Miten työläs homma on vaihtaa lagunaan käsijarruvaijeri itse,onko vaikeaa/haastavaa?Vai kannattaako viedä suosiolla pajalle? Vanha vaijeri alkanut jumittamaan ja jotain tarttis tehdä.
Vastaukset 4
- ahteri
Ei välttämättä oo vaijerissa vika. Voipi olla satuloissakin? Kannattas varmaan koittaa rasvailla eka?
On melko varmasti tosi työläs. Vaijeri kulkee pohjapeltien sisällä/ välissä -> tod. näk. joutuis pohjalevyjä irrotteleen. Citikan C5:ssa menee samanlailla ja siinä ainakin joutuu irrotteleen...- esko
Joo satuloita ensin itsekkin epäilin mutta siinä oleva systeemi toimii ihan hyvin.Nyppäsin tuon vaijerin pois sieltä paikaltaan ja käsijarrukahvasta nyppien huomasin että vaijeri jää aina jumiin sisäasentoon niin että pitää repiä voimalla jotta saa sen taas ulos. Se vaijeri ei näyttäisi kulkevan kovinkaan vaikeassa paikassa,itseasiassa pääosan matkaa alustassa ihan näkyvillä,mutta se ei tietysti silti lupaa sitä että se olisi aivan simppeli vaihtaa.
- ahteri
esko kirjoitti:
Joo satuloita ensin itsekkin epäilin mutta siinä oleva systeemi toimii ihan hyvin.Nyppäsin tuon vaijerin pois sieltä paikaltaan ja käsijarrukahvasta nyppien huomasin että vaijeri jää aina jumiin sisäasentoon niin että pitää repiä voimalla jotta saa sen taas ulos. Se vaijeri ei näyttäisi kulkevan kovinkaan vaikeassa paikassa,itseasiassa pääosan matkaa alustassa ihan näkyvillä,mutta se ei tietysti silti lupaa sitä että se olisi aivan simppeli vaihtaa.
Omituista. Mulla kyllä menee oikeestaan koko matkan alustan sisässä. Muistaakseni vasta jostai pyöräkotelon etureunan paikkeilta tulee ulos. (mulla lagu 2 -02 v6)
- Martiki
Laguna 2 : avaa keskikonsoli takaa. Nosta sitä noin 10 - 15 cm ylös. Ruuvaa kolosta käsijarruvaijeri löysälle, kunnes se irtoaa hahlosta. Vedä ulkokautta vaijeri pois ja työnnä uusi sisään. Lagunassa on putki koko matkalla. Helppo homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591531- 261164
- 841024
- 42837
- 65816
- 92774
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13730Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19705Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �143610- 4602
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
- 43526
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73517Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477