eli mistä saisin tilattua halvalla yamaha dt 07 tarrasarjaa? tarrat puuttuu etulokarista ja maskista, ja maahantuojalla tarrasetti maksaisi 81€.
kiitos
Yamaha dt tarrasarja
10
10044
Vastaukset
- jjupi
Joo mulla on -07 dt:n koko tarrasarja ylimääräsenä. Jäi ku tilasin sen itelleni ja myin pyörän enne sitä:P ni voin myydä koko sarjan halpaa hintaan?
- jopz
minkä värisen dt:n tarroist on kyse?
- deetee
jopz kirjoitti:
minkä värisen dt:n tarroist on kyse?
Joo eli kyseessä sinimusta dt.
- joooo oo
meniskö noi dt -04 vuosimalliin ja paljo ois hinta ja voisitko vastata osoitteeseen [email protected]
- ghgfhjjkbgj
joooo oo kirjoitti:
meniskö noi dt -04 vuosimalliin ja paljo ois hinta ja voisitko vastata osoitteeseen [email protected]
mistähän sais joitakin muita tarrasarjoja esim monster energy tai joitain muita vastaavia
- Detski
ghgfhjjkbgj kirjoitti:
mistähän sais joitakin muita tarrasarjoja esim monster energy tai joitain muita vastaavia
Erittäin harvassa. Pitäis mennä ite teettää
- kolopää
Detski kirjoitti:
Erittäin harvassa. Pitäis mennä ite teettää
Noita löytää ku Googlella haet. Mitän teettää tarvi...
- Dt<3
http://www.tmx-graphics.com/DT_50_XR/cat1545490_1427621.aspx tuolta löytyy kaikennäköstä
- yamaha dt 07 tarrat
mistä saisi yamaha dt 50x vm.07 alkuperäistarroja halvalla?
- yamaha
tarvisin vihreä mustat tarrat 06
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233