Roliga gubben -> Sibirien

Jojja

Jag startar härmed en insamling för en tågbiljett enkel resa till Vladivostok. Biljetten skall sedan högtidligt överräckas till roliga gubben, så att han kan leva resten av sitt patetiska liv i lugn och ro, långt ifrån alla götiska och lutherska homoapor.

14

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolig..

snarare patetisk..Det som jag till en början trodde var text av en "seriös amatörforskare", har jag nu förstått vara en sinnesförvirrad individ inkapabel att föra en vettig debatt. På MES:ens hemsidor har jag förstått att han är av den meningen att själva "förändringen av alfabetet" och svenska språket orsakar "genmutationer och cellförändringar"-hänvisning till källan tack! Själv har jag slutat diskussionen med mindre roliga gubben då jag inte får svar på mina frågor utan bara "homoapadravel"..På samma sidor står reklam för svenskakurser(!)-ett försök att genmanipulera och cellförändra hela befolkningen??-Hmmm. Skämt åsido, alla människor är lika mycket värda men inte lika intellektuellt kapabla. Ställer upp med några euro för att stödja mesens "återvändande till verkligheten" om det nu är möjligt efter att ha blivit "nedsmittad" gen/cellförändrad i 30 år. Kanske strålbehandling hjälper?

• i sverige

Varför i sverige har erkännt att finska barn lär i skolan bätre än barn i sverige????
        Finska språket är inte smittats ned av er än... allt för mycket...

• lättad
        i sverige kirjoitti:

Varför i sverige har erkännt att finska barn lär i skolan bätre än barn i sverige????
        Finska språket är inte smittats ned av er än... allt för mycket...

över att denna högtstående intellektuella diskussion fortsätter med nya,friska(?) krafter, dina rader gör mig också lättad över att våra barn blivit besparade "smittan"-Tack!

• Matti E Simonaho

Skämt : skojigt, men också någonting som är ruttet

• Matti E Simonaho

' alla människor är lika mycket värda men inte lika intellektuellt kapabla '

' Kanske strålbehandling hjälper ' - sa både Luther/Luder och Hitler.

• och stolt
        Matti E Simonaho kirjoitti:

' alla människor är lika mycket värda men inte lika intellektuellt kapabla '

' Kanske strålbehandling hjälper ' - sa både Luther/Luder och Hitler.

racka inte ner på världens äldsta yrke

• var också
        och stolt kirjoitti:

racka inte ner på världens äldsta yrke

luder/lutheri var också kristendomens; mördarens stödjare. Många finländska oskyldiga är mördat.. små okyldiga barn som häxor, det är sveska bildningsgrad.. Är det något att vara stolt över?

• Matti E Simonaho

" Jag startar härmed en insamling för en tågbiljett enkel resa till Vladivostok. Biljetten skall sedan högtidligt överräckas till roliga gubben, så att han kan leva resten av sitt patetiska liv i lugn och ro, långt ifrån alla götiska och lutherska homoapor. "

'Sådan far sådan sån' (Å:A, D:T)
      DAr DIr DOr
      D-Er
      DUr DVr DWr
      DXr DYr DZT
      DÅr DÄr DÖR

• si sa sö

tra(ll)-eral-lera(!)

• Jojja

Si Mo Na Ho => Si Na Ho Mo => Sinä homo

Vem var det egentligen som var en homoapa?

• Matti E Simonaho
        Jojja kirjoitti:

Si Mo Na Ho => Si Na Ho Mo => Sinä homo

Vem var det egentligen som var en homoapa?

paska : skit
        huusi : från "hus" språklig referens
        huusi : skrek
        hus : talo på finska

- Paskahuusi. Skithus.
        - Valhtelet. Du ljuger.

A. paska ei huuda : skit skriker inte
        I. talo (huusi) ei huuda : hus skriker inte
        O vain paskalla olija huusi : endast svensken (HUS: språklig referens) skriker när han skiter

Och det kommer väl farm i denna kedja, att skiten inte alltid kommer ur rätt ända.

• håller jag med

- Paskahuusi. Skithus.
        - Valhtelet. Du ljuger.

O vain paskalla olija huusi : endast svensken (HUS: språklig referens) skriker när han skiter

Och det kommer väl farm i denna kedja, att skiten inte alltid kommer ur rätt ända.

dig...fint att du själv också börjar fatta vilken smörja (=skit)-> slang ord för dumheter-du häver ur dig:)
        Ha en trevlig helg

• Matti E Simonaho
        håller jag med kirjoitti:

dig...fint att du själv också börjar fatta vilken smörja (=skit)-> slang ord för dumheter-du häver ur dig:)
        Ha en trevlig helg

Han en ter ev l/i G(-nåm) hel g (G-nåm)

du m.e.d.

• skriker..

- Paskahuusi. Skithus.
        - Valhtelet. Du ljuger.

när de bajsar? Är de hårda i magen eller finns det någon annan anledning att de är lite ömma i "röva"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      102
      9669
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4977
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      57
      4716
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      1
      3222
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2441
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      106
      1686
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      45
      1468
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      51
      1417
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      58
      1397
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      65
      1311
    Aihe