Astianpesukone hajos ja tarviis tietää hyvä korjaus liike??? Hyviä ja huonoja kokemuksia kodinkone- huoltoliikkeistä ja vastaavista...
Kodínkone-korjaus liike??
25
6254
Vastaukset
hinta voi olla hieman kalleimmasta päästä,mutta kokonaisuus ratkaissee,eli:
Mikkelin kodinkone-huolto oy,porrassalmenkatu 10,Puh. 015-210994. Avoinna ark. 9-16.45.
Heiltä saannee myös sijaiskoneen, remontin ajaksi.- kokemusta on
Paras on kylmähuolto Paananen.
- monta kertaa käyttänyt
...Mikkelin Kodinkonehuolto Porrassalmenkadulla. Korjaajan saa nopeasti, hinta on OK ja olen saanut varakoneenkin. Ja ainakin yksi korjaajista (tumma ja komea nuorehko mies) antaa aina neuvoja, miten esim. pesukonetta voi säästää.
- Nimetön
Juu,Kodinkonehuolto on luotettava..Meinaa tämä komea ja nuori mies on tuttuni ja osaa hommansa..
- ++++
Saimaan kodinkonehuoltoa, mannerheimintie 10. Aina olen avun saanut, kun on tarvinnut.
- Rikki
Kiitos vastauksista. Pitänee tuohon Mikkelin kodinkonehuoltoon ottaa yhteyttä.
- limbous
Vieläkö joku kyselee Kodinkonehuotoa Mikkelissä? Nyt Porrassalmenkadulla on yrittäjä muuttunut ja uusi yritys on Boki Oy. Vanhan yrityksen asiakkaana menin sinne ja luulin saavani aiemman kokemukseni takia samanlaista palvelua kuin ennenkin. Tuli käyneeksi ihan toisin. Työn jälkeen astianpesukoneessa sisäpuolella oli kuvottava kuin tupakan haju ja sisällä sihdeissä mustia kiiltäviä hippuja paljon. Selvitettyäni asiaa liikkeessä omistaja meni putsaamaan hanan alle tuomani siivilän ja selitteli ettei heillä polteta tupakkaa ja ettei koneeseemme ollut ulkoapäin mitään voinut mennä. Sanoin etten tullut sihtiä puhdistuttamaan vaan kysymään mitä oli tapahtunut. Alkoi sitten kiihtymään kun en niellyt juttua. Lopuksi melkoisesti korotti ääntään vaikka uusiakin asiakkaita tuli myymälään. Pyysin hinnanalennusta tai riitautan asia. En ollut kuullut ollenkaan asian pahoittelua tms. Lopulta mies sanoi että ei tarvitse maksaa mitään eikä kuittia asiasta tule. Samana päivänä kuulin eräältä luotettavalta taholta, että en ollut ainoa asiakas joka saa huudot päälleen eivätkä ole saaneet odottamaansa tulosta. Tupakoinnistakin sain tietää enemmän. En siis suosittele ko. liikettä oman kokemukseni pohjalta. Kuinka yrittäjä ei osaa asiakaspalvelutaitoja tuon vertaista enemmän? Viimeinen kerta kun menen sinne. Nyt huuhtelemme konetta kun ensin imuroimme sen sisältä.
- Mitä_höpötät
Puhut Paskaa! Kuitti ja et oo maksannut mitään.. :D :D :D :D ?????
- Helvetti
Puhut Paskaa! Kuitti ja et oo maksannut mitään.. :D :D :D :D
- Anonyymi
Aivan per... Huono palvelu.. Aikataulut ei pitäneet paikkaansa.. Piti soitella useasti että jotain tapahtuisi.. Seuraavan kerran kun joku kone menee rikki. Meen kodinkoneliikeeseen ja ostan uuden tai tilaan Kiinasta
- Anonyymi
Mene itse sinne Kiinaan. Hyvä palvelu kyseisessä liikkeessä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse sinne Kiinaan. Hyvä palvelu kyseisessä liikkeessä on.
Hyvä palvelua.
Älä viiti valehdella.
Ikinä on tuo kodinkoneita teille huoltoon enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä palvelua.
Älä viiti valehdella.
Ikinä on tuo kodinkoneita teille huoltoon enää.Näin on. Boki ei ole ihan se mitä joku täällä kiroillen puolustaa.
Ihmetellä täytyy.
Onneksi Mikkelissä on toinenkin huoltofirma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Boki ei ole ihan se mitä joku täällä kiroillen puolustaa.
Ihmetellä täytyy.
Onneksi Mikkelissä on toinenkin huoltofirma.Uutta Elämää huoltaa laitteet kaikkeon parhaiten. Sille ääni täältä!
- Anonyymi
Mikkelin paras kodinkone korjaja. Joten mitä väliä, missä syntynyt. On täällä yrittäjänä tekemässä TÖITÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkelin paras kodinkone korjaja. Joten mitä väliä, missä syntynyt. On täällä yrittäjänä tekemässä TÖITÄ!
Ja Protestilistalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Protestilistalla?
Käy katsomassa onko unohtanut maksaa laskun vai ei. En sitä puolestasi tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Protestilistalla?
Ei ole.
Kateellinen työtön huutelee siellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutta Elämää huoltaa laitteet kaikkeon parhaiten. Sille ääni täältä!
:D
- Anonyymi
Tosi katkera olet vai maksettu kilpailijoiden mollaaja? Olet luultavasti sama täällä silloin tällöin eri yrittäjien/liikkeiden mollaaja ja nytkin nostat 15 vuotta vanhaa juttua. Alkoiko kilpailija menestyä liikaa? Paljonko nettosit tällä kertaa?
- Anonyymi
Bokin palvelu on heikohkoa. Hidasta, eikä saanut sähköliettä kuntoon eikä myöskään rahoja palauta. Onneksi on muita kodinkoneiden korjausliikkeitä.
- Anonyymi
Vieläkö Slobohoron firma pyörii?
- Anonyymi
Bokilla ala-arvoista ja hidasta asiakaspalvelua. Takuutöinä tehtävät hommat eivät tunnu kiinnostavan. Monta kertaa sai soitella perään. Äijä huuti ja mesos puhelimessa. Ei mitään käytöstapoja. Merkkihuoltoa ei tulisi tämmöisille sähläreille antaa. Annoin palautteen myös maahantuojalle, millainen yritys hoitaa heidän takuuhuoltoa. Korjattu kodinkone palautettiin lommoisena. Maahantuojalta saatiin onneksi uusi. Sellainen korjaus.
- Anonyymi
Henkilökohtaista vuhaa yrittäjää kohtaan kun en tunnista tästä bokia vaan juuri päinvastaista kokemusta asioista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaista vuhaa yrittäjää kohtaan kun en tunnista tästä bokia vaan juuri päinvastaista kokemusta asioista.
Taitaa olla bokilla kova homma käydä kommentoimassa näitä keskusteluita 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784