Mikähän olisi hinta/laatusuhteeltaan hyvä kompura henkilöauton laittoon tee-se-itse miehelle? Sellainen joka jaksaa pyörittää mm. mutterimyllyä (mm. renkaiden vaihto) ja räikkää. Jolla onnistuu hiekkapuhallus, massaus, maalaus, renkaantäyttö yms. Millainen ilman tuottovaatimus pitäisi väh. olla ja mihin muihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa? Olen jo vähän alustavasti katsellut noita ns. V2 moottorilla olevia malleja(mm. Biltema) joissa tuotto on 300 litraa min...riittääköhän kaikkiin töihin? Sellaisen saisi jo 250 e:lla jostain.
Hyvä kompura
3
956
Vastaukset
- .........................
Väh. 50l säiliö, 3-4hv, tuotto yli 350l/min. Riittää lähes kaikkien työkalujen käyttämiseen.
Jonkun aikaa sitten ellei vieläkin motonet myi 50l einhelliä V2 lohkolla hintaan 199€.- -Jack-
Terve! Tampereen säästötex, prisma yms. myyvät Einhellin kompressoreita. Itsekin ostin Prismasta itselleni 3hv, litratuotto 410 ja paine 8bar. Hinta oli 230€, johon sisältyi pulttipyssy, hylsyjä, ilmapuhallin ja letku. Hyvin on toiminut tähän mennessä. Tilasin myös pistehiekkapuhaltimen postikuluineen hiekkoineen n.40€ Biltemasta ja toimii aivan ok sen kanssa. Aina sitä enemmänkin voisi olla tehoja, mutta kyllä tämän kanssa pärjää.
- korjaillut
mitä isompi niin sitä kestvämpi.
imututotto 500L. tällä ilmamäärällä toimii kaikki ja koneesi kestää. muista että painetuotto ratkaisee koko asian ei imutuotto.eli painetutoton pitäisi vähintään olla tuo 350L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848