Elämä?!? en oikein ymmärrä, kaikki mennee ensix ok! kunnes tulee vanhat muistot mieleen ja kaikki alkaa menee päin V****A en oo koskaan elämässä saanu mitään ja kerrankin kun jotain saa, niin sen kin osaa pilatta pelkällä sillä että välittää liikaa. :(
Damned to be alone...
Epä onnistuminen kaikessa!!!!
2
217
Vastaukset
- Mora
.. olet epäonnistuja, johan se näkyy viestisi otsikosta. Opettele ensin kirjoittamaan, se on perustana onnistumiselle elämässä.
- varpunen
ootkoha kuullu ikinä et et oo ainoo...
mull ei oo asiat olleskaan hyvin... mun mutsi ja faija meni naimisiin, koska niille sattu vahinko eli mä synnyin... mun faija ois halunnu pojan joten tietysti mun pikku veljee suositaa... esimerkiks kerra se tuli himaa poliisien saattamana se oli pölliny jostain jotai 60 euroo ja ei mun vanhemmat ollu sille vihasii ne vaa antaa sille lisää rahaa ettei sen tarvii varastaa... mä en saa rahaa oikee mihikää... on mulla pari tosi hyvää ystävää joihi mä luotan ja ne on auttanu mut yli siit ku mun jätkä jätti mut.. sen kaa oli kyll ihanaa oltii jotai vuoden yheesä sit se jätti yhtäkkii ilman selityksii eikä oo puhunu mulle enää... eikä täss oo ees kaikki en vaa jaksa kirjottaa kauheen pitkää...
mut koita jaksaa.. viel joskus se elämä sulleki hymyilee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944