http://www.neuro.org/neuro/toiminta.htm
Epilepsiasäätiön tutkimuskeskus Neuron henkilökunta kiittää lämpimästi kaikkia asiakkaitaan ja sidosryhmäorganisaatioitaan menneistä vuosista.
Epilepsiasäätiön tutkimuskeskus Neuro on 28.4.2008 käräjäoikeuden päätöksellä asetettu konkurssitilaan. toimintamme päättyy 13.5.2008. Vastaanottoaikoja ei enää anneta. Ottakaa tarvittaessa yhteyttä omaan terveyskeskukseen.
Neuro-talo konkkaan
18
6051
Vastaukset
- Fiukka
No tulihan se julkiseksi. Kuulin jo viikko sitten, mutta en viitsinyt puhua kun ei nettisivuillakaan mitään sanottu.
- *tiitu
Neurolta sain lähetteen leikkauskartoitukseen,se muutti elämäni
- miksi ...
mäntytie muutti neuro-talon tiloihin. sehän sopii kuin nenä päähän HUS:in neuropolin käyttöön.
- Lamictalin pyörittäjä
Mielestäni Mäntytie muutti Pikku-Huopalahteen (Meilahteen) Leiraksen taloon (Allergiatalon viereen),- siinä se ainakin oli viime viikolla. Ei se ainakaan vielä ole muuttanut Neuron taloon Nordenskjöldinkadulle.
- eri paikkoihin
Lamictalin pyörittäjä kirjoitti:
Mielestäni Mäntytie muutti Pikku-Huopalahteen (Meilahteen) Leiraksen taloon (Allergiatalon viereen),- siinä se ainakin oli viime viikolla. Ei se ainakaan vielä ole muuttanut Neuron taloon Nordenskjöldinkadulle.
minun aikani on ainakin neurotalossa. Toiminta itse on hajautettu muistaakseni 3 eri osoitteeseen.
- Telle
Lamictalin pyörittäjä kirjoitti:
"Männikkö" on nykyään Paciuksenkatu 21:ssä, siellä minä ainakin olen käynyt ;) Sisäänkäynti tosin Kallioportaankatu 4:n puolelta. Vastahan ne sinne muutti, tuskin ne ihan heti roudaa itsensä Nordenskjöldinkadulle.
- edelliseen
eri paikkoihin kirjoitti:
minun aikani on ainakin neurotalossa. Toiminta itse on hajautettu muistaakseni 3 eri osoitteeseen.
Eli osoitteet on:
HYKS,Meilahden sairaala
Neurologian kuntoutus ja tutkimusyksikkö
(ja kuntoutuspoliklinikka)
Nordenskiöldinkatu 18 A
Helsinki
ja toinen osoite on:
Neurologian kuntoutuspoliklinikka
(ja kuntoutustutkimusyksikkö)
Paciuksenkatu 21
Helsinki
Lisäksi jokunen mäntytientyöntekijä oli ainakin hetki sitten vielä mäntytiellä, mutta onhan voinut tietenkin siirtyä sinne mainitsemaasi paikkaan sitten nämä loput. - osoitteessa
Telle kirjoitti:
"Männikkö" on nykyään Paciuksenkatu 21:ssä, siellä minä ainakin olen käynyt ;) Sisäänkäynti tosin Kallioportaankatu 4:n puolelta. Vastahan ne sinne muutti, tuskin ne ihan heti roudaa itsensä Nordenskjöldinkadulle.
he ovat tällä hetkellä.
teidän käyntinne on sitten siellä paciuksenkadulla, mutta minut on siirretty ainakin neuro taloon, vai pitäisikö sanoa EX-neurotaloon - honkamäntypetäjä
osoitteessa kirjoitti:
he ovat tällä hetkellä.
teidän käyntinne on sitten siellä paciuksenkadulla, mutta minut on siirretty ainakin neuro taloon, vai pitäisikö sanoa EX-neurotaloonAloin tässä miettiä että miten sitä mäntytietä nyt sitten kutsuisi, kun mäntytie on sitten useassa osoitteessa eikä mäntytiellä enää laisinkaan :D. Jos sanoo mäntytie niin kumpi, neurotalon vai paciuksenkadun mäntytie.
tässä onkin ongelma.
pitää nyt varmaan vielä tuhertaa tuota mäntytietä kun vielä saa :D:D.
mäntymänty mäntytie *virn* - Telle
osoitteessa kirjoitti:
he ovat tällä hetkellä.
teidän käyntinne on sitten siellä paciuksenkadulla, mutta minut on siirretty ainakin neuro taloon, vai pitäisikö sanoa EX-neurotaloonMulle sanottiin tuossa kevään korvalla, että "Männikkö" muuttaa Paciuksenkadulle; ei puhuttu mitään useammasta eri paikasta. Aika outoa; mitenkähän he valikoivat potilaat eri paikkoihin? Lääkärin perusteella se ei voi tapahtua, sillä minullakin on miltei joka kerran ollut eri neurologi. No, pääasia, että pääsee vastaanotolle ;)
- perusteluista
Telle kirjoitti:
Mulle sanottiin tuossa kevään korvalla, että "Männikkö" muuttaa Paciuksenkadulle; ei puhuttu mitään useammasta eri paikasta. Aika outoa; mitenkähän he valikoivat potilaat eri paikkoihin? Lääkärin perusteella se ei voi tapahtua, sillä minullakin on miltei joka kerran ollut eri neurologi. No, pääasia, että pääsee vastaanotolle ;)
miten lie valitsevat ihmiset eri osoitteisiin.
Taitaa olla ihan samanlainen koekaniini ryhmä kummassakin paikassa ja samoi pillereitä ja tuomioita kummastakin varmasti saa :D.
kaiken lisäksi lääkäreitä juoksutetaan eri osoitteiden väliä. Olisiko sittenkin tarkoitus lisätä lääkäreiden töitä juoksuttamalla niitä eri osoitteissa päivän mittaan??
Mut miten tällainen muistamaton epileptikko muistaa mennä oikeaan osoitteeseen kun aika on eikä mene repimään mäntytien ovea :D. - Telle
perusteluista kirjoitti:
miten lie valitsevat ihmiset eri osoitteisiin.
Taitaa olla ihan samanlainen koekaniini ryhmä kummassakin paikassa ja samoi pillereitä ja tuomioita kummastakin varmasti saa :D.
kaiken lisäksi lääkäreitä juoksutetaan eri osoitteiden väliä. Olisiko sittenkin tarkoitus lisätä lääkäreiden töitä juoksuttamalla niitä eri osoitteissa päivän mittaan??
Mut miten tällainen muistamaton epileptikko muistaa mennä oikeaan osoitteeseen kun aika on eikä mene repimään mäntytien ovea :D.tuon muistin kanssa; kuinka tosiaankin muistaa mennä oikeaan paikkaa? Olen tässä viimeisen vuoden aikana joutunut ramppaamaan lääkärillä jos toisellakin. Kerran kävi niin, että kerroin taksikuskille haluavani Kivelän sairaalaan, kun minun pitikin mennä Laakson sairaalaan. No, ei siinä sitten muu auttanut kuin tilata uusi taksi. Kyllä mulla siellä Kivelässä meni jonkin aikaa, ennen kuin tajusin olevani väärässä paikassa. Samoin menin kerran Kivelään, kun minun pitkin mennä Viiskulman terveyskeskukseen...
Ovatkohan lääkkeet tehneet tehtävänsä muistisuhteessakin?
- Hugo.
Onko siitä mitään tietoa? Tietenkin jotain tapahtunut, että varat eivät ole riittäneet ja kannatamatonta, mutta miksi ei ole? Toivottavasti ei ole väärinkäytöksiä, joiden takia olisi mennyt konkurssiin.
- teki??
oliko se ikäänkuin "yksityinen neurologian vastaanottopaikka" jonne meni ihmiset joilla oli vara maksaa. Tutkimussäätiö joo? mutta millä perusteella "tutkittavat " valittiin? ihanko julkiselta lähetteellä? itse ajan varaten rahalla? vaikko spesiaalitapaukset yliopistollisest sairaalasta sinne meni?
valitettavasti minä köyhä työläinen kun en koskaan saanut selville tarkoin em. paikan tarkoitusta ja toimintatapaa.- imppu
Heipsan!
Itse olen käynyt tutkimuksissa Mäntytien-sekä Haagan neurologiosessa tutkimuskeskuksessa, nyt kovasti kaipaisin vanhoja tutkimustuloksiani ja epikriisejäni, mistähän nämä saisi?
Siis minne otan yhtyttä? - imppu
Mistähän voisi kysellä vanhoja epikriisejä, olen ollut tutkimuksissa sekä mäntytiellä että Haagan neurologisella kuntotuskeskuksella.Mihin siis pitää ottaa yhteyttä?
- ???
imppu kirjoitti:
Mistähän voisi kysellä vanhoja epikriisejä, olen ollut tutkimuksissa sekä mäntytiellä että Haagan neurologisella kuntotuskeskuksella.Mihin siis pitää ottaa yhteyttä?
Soita pesänselvittäjä Harri Lindforsille,Asianajajatoimisto Juridia, arkistossa ovat tietosi saatavilla.
- at
imppu kirjoitti:
Heipsan!
Itse olen käynyt tutkimuksissa Mäntytien-sekä Haagan neurologiosessa tutkimuskeskuksessa, nyt kovasti kaipaisin vanhoja tutkimustuloksiani ja epikriisejäni, mistähän nämä saisi?
Siis minne otan yhtyttä?Hei,
konkkaan menneen Neuron (Haagan Neuro) potilasasiakirjoja säilytetään arkistossa. Ota yhteyttä Synapsiaan, niin saat omat paperisi.
t
Neurolla ollut sh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666