Kodínkone-korjaus liike??

Rikki

Astianpesukone hajos ja tarviis tietää hyvä korjaus liike??? Hyviä ja huonoja kokemuksia kodinkone- huoltoliikkeistä ja vastaavista...

29

7578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinta voi olla hieman kalleimmasta päästä,mutta kokonaisuus ratkaissee,eli:

      Mikkelin kodinkone-huolto oy,porrassalmenkatu 10,Puh. 015-210994. Avoinna ark. 9-16.45.

      Heiltä saannee myös sijaiskoneen, remontin ajaksi.

    • kokemusta on

      Paras on kylmähuolto Paananen.

    • monta kertaa käyttänyt

      ...Mikkelin Kodinkonehuolto Porrassalmenkadulla. Korjaajan saa nopeasti, hinta on OK ja olen saanut varakoneenkin. Ja ainakin yksi korjaajista (tumma ja komea nuorehko mies) antaa aina neuvoja, miten esim. pesukonetta voi säästää.

      • Nimetön

        Juu,Kodinkonehuolto on luotettava..Meinaa tämä komea ja nuori mies on tuttuni ja osaa hommansa..


    • ++++

      Saimaan kodinkonehuoltoa, mannerheimintie 10. Aina olen avun saanut, kun on tarvinnut.

      • Rikki

        Kiitos vastauksista. Pitänee tuohon Mikkelin kodinkonehuoltoon ottaa yhteyttä.


    • limbous

      Vieläkö joku kyselee Kodinkonehuotoa Mikkelissä? Nyt Porrassalmenkadulla on yrittäjä muuttunut ja uusi yritys on Boki Oy. Vanhan yrityksen asiakkaana menin sinne ja luulin saavani aiemman kokemukseni takia samanlaista palvelua kuin ennenkin. Tuli käyneeksi ihan toisin. Työn jälkeen astianpesukoneessa sisäpuolella oli kuvottava kuin tupakan haju ja sisällä sihdeissä mustia kiiltäviä hippuja paljon. Selvitettyäni asiaa liikkeessä omistaja meni putsaamaan hanan alle tuomani siivilän ja selitteli ettei heillä polteta tupakkaa ja ettei koneeseemme ollut ulkoapäin mitään voinut mennä. Sanoin etten tullut sihtiä puhdistuttamaan vaan kysymään mitä oli tapahtunut. Alkoi sitten kiihtymään kun en niellyt juttua. Lopuksi melkoisesti korotti ääntään vaikka uusiakin asiakkaita tuli myymälään. Pyysin hinnanalennusta tai riitautan asia. En ollut kuullut ollenkaan asian pahoittelua tms. Lopulta mies sanoi että ei tarvitse maksaa mitään eikä kuittia asiasta tule. Samana päivänä kuulin eräältä luotettavalta taholta, että en ollut ainoa asiakas joka saa huudot päälleen eivätkä ole saaneet odottamaansa tulosta. Tupakoinnistakin sain tietää enemmän. En siis suosittele ko. liikettä oman kokemukseni pohjalta. Kuinka yrittäjä ei osaa asiakaspalvelutaitoja tuon vertaista enemmän? Viimeinen kerta kun menen sinne. Nyt huuhtelemme konetta kun ensin imuroimme sen sisältä.

      • Mitä_höpötät

        Puhut Paskaa! Kuitti ja et oo maksannut mitään.. :D :D :D :D ?????


    • Helvetti

      Puhut Paskaa! Kuitti ja et oo maksannut mitään.. :D :D :D :D

    • Anonyymi

      Aivan per... Huono palvelu.. Aikataulut ei pitäneet paikkaansa.. Piti soitella useasti että jotain tapahtuisi.. Seuraavan kerran kun joku kone menee rikki. Meen kodinkoneliikeeseen ja ostan uuden tai tilaan Kiinasta

      • Anonyymi

        Mene itse sinne Kiinaan. Hyvä palvelu kyseisessä liikkeessä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse sinne Kiinaan. Hyvä palvelu kyseisessä liikkeessä on.

        Hyvä palvelua.
        Älä viiti valehdella.
        Ikinä on tuo kodinkoneita teille huoltoon enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä palvelua.
        Älä viiti valehdella.
        Ikinä on tuo kodinkoneita teille huoltoon enää.

        Näin on. Boki ei ole ihan se mitä joku täällä kiroillen puolustaa.
        Ihmetellä täytyy.
        Onneksi Mikkelissä on toinenkin huoltofirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Boki ei ole ihan se mitä joku täällä kiroillen puolustaa.
        Ihmetellä täytyy.
        Onneksi Mikkelissä on toinenkin huoltofirma.

        Uutta Elämää huoltaa laitteet kaikkeon parhaiten. Sille ääni täältä!


      • Anonyymi

        Mikkelin paras kodinkone korjaja. Joten mitä väliä, missä syntynyt. On täällä yrittäjänä tekemässä TÖITÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkelin paras kodinkone korjaja. Joten mitä väliä, missä syntynyt. On täällä yrittäjänä tekemässä TÖITÄ!

        Ja Protestilistalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Protestilistalla?

        Käy katsomassa onko unohtanut maksaa laskun vai ei. En sitä puolestasi tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Protestilistalla?

        Ei ole.
        Kateellinen työtön huutelee siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutta Elämää huoltaa laitteet kaikkeon parhaiten. Sille ääni täältä!

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Boki ei ole ihan se mitä joku täällä kiroillen puolustaa.
        Ihmetellä täytyy.
        Onneksi Mikkelissä on toinenkin huoltofirma.

        Vie se toiselle firmalle nyt🤣😂😂😂 Loppuun meet nuolemaan perse Bokille. 😀


    • Anonyymi

      Tosi katkera olet vai maksettu kilpailijoiden mollaaja? Olet luultavasti sama täällä silloin tällöin eri yrittäjien/liikkeiden mollaaja ja nytkin nostat 15 vuotta vanhaa juttua. Alkoiko kilpailija menestyä liikaa? Paljonko nettosit tällä kertaa?

    • Anonyymi

      Bokin palvelu on heikohkoa. Hidasta, eikä saanut sähköliettä kuntoon eikä myöskään rahoja palauta. Onneksi on muita kodinkoneiden korjausliikkeitä.

      • Anonyymi

        Vieläkö Slobohoron firma pyörii?


    • Anonyymi

      Bokilla ala-arvoista ja hidasta asiakaspalvelua. Takuutöinä tehtävät hommat eivät tunnu kiinnostavan. Monta kertaa sai soitella perään. Äijä huuti ja mesos puhelimessa. Ei mitään käytöstapoja. Merkkihuoltoa ei tulisi tämmöisille sähläreille antaa. Annoin palautteen myös maahantuojalle, millainen yritys hoitaa heidän takuuhuoltoa. Korjattu kodinkone palautettiin lommoisena. Maahantuojalta saatiin onneksi uusi. Sellainen korjaus.

      • Anonyymi

        Henkilökohtaista vuhaa yrittäjää kohtaan kun en tunnista tästä bokia vaan juuri päinvastaista kokemusta asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökohtaista vuhaa yrittäjää kohtaan kun en tunnista tästä bokia vaan juuri päinvastaista kokemusta asioista.

        Taitaa olla bokilla kova homma käydä kommentoimassa näitä keskusteluita 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla bokilla kova homma käydä kommentoimassa näitä keskusteluita 🤣

        Bokia varmasti ei kiinnosta kommentoida näitä keskusteluita. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bokia varmasti ei kiinnosta kommentoida näitä keskusteluita. 😀

        Mutta trolli sit senkin edestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta trolli sit senkin edestä

        Pisteet tälle! :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe