Minne juhannuksena?

Nimetön

Kertokaas hyviä jussinviettopaikkoja läheltä ja kaukaa? Mikä on se tän vuoden paras paikka, minne mennään?

31

3693

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

kerro mitä haluat. Meillä on aina upeat pihabileet porukalla, perinteinen notski grillipaikalla ja makkaraa. Tai mennään mökille tekemään sitä samaa eli ei mitään järkevää. Kerro, mitä haluat. Meille ihmisille tuo juhannuksen "kiva" on niin eri juttu jokaiselle.

• juhannusjuhlan

Seurakunnalla on ollut juhannusjuhla joka vuosi. paikka taitaa vaihdella.

• olva Iva

olla tuhannen päissään?

• juhannuksena...

Töihin paperintekoon kolminkertaisella palkalla josta saa vielä kolme vapaapäivää. Sinne ne kaikki paperimiehet menneet on.......

• sinne kaikki juopot ,,

,,menneet on !

• vaihtoehto

Ensi juhannuksena voi jäädä myös kotiin, kun ilmoittaa pomolle että on sairaana. Kolme päivää ilman lääkärissä käyntiä ja selvitys pomolle riittää. Rahat tulee silti kolmin kerroin ja vapaat päälle.

KYLLÄ NYT PAPERIMIEHEN KELPAA.

• Saimaalle!!

Eihän sitä kukaan täys järkinen jussia maissa vietä! Mökille plomps.

• olisiko

se vaikka huuhaan hietikko? saas nähä mikä meininki tänä vuonna.

• mennää

huuhaalle:D

• Nimetön
        mennää kirjoitti:

huuhaalle:D

Mikäs meininki siellä huuhaalla nykyään menneinä vuosina on ollut?

• huuhaahuuhaa
        Nimetön kirjoitti:

Mikäs meininki siellä huuhaalla nykyään menneinä vuosina on ollut?

oikein mukava meiniki on ollut. paitsi viime vuonna oli sellasta vähän häirikkönuorisoa (alle 18v) liikenteessä. kun pysyis sellasena että pidetään toisistamme huolta ja kunnioitetaan kanssajuhlijoita ja niiden omaisuutta niin hyvä tulee.

• Sarppi82

voisko joku ystävällinen kertoa huuhaan hietikon tarkemman sijainnin... siis ajo-ohjeita tms.? netistä ei oikeen meinaa löytyä tietoa tai sitte en vaan osaa ettiä...

• siellä joka vuosi

Kalajoen hietikolle mennään ja siellä melkein koko loma ollaan muutenkin.

• _____-_____

voi vitun paperimiehet vituttaa tuollanen paska ku pitää lesoilla rahoillaa kyllä se teilläkii vielä muuttuu tuo homma toisenlaiseks!!!!!!!!!!!!!!!

• sunseeker portofino

Vesillä nautitaan jussista. sinne suuntaa äveriäimmät. voiko edes ajatella juhannusta kaupungissa? ei tod.

• levozin

Onneksi saa olla töissä,vain 100% palkalla,mutta ei haittaa kun on kauniita kollegoja samassa vuorossa ja saap syyvä talon antimia.Enpä kerro vaan,että missä tehdään duunia.

• paperimies

Töissä ajattelin olla 60 euron tuntipalkalla ja pienessä maistissa tietenkin silti
      Köyyhät kyykkyyn

• Raddoboigaaa

Juhannuksena nussin paperimiesten vaimoja kun aviomiehet ovat tehtaalla tienaamassa :)

• rullamies

turhaan haaveilet ei mun tyttöystävä mitään köyhää pultsaria huoli :)

• raddoboigaaaaa

Olenkin Nokialla johtotehtävissä töissä ja tienaan reilusti enemmän kun storan papruhemmo :)

• 90-luvulla

Ennen muinoin oli huuhaalla ja kyläniemessä aikamoiset pippalot. Missäs nykyään?

• johtotähtimies

köyhät on duunissa juhannuksena

• uimavarjo

Suosittelen lietteen uimarantaa. Siellä maajussit on käyttäny jo vuosikymmeniä lehmiänsä uimassa. Se on paikallinen pyhä ganges jossa voi peseytyä lehmänpaskassa ja tulla puhtaaks.

• fr-br 1-0

Vieläköhän Vilkaharjulla on elämää juhannuksena. Puut kaikki kaatu ainakin viime kesänä, näinköhän naiset tänä juhannuksena ?

• Ei ole..

Vilkaharjulla toimintaa!Leirintäalue lopetettu ja kaikki kiinni....naisia tuskin sinne kannattaa mennä narraamaan...

• hetahellev45i

Moi !
      Samaa mäkin pähkäilen. Muutin tänne pks Imatralta 8 kk sitten. Jälkikasvu lienee mökeillään, joten aattelin Ukoskaa, Varpasaarta tai Kylpylää. En osaa sanoa... Ensin meinasin jäädä tänne ja mennä stadiin, mutta ei oo tuttuja. Asuin Imatralla kauan ja olin töissä sähkönteossa monta kymmentä vuotta,
      Mukavaa juhannusta sulle ! Ties vaikka törmättäis

• pulipuliplipulinaa

Immolan rannalla parhaat bileet puistokemistien seurana.

Käänny kymälahdentieltä vesikadulle ja sitten oikeaan.

Kova melu ja örinä opastaa sinut viimeiset metrit perille!!

• SonniSimoo

Vierasta juhannuspillua naapurimökin emännältä kun oma akka menee nukkumaan, ihanan salaista.

• ensovaimokeko

mie paperimieheni kanssaa saimaalla..; )..ja palkka juoksee

• river guardian bar

Vuoksen vahtiin tietenkin. Siellä sekakäyttäjät pieksää muijiaan ja rähisee keskenään. Mitä muuta voi imatralainen juhannukselta toivoa?

• Raddoboigaaa

Sanoinhan että nussin Juhannuksena paperimiesten vaimoja, no nyt on aatto takana ja 3 vaimoa on hoideltu niin ettei rouvilla tee mieli vasta kun ensi juhannuksena munaa, kyllä se on totta että olen aina ollut naisen apu ja tulen olemaan...jaahas puhelin soi...siellä jo taas jonkun miehen vaimo soittaa että pitäisi mennä hoitelemaan sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59