia. Koirat ja eläinten hyvinvointi ovat meikäläiselle oikea sydemen asia!

        Kiva eta muitaki. Muna myös tehda mullin hommia. Ole 32 vuota ja musta ku pata pohja. Aja muna ruske Arna. :)


      • SebastianMira
        Janicah-Alfa kirjoitti:

        Vai sellainen Alfa siellä päristelee... Voih,mäkin tahdon V6-Alfan, niin siinä tukka heilahtaa... ;)
        Joo,mä olen ainakin ollut tyytyväinen Alfan ostopäätökseen.En ole katunut. Tosin hirveä autokuume on iskenyt näin kesän kynnyksellä,mutta merkkiä ei tarvitsisi ainakaan miettiä.
        Mä just tuossa tänään mietin,että millaistakohan porukkaa täällä Alfa-palstalla liikkuu? Millaisia ihmisiä Alfa Romeoiden omistajat ovat?
        Täällä ainakin on 26-vuotias neitokainen, joka on töissä Suomen Itellassa, ja tekee joskus mallinhommia. Koirat ja eläinten hyvinvointi ovat meikäläiselle oikea sydemen asia!

        -Itsellä keltainen 156,novitecin viritysosilla ja putkilla. Bella....2.0 JTS ja kesä! Mollaajat voivat ostaa mopon.


      • Janicah-Alfa
        Veneziano kirjoitti:

        On mukavaa huomata, että niin monet ovat huomanneet Alfailun syvimmät arvot!

        Tavallisella käyttöautollahan vain liikutaan paikasta A paikkaan B ilman sen suurempia intohimoja. Se pestään ja huolletaan milloin muistetaan, samalla mietitään koska se pitäisi vaihtaa uudempaan ettei tulisi pahasti takkiin...

        Tällä palstalla olevien juttujen perusteella me Alfistit tunnumme olevan vapaita tällaisesta ajattelusta. Arvostamme ajokkimme alkuperää, sen muotoa, luonnetta ja vahvaa identiteettiä.

        On ollut myös ilo lukea, että Alfoista huolehditaan ja niitä huolletaan, se kertoo niiden omistajista paljon. Alfa on ajokki, joka ansaitsee sille kuuluvan arvostuksen!

        Alfa on myös auto, jonka persoona ansaitsee V6 -moottorin. Kun tähän ruokakuntaan hankittiin Alfaa, harkittiin myös 156 V6:sta. Tarjolla olisi ollut silloin kohtuullisen vähän ajettu (n. 75000km) vaaleansininen 156:nen.

        Vaikka väri ei oikein miellyttänyt silmää, auto muuten kiinnosti kovasti. Olin kuitenkin itselleni julma ja kävin tutkimassa sen kulutus- ja varaosien hintoja verrattuna 2.0 TS -moottoriseen.

        Oli ikävä huomata, että muhkeasta murinasta olisi saanut maksaa monelta osin jopa kolmanneksen enemmän alkaen öljynvaihdoista varaosiin ja päätyen polttoaineen kulutukseen.

        Koska Alfan ylläpito on muutenkin hieman keskivertoautoa hintavampaa (vaikkei nyt ylivoimaisen kallistakaan) katsoin, etten kuitenkaan olisi valmis maksamaan tuota lisähintaa pelkästä koneen käyntiäänestä.

        Tämä siitä syystä, ettei kutoskoneen muista eduista oikein pääse näillä leveysasteilla nauttimaan, ainakaan laillisissa merkeissä, kun tuo 2.0 TS:kin tuntuu antavan meikäläisiin oloihin tarvittaessa varsin rivakkaa kyytiä, ulkonäkö ja ajo-ominaisuudethan ovat molemmilla samanlaisia.

        Siksi tuli hankintahetkellä luovuttua V6:sen murinasta ja tyydyttyä 2.0 TS:än purinaan..... mutta Alfa ansaitsee silti V6:sen.........

        Oikein hyvää, rentoa ja hauskaa kesää kaikille Alfisteille ikään, malliin ja moottorityyppiin katsomatta :)

        Olen huomannut,että täällä liikuskelee mukavaa porukkaa... Ja monet naurut olen saanut joistakin jutuista ja tulen varmasti saamaan. :)
        Itseäni ovat autot kiinnostaneet aina, ja varmaan tiedänkin hieman enemmän autoista,kuin naiset normaalisti tietävät. Hienot autot ovat aina olleet lähellä sydäntäni,ja onhan se nyt hienoa tietää menopeleistä jotakin.
        Itsekin kattelin Alfa 156 V6, mutta loppupeleissä ei näillä palkoilla olisi ollut mahdollisuutta sitä ylläpitää. Hienohan tuo olisi ollut,mutta kun rahkeet ei anna periksi. Että jos jollain on ylimääräistä kahisevaa, tai sitten tarpeeton Alfa,niin otan ne ilolla vastaan!:)


      • MMJKLMS
        Janicah-Alfa kirjoitti:

        Vai sellainen Alfa siellä päristelee... Voih,mäkin tahdon V6-Alfan, niin siinä tukka heilahtaa... ;)
        Joo,mä olen ainakin ollut tyytyväinen Alfan ostopäätökseen.En ole katunut. Tosin hirveä autokuume on iskenyt näin kesän kynnyksellä,mutta merkkiä ei tarvitsisi ainakaan miettiä.
        Mä just tuossa tänään mietin,että millaistakohan porukkaa täällä Alfa-palstalla liikkuu? Millaisia ihmisiä Alfa Romeoiden omistajat ovat?
        Täällä ainakin on 26-vuotias neitokainen, joka on töissä Suomen Itellassa, ja tekee joskus mallinhommia. Koirat ja eläinten hyvinvointi ovat meikäläiselle oikea sydemen asia!

        UPEITA AUTOJA VEIKKAAN ETTA IHAN LEPPOSAA PORUKKAA


    • 1300 GIULIA

      1300 GIULIA JA VALKOINEN
      2000 GTV 1972-1974 PUNAINEN

    • "nainen"
      • .... ...

        Alfa Romeon diesel-moottori?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe