Kuinka hyvin onnistuu katkenneen vastuslangan korjaus nk. sähkönjohtavilla lakoilla/maaleilla? Varaosaliikkeissä on myynnissä korjaus-kittejä, tuntuvat vain olevan kovin arvokkaita. Onko vaihtoehtoja korjausaineissa?
t. Ei uutta takalasia
takalasin lämmittimen korjaus
6
10165
Vastaukset
- ...©
Korjaus-kitin tökötille tulee todellakin törkeä litrahinta, mutta sitähän ei paljoa tarvitse ja tökötti säilyy pullossaan tuoreena pitkään. Tököttiä tosin kuluu enemmän ja lopputulos ruma jos käyttää kitin mukana tullutta pahvimallia ja pensseliä... omilla teippauksilla tai vapaalla kädellä esim. hammastikulla "maalaten" pääsee parempaan lopputulokseen. Muutama vuosi sitten paikkasin muutaman 1-3mm:n katkoksen takalasista eikä paikkakohtia käytännössä erota, ja lämmitin toimii ok.
- Mimmi
Käyppä motonetin keskustelupalstalla ja sieltä avaa kohta "hyvät neuvot", niin löydät minun tekemän korjausohjeen. http://www.motonet.fi
- Ooh!
Oi, sä oot guru...
- omega mtj
Takalasin lämmittimen korjauksessa ei välttämättä tarvita mitään mittareita. Odotetaan vaan että, takalasi on joku aamu huurussa ja lämppäri päälle. Katkenneen johtimen näkee siitä kun siina kohdassa mistä se on poikki on tullut huuruu ympyrä elikkä kuivunut. Noin kolmekymmentä takalasin lämppärin johdinta korjannut.
- Mimmi
omega mtj kirjoitti:
Takalasin lämmittimen korjauksessa ei välttämättä tarvita mitään mittareita. Odotetaan vaan että, takalasi on joku aamu huurussa ja lämppäri päälle. Katkenneen johtimen näkee siitä kun siina kohdassa mistä se on poikki on tullut huuruu ympyrä elikkä kuivunut. Noin kolmekymmentä takalasin lämppärin johdinta korjannut.
Kyllähän sen vikapaikan löytää noinkin ja kyllähän sen NÄKEEKIN (varsinkin, jos käyttää suurennuslasia), mutta tuo kertomani on helpoin ja toimii joka päivä.
- kaapo
keraaminen rautaliuos[tai jotai] tv huoltamoilta varaosliikkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232