Hyvä kompura

auton laittoon

Mikähän olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä kompura henkilöauton laittoon tee-se-itse miehelle? Sellainen joka jaksaa pyörittää mm. mutterimyllyä (mm. renkaiden vaihto) ja räikkää. Jolla onnistuu hiekkapuhallus, massaus, maalaus, renkaantäyttö yms. Millainen ilman tuottovaatimus pitäisi väh. olla ja mihin muihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa? Olen jo vähän alustavasti katsellut noita ns. V2 moottorilla olevia malleja(mm. Biltema) joissa tuotto on 300 litraa min...riittääköhän kaikkiin töihin? Sellaisen saisi jo 250 e:lla jostain.

3

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........................

      Väh. 50l säiliö, 3-4hv, tuotto yli 350l/min. Riittää lähes kaikkien työkalujen käyttämiseen.

      Jonkun aikaa sitten ellei vieläkin motonet myi 50l einhelliä V2 lohkolla hintaan 199€.

      • -Jack-

        Terve! Tampereen säästötex, prisma yms. myyvät Einhellin kompressoreita. Itsekin ostin Prismasta itselleni 3hv, litratuotto 410 ja paine 8bar. Hinta oli 230€, johon sisältyi pulttipyssy, hylsyjä, ilmapuhallin ja letku. Hyvin on toiminut tähän mennessä. Tilasin myös pistehiekkapuhaltimen postikuluineen hiekkoineen n.40€ Biltemasta ja toimii aivan ok sen kanssa. Aina sitä enemmänkin voisi olla tehoja, mutta kyllä tämän kanssa pärjää.


    • korjaillut

      mitä isompi niin sitä kestvämpi.
      imututotto 500L. tällä ilmamäärällä toimii kaikki ja koneesi kestää. muista että painetuotto ratkaisee koko asian ei imutuotto.eli painetutoton pitäisi vähintään olla tuo 350L

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe